Micsen

Brudgommes tøj

21 indlæg i dette emne

Må jeg tage med min kommende mand ud og finde hans tøj til brylluppet???

Jeg ved godt det normalt er forloverens opgave, men problemet er at forloveren bor ca. 1500 km og kan ikke lige komme forbi i tide og utide for at tage med på shopping.... Og tilmed har vi mulighed for at køre til et par outlets i Tyskland, hvor man helt sikkert vil kunne finde noget og måske også lidt billigere end i Danmark... Selvom det ikke er helt efter bogen ville jeg ikke have noget imod at være stand-in for forloveren :thanks: Så kan jeg jo også sikre mig at det hele passer til min kjole :b223:

Vil jo nødigt træde nogle over tæerne....?? :blush:

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mindes ikke der er en direkte regel på området om at bruden ligefrem ikke må komme med, men alt i alt kommer det vel an på hvad din kommende mand syntes?

Hvis han gerne vil have dig med, er det så ikke bare i orden?

Xaksia

0

Del dette indlæg

Jeg var med min mand ude og købe hans tøj. Han ville helst have det sådan - nu havde han heller ingen forlover. Derudover var min søster og hendes kæreste med. For min mand var det vigtigste, at han havde nogle med, som ville sige deres ærlige mening.

Du/I skal gøre, hvad I føler for. (Jeg vidste ikke en gang, at der var en "regel", der sagde, at forloveren skal med)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var ikke med min mand ude og løbe hans tøj til dagen. Det ville han ikke have - han ville have en dag sammen med hans kammerat som jeg havde haft med min veninde da vi var ude og se på brudekjole sammen. Godt nok tog det knap så mange timer for ham - tog vist kun en halv time at finde tøjet og købe det. Men han nød dagen sammen med hans kammerat og de var ude og spise sammen efterfølgende.

Det var egentlig også meningen at han ikke ville vise mig tøjet før selve bryllupsdagen, men da han kom hjem kunne han simpelthen ikke dy sig og hoppede i tøjet, så jeg kunne se ham. Super flot i kjole og hvidt.

Men jeg tror egentlig ikke der er nogen regel for at pige ikke må være med manden ude og se på/købe tøjet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg ville da frygtelig gerne have været med min mand ude at se på tøj ( jeg er komplet ligeglad med "hvad" reglerne siger, vi gør som vi har lyst til :thumbsupsmileyanim: )

Men det måtte jeg altså ikke for min mand *GG* når han ikke måtte se min kjole, måtte jeg heller ikke se hans tøj.

Idag er jeg super glad for hans beslutning, for hold op hvor var jeg spændt på at skulle se ham oppe i kirken.

Så snart jeg trådte ind i kirken, og lige var kommet rundt i "svinget", kunne jeg se ham, og så kom tårene.

Han var bare SÅ flot !!

Den oplevelse ville jeg ikke ha været foruden idag

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg skal ikke med min kæreste ud at se på tøj. Han er meget stil bevidst, og går mindst ligeså meget op i at finde det rette tøj, som vi tøser går op i kjolen. Så jeg ved han bliver super flot, og jeg vil glæde mig helt vildt til at se hvad han finder. For det bliver garanteret ikke noget helt almindeligt! Men han har bedt om et par farve prøver, så han ikke rammer helt ved siden af kjolen.

0

Del dette indlæg

Men det måtte jeg altså ikke for min mand *GG* når han ikke måtte se min kjole, måtte jeg heller ikke se hans tøj.

Idag er jeg super glad for hans beslutning, for hold op hvor var jeg spændt på at skulle se ham oppe i kirken.

Så snart jeg trådte ind i kirken, og lige var kommet rundt i "svinget", kunne jeg se ham, og så kom tårene.

Han var bare SÅ flot !!

Den oplevelse ville jeg ikke ha været foruden idag

Oplevede nøjagtigt det samme.

Min mand ville også helst selv (helt selv - havde ikke engang en ven med). Hvilket jeg var helt rolig ved, for han plejer at være god til den slags. Og blev absolut heller ikke skuffet.

Så tror du skal høre din forlovede om, hvad han ønsker. Fair nok at forloveren ikke kan komme forbi, men måske er der nogle andre venner i området, der kan træde ind. Og måske vil han helst afsted alene. Eller også vil han være glad for dit selskab.

0

Del dette indlæg

Jeg håber lidt jeg kan få lov at komme med, synes det kunne være hyggeligt:) Men det er selvfølgelig hans beslutning, men det kunne bare være rart at kunne dele det lidt... jeg har også hel vild lyst til at fortælle om min kjole (har ikke gjort det og gør det heller ikke!!!) men jeg synes bare den er så fin, så det er svært at lade være :rolleyes:

Så jeg er glad for at kunne dele lidt herinde :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

her vil jeg gerne være med jeg må heller ikke komme med ham ud

og se på tøj da han sys jeg skal ha det på samme måde som ham altså af min påklædning skal være hemmelig

det er også rart

han plejer af ha meget godt styr på det med tøj

0

Del dette indlæg

Hej tøser!

Nej, min kommende mand vil ikke have mig med: "Når jeg ikke må se din kjole, må du heller ikke se mit tøj"..

Og det synes jeg bare er helt i orden - så vil jeg også blive overrasket...

Desuden har jeg stor tiltro til hans smag og ved at han er i gode hænder hos sin storebror og sin fætter, som arbejder indenfor herretøj. (Ellers kan jeg jo altid hviske min svoger i øret hvad farve min kjole er)

Glæder mig så meget til at se hved de har fundet på.. Suk :rolleyes:

Knus til alle

:bestwishes:

Camilla

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Jeg var med Christian ude og finde hans tøj i torsdags. Jeg ville rigtig gerne med, og det havde han overhovedet intet problem med.. Det var jo også meget rart at jeg ligesom kunne sørge for at tingene passede lidt sammen.. F.eks. købte han en skjorte i en farve der passer til min kjole i ivory, i stedet for en snehvid skjorte... Vi var og også fra starten af enige om hvad vi gik efter.. Ikke at min mening skulle være den afgørende, men heldigt nok havde vi de samme ønsker.. :thumbsupsmileyanim: Og svigermor hoppede hurtigt med på den samme vogn, så det var faktisk rigtig dejligt.. Vi havde en rigtig god dag alle sammen, og jeg er glad for, at han ville have mig med.. (kunne dog ALDRIG finde på at vise ham min kjole.. Det er noget helt andet synes vi begge to.. :denmarkflag: )

0

Del dette indlæg

Jeg vil selvfølgelig gerne sikre mig, at vores tøj passer sammen...... men af og til kan jeg nu godt få pip af, at det er mig, der skal have det store, forkromede overblik hele tiden.... :thumbsupsmileyanim:

Jeg er ret sikker på, at min kæreste vil bede mig komme med, så når jeg først har fundet en kjole, giver det nok sig selv... :denmarkflag:

Dorte.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var ikke med efter mit eget valg, noget imod min (nu) mands vilje. Jeg ville overraskes og imponeres over hvor flot han var..

Han syntes det var ret træls, da han nok havde regnet med at jeg skulle bestemme, så vi vidste hvad der passede sammen.

Han endte med at tage sin bror med og de havde et par rigtig hyggelige dage..Det tog 3 dage at købe herretøj i 3 forskellige byer! Jeg klarede det på 1½ time i en butik :-)

For os var det en rigtig god beslutning, for jeg var rigtig spændt på at se ham i kirken - og han var selvfølgelig superflot!!

Hilsen Ditte

0

Del dette indlæg

Min kæreste plejer at sige "Jeg stoler ikke på ekspedienterne, jeg stoler kun på dig og din mors mening". Udfra den betragtning vil han gerne have mig med, suger han. Men jeg kan ikke helt blive enig med mig selv om jeg vil overraskes eller se det.

Jeg tror det ender med at jeg sende min mor med ham ud. Så ved jeg at han blir flot!

0

Del dette indlæg

Jeg skal også med....eller det vil sige, at jeg skal med ud at købe stof til kærestens tøj. Jeg skal nemlig selv igang med symaskinen med svigermor som hjælp. Svigermor er proff. syerske og jeg har selv lidt over 15 års erfaring, så det skal nok blive flot. Det er ikke fordi vi skal spare eller noget at jeg selv skal sy kærestens tøj. Han har bare et specielt ønske til sit tøj, og den nemmeste løsning er at sy det selv.

Kjolen har jeg så valgt at købe, men den skal også lige en tur forbi symaskinen...

-Pjuske

Redigeret af Pjuske
0

Del dette indlæg

Nu har jeg lige læst alle svarene, og gældende for de fleste er vel: Det er noget manden bestemmer. Hvis han gerne vil have dig med, tager du med, hvis ikke, må du blive hjemme...

Min mand købte sit jakkesæt selv (på 10 min.) -Det passede og var pænt, så det var det! Og han så bare godt ud!!

Jeg så ham også først i kirken, og det var netop FEDT at se hvor flot han så ud!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer