TimianJ

bryllup 2008

89 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Mystisk!!! :)

Jeg har bestemt kigget i din tråd før, men jeg har aldrig kommenteret noget! :blink:

Det beklager jeg! :blink:

Det lyder bare så fint med det badehotel!!! :balloons:

Min svigerfar blev gift på Frederiksberg Rådhus for et par år siden og vielsessalen er bare endnu mere smuk i virkeligheden!!! :cheerleader3:

Hvor er det en fin kjole, du har set dig varm på :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak for dit besøg og din hilsen i min tråd! :blink:

Kærligst Malene :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jammen altså. Vi havde jo lige fundet ud af det hele, hvordan vi gerne ville have det und alles, men nu er den gal igen. Pga. midlertidig nedsmeltning i vores økonomi ser det ud til at vi: 1) Dels ikke har råd til at booke eller købe noget som helst. 2) Skal se at blive gift i en fart så min kæreste kan få mit fradrag så vi kan overleve sommeren. Så det ser ud til at vi bliver gift i midten af april engang i stedet, skal lige have sendt ægteskabserklæring afsted i en ruf. Så inviterer vi familien til riskast efter vielsen, beder dem om at tage piqnikkurven med og så spiser vi frokost i det grønne eller hjemme hos os selv hvis det regner. Og så håber vi på der er nogen af dem som gidder passe lillefisen om aftenen, så vi kan tage ud og spise. Vielsesringene ville jeg rigtig gerne have til vielsen, men det kan ikke lade sig gøre heller, så det venter vi med - vi havde ellers fundet en guldsmed og fundet ud af hvordan de skulle se ud. Sådan kan det jo gå.

0

Del dette indlæg

Jammen altså. Vi havde jo lige fundet ud af det hele, hvordan vi gerne ville have det und alles, men nu er den gal igen. Pga. midlertidig nedsmeltning i vores økonomi ser det ud til at vi: 1) Dels ikke har råd til at booke eller købe noget som helst. 2) Skal se at blive gift i en fart så min kæreste kan få mit fradrag så vi kan overleve sommeren. Så det ser ud til at vi bliver gift i midten af april engang i stedet, skal lige have sendt ægteskabserklæring afsted i en ruf. Så inviterer vi familien til riskast efter vielsen, beder dem om at tage piqnikkurven med og så spiser vi frokost i det grønne eller hjemme hos os selv hvis det regner. Og så håber vi på der er nogen af dem som gidder passe lillefisen om aftenen, så vi kan tage ud og spise. Vielsesringene ville jeg rigtig gerne have til vielsen, men det kan ikke lade sig gøre heller, så det venter vi med - vi havde ellers fundet en guldsmed og fundet ud af hvordan de skulle se ud. Sådan kan det jo gå.

Nej hvor er det træls. :cheerleader3:

Hvordan kan det gå så galt???

Jeg håber det lykkedes alligevel.

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kender jeg godt, det med økonomien. Min mand har startet firma i år, så det svinger også en del. Det er rigtig surt for jer. Måske skulle I blive viet på rådhuset og så holde velsignelse og bryllup senere når økonomien kan holde til det. Det gjorde vi. Vi blev hemmeligt gift på rådhuset og overraskede vores forældre med det om aftenen med noget billigt men lækkert mad, som vi havde bestilt. Det blev en rigtig dejlig dag som jeg aldrig vil glemme og som ikke kostede noget særligt.

Nu her d.7.6.08 bliver vi så velsignet og holder stor fest. Det er i hvert fald en god løsning for os. Vi skyndte os også at blive gift på rådhuset, for at sikre hinanden, og holder så den romantiske del af "showet" i år. Men faktsik blev selve dagen også romantisk sidste år, da vores forældre og søskende blev så glade og overraskede.

Bare et forslag.

Og tak for din hilsen i min tråd.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja som de andre kloge piger sige så er det da mega surt men mon ikke I får en hyggelig dag alligevel?

Eller I kan vælge at gøre som shiba, det var nok den løsningsmodel vi ville ha valgt.

Held og lykke med det hele og sig endelig til hvis vi kan hjælpe med noget!!

0

Del dette indlæg

Tak skal i have :cheerleader3: Jeg tror såmend også det nok skal blive godt alligevel :heart: Jeg er nu lidt øv over at vi ikke kan få vores ringe med det samme. Men sådan er det. Og hvem ved, det kan jo være der dukker noget op. Men ellers holder vi fast i at vi gerne vil invitere vores folk i sommerhus og fejre på et tidspunkt: det bliver nok bare ikke i år. Så måske vi næste år vi kan holde en fælles-fest-sommerhus-hytte-tur for familie og venner hvor vi kan fejre vores søns navngivning, vores bryllup, et par fødselsdage og at jeg til den tid forhåbentlig er blevet kandidat.

Ang. at blive velsignet i kirken og så holde bryllup i forbindelse dermed så er det en rigtig god måde at gøre det på, men ikke for os. Jeg har lige brugt næsten 2 år på at melde mig ud af den katolske kirke, såeh.... -HAHA- Men vi håber da stadig på at kunne holde en fest og at kunne tage på bryllupsweekend på et tidspunkt. Det gør mig nu i øvrig heller ikke noget at den del må vente til vores søn er lidt ældre. (Pyldremor... :griner:- )

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer