TimianJ

bryllup 2008

89 indlæg i dette emne

laver lige en tråd herinde til at holde inspiration samlet et sted. vi har ikke styr på noget som helst endnu, andet end at vi skal giftes når vores søn er gammel nok til at blive passet et par dage så mor og far kan tage på bryllupsrejse på svinklov eller helenekilde...

er ikke så organiseret,men her kommer mere

min kæreste er egentlig mest til at det bare skal være os 3 fordi han er sådan lidt genert og gerne vil have det skal være intimt. Jeg er sådan en som gerne ville have haft en (velfungerende, tak) italiensk storfamilie og vil gerne fejre større begivenhedder sammen med familien og vennerne. Vi har så snakket om at holde selve vielsen bare os og så invitere folk til fest om aftenen et sted. Jeg var sådan, jammen så må det bare være de nærmeste og et eller andet uformelt, men så blev min kæreste sådan: hvis vi skal holde noget så skal det også være "ordentligt"! Så det bliver vist noget med en kro eller noget (hvor der er overnatning for familien fra jylland) for venner plus bekendte men minus onkler og kusiner... og for himlens skyld uden taler og ting...

han vil så gerne have det enten forår eller efterår (uden for højsæsonnen, af hensyn til vores miniophold bagefter :) ) Det er fint med mig, elsker begge årstider.

Muligheder

efterår 2008

sønnikke er 1 1/4 år, det er måske lige tidlig nok? - der er ikke så lang tid til at spare op i (2008 bliver spareår fordi kæresten skal på barsel og jeg skal gøre speciale færdigt) - til gengæld er vejret bedst tidligt efterår - det passer super godt med en masse stearinlys - der er ikke nær så lang tid til :fløjt:

Forår 2009

sønnikke er 1 3/4 år - jeg elsker foråret mest; alting springer ud :fløjt: - man kan gå amok i blomster, blomster, blomster - der er længere tid til at spare op i

Midlertidig planlægning:

vielse mv:

Dato, september 2008 helst.

arrangere med Frederiksberg rådhus, booke tid

finde kaffe-mulighed og champagne til eventuelle riskastere

hestevogn?

kjole + overtøj

frisure mv

miniophold dagen efter vielse

reservere værelser, helst Svinkløv badehotel hvis de har plads. afventer.

2 eller 3 overnatninger?

pasning af sønikke

Fest

dato - oktober?

booke sommerhus, har kig på et på lolland til 20 personer. leje fra fredag til efterfølgende mandag. invitere venner første weekend, familie anden weekend. Dem som har lyst kan blive ugen imellem - bare obs på antal senge ;)

mad

gæstelister!

invitere

transport, os selv og gæster uden bil

Første: Svinkløv badehotel. Andet: Helenekilde

post-24922-1196933451.jpg

post-24922-1196933469.jpg

Redigeret af TimianJ
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

JAmen så vil jeg da være den første til at byde dig og din tråd hjertelig velkommen her. Du spørger bare løs hvis du skal have hjælp til noget og du er velkommen i min tråd.
Jeg vil da også byde dig velkommen! :)

Glæder mig til at se hvad I kommer frem til!

Det er nogle meget smukke kjoler du har kig på! Er især vild med den første!!

Knus Nathasia

Hejsa og velkommen til BK, må lige advare dig om at dette forum er stærkt vanedannende :biggrin:

Glæder mig til at følge din planlægning og se hvornår den store dag kommer.

:balloons: Maria

Velkommen til :)

Lækre kjoler du har fundet dig.... meget stilrene og smukke.

Spændende at se, hvad I finder frem til dato m.m

:jul1:

Anne

Velkommen til - herinde skal du nok finde inspiration til at få styr på det hele. :)

Glæder mig til at følge din planlægning :jul10:

tusind tak for velkomsterne! :hug:

0

Del dette indlæg

Tillykke med tråden. :biggrin:

Det er rart at samle alle sine ideer et sted, personligt har jeg mapper og dokumenter i massevis på computeren og det fungerer bare ikke rigtig.

:hug: Marie

jammen det er jo det - så tænkte jeg det var nemt og overskueligt (og hyggeligt!) her

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Iiihhhh... endnu en tråd at følge med i :cheerleader3:

Det lyder spændende med planægningen. Glæder mig til at høre, hvad I beslutter med dato. Det lyder lidt som om, at du hælder mest til foråret 2009?

Og fine fine kjoler :cheerleader3: Hvor skal du have den syet henne?

ja det gør jeg vel egentlig. nu må vi se hvad kæresten er til. regner med at finde en skrædder i kbh. hvis der er nogen som kender en god en de vil anbefale må i sige til?

0

Del dette indlæg

Tillykke og velkommen til et frygteligt fantastisk og vanedannende forum :cheerleader3:
Jeg vil da også lige sige velkommen til dette dejlige forum, glæd dig til mange gode stunder og ikke mindst masser af inspiration.

Glæder mig til at høre hvad du finder ud af med dato, forår og efterår er jo begge dejlige årstider.

Kh Mette

mange tak!

0

Del dette indlæg

Tillykke med tråden. :cheerleader3:

Det er rart at samle alle sine ideer et sted, personligt har jeg mapper og dokumenter i massevis på computeren og det fungerer bare ikke rigtig.

:cheerleader3: Marie

jammen det er jo det - så tænkte jeg det var nemt og overskueligt (og hyggeligt!) her

Ja her er super hyggeligt!!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg vil helt vildt gerne køre i hestevogn på dagen :cheerleader3: og det skal være med frieserforspand!

Frede2spandStorB.jpg

har fundet nogen som kører fra borup.

Kan jeg dælme godt forstå! Det ville jeg også gerne, men vi besluttede dog at droppe det, hvis nu marts viser sig fra sin værste side :cheerleader3:

Du skal nok være i rigtig god betid med at bestille den vogn. Mener jeg har læst en artikel med dem et sted, hvor de sagde, at de kunne være booket op til to år (!!!) før...

mvh maria

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer