Nymann77

Jubi så er kjolen købt:)

36 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Håååld da op, hvor er den bare flot, og hvor den dog klæder dig godt!!. Jeg synes ofte man ender i noget andt, end det man egentlig havde forestillet sig, men med det smil du har på, kan der da ikke være nogen tvivl om, at det er dne helt rigtige kjole til dig :thumbsupsmileyanim::bearhug::heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Wawawuuuuuuuuuuuuuuum... Ahamana hamana hamana og et Dirch PAsser Muuuuuuuuuuuuuuuum

Det er da ikke helt at kimse af... du ser jo drøn hamrende lækker/dejlig ud i den kjole *SS* Tillykke med det

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op hvor er det en helt fantastisk kjole og sikke du stråler. :thumbsupsmileyanim:

Der er da ingen der er i tvivl om hvor sikker du er på den kjole. :bearhug:

Den klæder dig utroligt smukt. Sikke en kjole.

Det er faktisk 1 kjole herinde der har fået mig til at tvivle på min egen. Den er bare så smuk. Godt køb

Knus Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

wow hvor er den bare sød... og den sidder super flot på dig...

TILLYKKE med kjolen ;)

Håååld da op, hvor er den bare flot, og hvor den dog klæder dig godt!!. Jeg synes ofte man ender i noget andt, end det man egentlig havde forestillet sig, men med det smil du har på, kan der da ikke være nogen tvivl om, at det er dne helt rigtige kjole til dig :cheerleader3::ilovebryllupsklar::respekt:
Du er SMÅÅÅÅÅK ;)

Jeg kunne ikke være mere enig. Den er simpelthen bare så super smuk på dig - waauuuuu

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer