chelle-1

Michelle og Søren 2008

969 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej min ven...

Har sådan tænkt på dig i dag :cheerleader3:

Håber det går bedre med næbbet.

Anne

Hej søde ven....

Det går meget bedre..... Vi fandt ligesom hinanden igen igår.... I dag har jeg så selv været nede i byen og kigge lidt og bytte lidt julegaver. Da jeg kom hjem igen slappede jeg på sofaen. Søren var ude ved en kammerat og lave noget musik til skolen. Han kom hjem ved halv fire tiden. Så ringede han til min bror, og så aftalte de at vi skulle komme derud og besøge ham og ham Bulgareren der bor hos ham lige nu. Så tog vi alle fire op og spiste på den her resturant minbror er begyndt at arbejde på..... Og MUMS noget lækkert mad og god vin!!!!!!! Så fik vi lige en kop kaffe ved min bror, og er lige kommet hjem...... Så det har været rigtig dejligt..... Men tak for at du tænker på mig. Det varmer meget!!!!! Håber også at du/I har haft en god weekend indtil videre......!!!

Kæmpe kram

0

Del dette indlæg

Uh, hvor spændende med frisøren :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se billeder af din inspiration og også af dine invitationer :blush:

Hej Michelle

Tillykke med at frisøren er på plads :cheerleader3:.

Glæder mig til at se pics af invitation og hår.

Rigtig god weekend!

Ej hvor dejligt at frisøren er på plads, super ting at få ordnet :bearhug:

Glæder mig til at se hvad I får kreeret at invitationer :)

Tusinde tak for jeres søde besvarelser..... Skal nok vise noget så snart jeg kommer så langt!!!!!

0

Del dette indlæg

Dejligt at du har fundet papiret til invitationerne. Glæder mig til at se dine kreative udfoldelser. :thumbsupsmileyanim: og lige så lækkert at frisøren er på plads! Det er jo en vigtig ting at håret er i orden. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Taa daa... Det kører bare lige nu..... Har lige fået booket fotograf..... Er bare så glad....

Vi var lige ude at køre her igår, og var forbi fest stedet og der er faktisk nogle gode muligheder med træer og en lille slugt.... Lidt længere nede i byen er der en lille sø. Vil så gerne have lidt billeder med vand som baggrund.....

0

Del dette indlæg

Taa daa... Det kører bare lige nu..... Har lige fået booket fotograf..... Er bare så glad....

Vi var lige ude at køre her igår, og var forbi fest stedet og der er faktisk nogle gode muligheder med træer og en lille slugt.... Lidt længere nede i byen er der en lille sø. Vil så gerne have lidt billeder med vand som baggrund.....

Ja det køre rigtig for dig :thumbsupsmileyanim: Hvor dejligt at det også er på plads :bearhug: Hvordan går det med invitationerne?

:cheerleader3: Sarah

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det køre rigtig for dig :thumbsupsmileyanim: Hvor dejligt at det også er på plads :bearhug: Hvordan går det med invitationerne?

:cheerleader3: Sarah

Vi mangler lige at finde et lille billed/stregtegning af kirken, så kan jeg få det yderste printet her på jobbet, og så skal jeg igan med at folde, klippe og klistre. Håber jeg kan komme igan derhjemme næste weekend, men skal til en fest lørdag aften og helt til Sønderborg søndag til børnefødselsdag.... Har så også lige det problem at kæreste ikke er hjemme hver mandag og torsdag aften fra kl. 18,00 til 22,00. Så det er lidt svært, når man gerne begge to vil at vi træffer beslutningerne sammen..... Men kan løfte sløret og sige, at det er creme farvet og limefarvet....

0

Del dette indlæg

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiii for fotografen er på plads :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:
Tillykke med at fotografen er på plads nu. Så krydser jeg bare fingre for os begge at det forløber uden problemer

Ja det er så dejligt!!!!! Og Loller, jeg er sikker på at det nok skal gå godt. De virker så søde!!! Jeg håber bare at der er nok i området, altså natur osv, så vi kan få nogle gode billeder med nogle spændende bagrunde.....

Men er så glad, så glad.... :bearhug::blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med at fotografen er på plads

Wiieee læser jeg limefarvet :thumbsupsmileyanim:

Ja du gør.... Er bare så vild med den farve!!!

Jeg har fundet på en måde at folde dem på. Jeg har ikke set det herinde før, men det kan sagtens være at det er her. Det er et A4 i groft beige/creme farvet karton, og så bliver selve indbydelsen på limefarvet pergament papir. I højre side laver jeg så en lomme hvor man kan trække et beige/creme farvet karton med limefarvet pergamentpair op fra, hvor alle de praktiske oplysninger står på.... Lidt svært at forklare. Jeg lover at i nok skal få billeder så snart jeg har dem......

0

Del dette indlæg

Lyder meget meget spændende med din invitation.... glæder mig til ay se det færdig resultat :thumbsupsmileyanim: det bliver helt sikkert fint!!

Hi hi... det gør jeg faktisk også..... Hvor langt er du ved at være? Skal jeg føle mig meget presset?!??

Har du haft en god weekend ven?

0

Del dette indlæg

Lyder meget meget spændende med din invitation.... glæder mig til ay se det færdig resultat :thumbsupsmileyanim: det bliver helt sikkert fint!!

Hi hi... det gør jeg faktisk også..... Hvor langt er du ved at være? Skal jeg føle mig meget presset?!??

Vi skal jo have taget billederne hos Stjernestudiet på lørdag, men om vi får cd'en med billederne med hjem lørdag ved jeg faktisk ikke. Min plan er jo at de skal bruge i invitationen, måske dropper jeg den grafik jeg først besluttede vi skulle bruge.....typsik mig!!!

Ellers er alt materiale købt ind, så det er kun billederne der mangler...... så du skal ikke føle dig presset, jeg ved jo ikke hvornår jeg får mine billeder hjem :bearhug:

Havde en fin weekend.... var en tur i biffen og se "I am legend". Egenligt en god film, men total fesen slutning!!!

Ellers har der ikke været den store aktivitet i lille Hillerød.

Var glad for at læse din weekend havde været :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi skal jo have taget billederne hos Stjernestudiet på lørdag, men om vi får cd'en med billederne med hjem lørdag ved jeg faktisk ikke. Min plan er jo at de skal bruge i invitationen, måske dropper jeg den grafik jeg først besluttede vi skulle bruge.....typsik mig!!!

Ellers er alt materiale købt ind, så det er kun billederne der mangler...... så du skal ikke føle dig presset, jeg ved jo ikke hvornår jeg får mine billeder hjem :bearhug:

Havde en fin weekend.... var en tur i biffen og se "I am legend". Egenligt en god film, men total fesen slutning!!!

Ellers har der ikke været den store aktivitet i lille Hillerød.

Var glad for at læse din weekend havde været :cheerleader3:

Det bliver da super spændende med de billeder på lørdag!!! Håber for dig at du får dem med det samme!!!! Glæder mig til at se et billed af Lars....

Kan absolut ikke forstå hvorfor du ikke vil bruge det grafik. Det er super flot og passer så godt sammen....!!!

Hader nok også bare at se en rigtig fed film, hvor slutningen så bare flopper totalt.... øv øv for jer!!!

Håber det går bedre næste gang i skal i biffen....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer