chelle-1

Michelle og Søren 2008

969 indlæg i dette emne

Hej Michelle.

Har hørt at man kan købe halterneck BH'er i Hunkemöller. Har ikke selv set efter, men regner med at skulle forbi en dag.

Hilsen Betina

Dem har jeg prøvet men de er meget store i halternecken :fløjt:.

Jeg har dog set det nye julekatalog fra Femilet og der er der en i, som måske er noget? Jeg skal i hvert fald ud at prøve den og se om den duer til mig og min kjole

post-22539-1196167023.gif

Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er lige noget for mig helt uden dikkedarer, dejlig at have på hele dagen, og så skifte til lidt frækt om aftenen..... Ved du hvad str. de fåes i???? Skal nok have 75F, men tusinde tak for at du tænkte på mig!!!!!!!!!! :fløjt: til dig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Michelle.

Har hørt at man kan købe halterneck BH'er i Hunkemöller. Har ikke selv set efter, men regner med at skulle forbi en dag.

Hilsen Betina

Dem har jeg prøvet men de er meget store i halternecken :).

Jeg har dog set det nye julekatalog fra Femilet og der er der en i, som måske er noget? Jeg skal i hvert fald ud at prøve den og se om den duer til mig og min kjole

Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er lige noget for mig helt uden dikkedarer, dejlig at have på hele dagen, og så skifte til lidt frækt om aftenen..... Ved du hvad str. de fåes i???? Skal nok have 75F, men tusinde tak for at du tænkte på mig!!!!!!!!!! :fløjt: til dig

nøj... :fløjt:

Og så har vi da lige fået julesmileys, så sådan en får du også lige: :jul4:

0

Del dette indlæg

Hej Michelle.

Hilsen Betina

nøj... :fløjt:

Hi hi... Ja der er nok :) men da heldigvis ikke så meget som der har været. Har igennem tiden tabt mig lidt over 20 kilo, og så taber man så meget på brysterne.... hi hi...

0

Del dette indlæg

Jubiiii Så er det imorgen at jeg skal til Paris!!!!!!!!!!!!!!!

:biggrin:

Det er en tur som firmaet giver, og det er med påhæng(altså hele firmaet skal afsted), så Søren og jeg får lige en lille dejlig romantisk juleweekend :jul7: i Paris. Glæder mig til at komme hjemmefra og bare hygge!!!!!

Og så i næste uge, skal jeg gå amok med planlægning af mad og invitationer osv.... Glæder mig...

Redigeret af chelle-1
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Næh, hvor bliver det dejligt :biggrin:

Det gad jeg da også godt..... bare en lille tur til Paris. Er kun lidt misundelig :hug:

:jul1:

Anne

Du kan springe i chefens kærestes kuffert, hun flyver nemlig fra Kastrup...... Det kunne være super hyggeligt!!!!! Så så man lige to zillaer gå :) amork i Paris....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Michelle.

Hilsen Betina

Dem har jeg prøvet men de er meget store i halternecken :kiss:.

Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er lige noget for mig helt uden dikkedarer, dejlig at have på hele dagen, og så skifte til lidt frækt om aftenen..... Ved du hvad str. de fåes i???? Skal nok have 75F, men tusinde tak for at du tænkte på mig!!!!!!!!!! :) til dig

Hold da op nogle :):biggrin:.

Jeg har købt sættet i dag og den er super behagelig at have på og den kan bruges som både almindelig og halterneck-BH :hug:. Man kan købe enten almindelige trusser, g-streng eller shorts.

Og du er heldig de går op til str. F, så skynd dig ned i den nærmeste Femilet, mens de stadig har dem.

Bh-en koster 249,- og g-streng 149,-, shortsene kostede 169,-. Så ikke prisen på de almindelige trusser.

Ja jeg regner også med at købe et lækkert og mere frækt sæt undertøj til natten eller dagen efter :balloons:.

Ha en fantastisk tur til Paris :)

Redigeret af Dolphin
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Michelle.

Hilsen Betina

Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er lige noget for mig helt uden dikkedarer, dejlig at have på hele dagen, og så skifte til lidt frækt om aftenen..... Ved du hvad str. de fåes i???? Skal nok have 75F, men tusinde tak for at du tænkte på mig!!!!!!!!!! :biggrin: til dig

nøj... :hug:

Hi hi... Ja der er nok :) men da heldigvis ikke så meget som der har været. Har igennem tiden tabt mig lidt over 20 kilo, og så taber man så meget på brysterne.... hi hi...

så var du heldig - der røg sku intet på mine :) (den er nu sjov) da jeg smed kg - de måtte under kniven,...

0

Del dette indlæg

Hej Michelle.

Hilsen Betina

Dem har jeg prøvet men de er meget store i halternecken :kiss:.

Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er lige noget for mig helt uden dikkedarer, dejlig at have på hele dagen, og så skifte til lidt frækt om aftenen..... Ved du hvad str. de fåes i???? Skal nok have 75F, men tusinde tak for at du tænkte på mig!!!!!!!!!! :) til dig

Hold da op nogle :):biggrin:.

Jeg har købt sættet i dag og den er super behagelig at have på og den kan bruges som både almindelig og halterneck-BH :hug:. Man kan købe enten almindelige trusser, g-streng eller shorts.

Og du er heldig de går op til str. F, så skynd dig ned i den nærmeste Femilet, mens de stadig har dem.

Bh-en koster 249,- og g-streng 149,-, shortsene kostede 169,-. Så ikke prisen på de almindelige trusser.

Ja jeg regner også med at købe et lækkert og mere frækt sæt undertøj til natten eller dagen efter :balloons:.

Ha en fantastisk tur til Paris :)

Tak for beskeden tilbage vedr. BH sæt. Vil straks se om jeg kan fide et sted her i Silkeborg der her det. Vil også gøre som dig, med et mere frækt sæt til natten...

Glæder mig til vi skal afstd imorgen, er ved at pakke, men måtte lige ind forbi..... Og nej jeg er ikke afhænging..... yea right!!!!!

0

Del dette indlæg

Er kun på BK i arb.tiden fordi jeg ska hører om din tur til Paris, men her kl. 11.50 er der stadig ingen lyd fra dig....... og jeg ved du er derude!!

Hi hi... Yea right.... for du hænger slet ikke her inde HELE dagen :blush:

Det var simpelthen en fantastisk tur! Fredag aften var vi ude og spise den lækreste 3 retters menu, rejer, lam og creme brulee og gode vine.... uuhhmmm

Derefter var vi i Moulin Rouge og se et fantastisk show det var ikke kun topløse :jul10: men også en masse andet gøgl og show. Og der fik vi så lige "lidt"champagne.... videre på bar og få drinks :smolf: ..... Ja jeg havde ondt i hovedet lørdag, men der var der 14 grader og solskin, så os af sted ud og kigge på byen. Dejligt.... Om aftenen en sejltur på Seinen og en god middag, rn stille øl og så i seng..... Bliver så træt af alt det friske luft...

Søndag regnede det, men vi havde en guide med, som alligevel fik vidst os nogle gode ting. Mega læker 3 retters menu til frokost. Uuhhh alt det mundvand ved tanken.... Alt i alt en total dejlig weekend, med tid til hygge kys og kram..... Er helt vildt forelsket igen.... Jubiii

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at være forelsket igen :blush: og det lyder som en rigtig fantastisk tur i har haft..... er godt nok lidt misundelig, specielt fordi Lars har været en mobset røvbanan hele weekenden.

Var det ikke mega fedt at se sådan et show... det er noget lidt andet end herhjemme!!

0

Del dette indlæg

Dejligt at være forelsket igen :blush: og det lyder som en rigtig fantastisk tur i har haft..... er godt nok lidt misundelig, specielt fordi Lars har været en mobset røvbanan hele weekenden.

Var det ikke mega fedt at se sådan et show... det er noget lidt andet end herhjemme!!

Det er så overvældende sådan et show. Fantastiske kostumer og lyd, lidt en skam at alt bliver sunget på fransk, og det kan jeg ikke helt forstå....

Træls det med at han har været mut her i weekenden, men husk på de søde ord han sagde, for hvis du er positiv og glad, så bliver han det også hurtigere igen..... Ved det fra mig selv, da jeg gik og var mut og små sur hele sidste uge, det smittede hurtigt af på Søren, så nævnte han det stille for mig, så tog jeg mig sammen og fokuserede på det positive, og straks var det hele meget bedre..... Håber at hans humør er blevet bedre..... Men du må gerne bruge mig til at rase af på.... :) til dig ven....

Redigeret af chelle-1
0

Del dette indlæg

Dejligt at være forelsket igen :) og det lyder som en rigtig fantastisk tur i har haft..... er godt nok lidt misundelig, specielt fordi Lars har været en mobset røvbanan hele weekenden.

Det er så overvældende sådan et show. Fantastiske kostumer og lyd, lidt en skam at alt bliver sunget på fransk, og det kan jeg ikke helt forstå....

Træls det med at han har været mut her i weekenden, men husk på de søde ord han sagde, for hvis du er positiv og glad, så bliver han det også hurtigere igen..... Ved det fra mig selv, da jeg gik og var mut og små sur hele sidste uge, det smittede hurtigt af på Søren, så nævnte han det stille for mig, så tog jeg mig sammen og fokuserede på det positive, og straks var det hele meget bedre..... Håber at hans humør er blevet bedre..... Men du må gerne bruge mig til at rase af på.... :loveflag: til dig ven....

Gad så meget godt at opleve sådan et show også selvom jeg ikke ville fatte to ord.... elsker musical, teater og show :blush:

Røvbananen er blevet god igen.... han havde en rigtig skidt dag på arb. og er rigtig dårlig til at lad det blive der når han går hjem. Normalt går det over i løbet af aftenen, men det fortsatte hen over weekenden. Jeg gav ham bare fred som jeg plejer, men det blev han bare mere mobset af. :)

Jeg rystede bare på hovedet og lavede bare mine økonomi lektier, så ku han surmule for sig selv!! :kiss: det tager jeg ikke så tungt.

0

Del dette indlæg

Dejligt at være forelsket igen :) og det lyder som en rigtig fantastisk tur i har haft..... er godt nok lidt misundelig, specielt fordi Lars har været en mobset røvbanan hele weekenden.

Træls det med at han har været mut her i weekenden, men husk på de søde ord han sagde, for hvis du er positiv og glad, så bliver han det også hurtigere igen..... Ved det fra mig selv, da jeg gik og var mut og små sur hele sidste uge, det smittede hurtigt af på Søren, så nævnte han det stille for mig, så tog jeg mig sammen og fokuserede på det positive, og straks var det hele meget bedre..... Håber at hans humør er blevet bedre..... Men du må gerne bruge mig til at rase af på.... :loveflag: til dig ven....

Gad så meget godt at opleve sådan et show også selvom jeg ikke ville fatte to ord.... elsker musical, teater og show :blush:

Røvbananen er blevet god igen.... han havde en rigtig skidt dag på arb. og er rigtig dårlig til at lad det blive der når han går hjem. Normalt går det over i løbet af aftenen, men det fortsatte hen over weekenden. Jeg gav ham bare fred som jeg plejer, men det blev han bare mere mobset af. :)

Jeg rystede bare på hovedet og lavede bare mine økonomi lektier, så ku han surmule for sig selv!! :kiss: det tager jeg ikke så tungt.

Det kan heller ikke svarer sig, at lade sig gå på af det.... Men godt at han er blevet god igen....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor dejligt at I havde en god tur til Paris. Det er min absolutte favorit by og vi skulle selv have været afsted i de her dage, men desværre er vi begge blevet syge og har derfor aflyst turen.

Jeg så det godt hurtigt i din tråd men havde ikke tid til at skrive en hilsen, så den får du her nu. Rigtig træls for jer at I er blevet syge. Håber at I snart bliver friske, og at I kan tagen en tur en anden gang..... :blush: til dig

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer