Guest Linemarie1

Øv øv Øv!!!

22 indlæg i dette emne

Har lige fået at vide at min kærestes kusine og hendes kæreste også skal giftes til næste sommer. Og det er ikke bare en hvilken som helst dato... Nej det er lørdagen efter vores. Jeg sidder netop og kommer mine save the date kort i kuvert, da jeg får det at vide. Der er kun få der ved at vi skal giftes, så nu virker det bare så dumt, at vi kommer og siger at vi skal giftes ugen efter.. Det er helt de samme mennesker, der vil blive inviteret til begge brylluper...

Min kæreste mener at vi skal flytte den. Men nu har vi fået aftalen med kirken, lokalet og fotografen i hus...

Hvad ville I gøre?

Og syntes I at jeg overdriver, for min kæreste kan ikke rigtig forstå, hvorfor det gør mig så ked af det.. :thumbsupsmileyanim:

Mange triste hilsner

Linemarie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige fået at vide at min kærestes kusine og hendes kæreste også skal giftes til næste sommer. Og det er ikke bare en hvilken som helst dato... Nej det er lørdagen efter vores. Jeg sidder netop og kommer mine save the date kort i kuvert, da jeg får det at vide. Der er kun få der ved at vi skal giftes, så nu virker det bare så dumt, at vi kommer og siger at vi skal giftes ugen efter.. Det er helt de samme mennesker, der vil blive inviteret til begge brylluper...

Min kæreste mener at vi skal flytte den. Men nu har vi fået aftalen med kirken, lokalet og fotografen i hus...

Hvad ville I gøre?

Og syntes I at jeg overdriver, for min kæreste kan ikke rigtig forstå, hvorfor det gør mig så ked af det.. :thumbsupsmileyanim:

Mange triste hilsner

Linemarie

Jeg mener selvfølgelig at det virker dumt at vi kommer og siger at vi skal giftes ugen FØR....

0

Del dette indlæg

Ja det er da en træls ting. Du må mærke godt efter i maven, hvad du føler er bedst, og lige sove på det. Det er det bedste råd jeg kan give. Men en træls situation er det da.

I kan jo høre om kirke, fotograf osv. kan en anden dato.

Held og lykke med det. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hvad ville I gøre?

Mange triste hilsner

Linemarie

Jeg mener selvfølgelig at det virker dumt at vi kommer og siger at vi skal giftes ugen FØR....

Så længe det er ugen før, så syntes jeg bare du skal få smidt de kort afsted.. Det var straks noget andet hvis det var ugen efter, så er gæsterne nok ved at være lidt "trætte", men det bliver jo de andres problem

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er også bare øv for jer!

Et eller andet sted synes jeg, at I skal holde fast i jeres dato. I har allerede booket forskellige ting, og det lyder som om, at save-the-date-kortene også er færdiglavet.

Har I fået en officiel dato - altså en indbydelse fra kusinen?

- hvis ikke, så synes jeg i hvert fald, at I skal holde fast i jeres dato.

- det er trods alt heldigt, at datoen ikke var den samme!

På den anden side så ville det også være irriterende, hvis familiemedlemmer bliver vrede på hinanden pga. en bryllupsdato... :thumbsupsmileyanim:

Held og lykke med jeres beslutning.

0

Del dette indlæg

Hold endelig fast i datoen!!

Vi har rykket vores dato 3 gange... Det var meget, meget frustrerende...

Så længe det er en uge det drejer sig om, så synes jeg ikke, det gør så meget. Så bare se at få sent dem afsted... ;)

Det er bare min mening...

Held og lykke med det

Maria

0

Del dette indlæg

Jeg er enig, I skal bare holde fast i dagen....

Gæsterne skulle nok kunne klare at få ekstremt lækkert mad og se de samme mennesker 2 uger i træk...

Alt for meget bøvl med at få lavet sine aftaler med kirke, feststed og lignende om...

Men hvad med at tage en samtale med din kusine... Der er jo ingen af jer, der kan gøre for at det lige falder sammen.

knus Joso

0

Del dette indlæg

Hold endelig fast i datoen!!

Vi har rykket vores dato 3 gange... Det var meget, meget frustrerende...

Så længe det er en uge det drejer sig om, så synes jeg ikke, det gør så meget. Så bare se at få sent dem afsted... ;)

Det er bare min mening...

Held og lykke med det

Maria

Jeg er enig, I skal bare holde fast i dagen....

Gæsterne skulle nok kunne klare at få ekstremt lækkert mad og se de samme mennesker 2 uger i træk...

Alt for meget bøvl med at få lavet sine aftaler med kirke, feststed og lignende om...

Men hvad med at tage en samtale med din kusine... Der er jo ingen af jer, der kan gøre for at det lige falder sammen.

knus Joso

'

Hørt hørt

Kan godt forstå, at du må føle, at noget af focus fra jeres bryllup er forsvundet, når det nu skal deles med din kusines også. Du må mærke efter i maven, hvad der er vigtigst for dig. Datoen eller den fulde focus :thumbsupsmileyanim::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg kan godt se jeres problem men på den anden side så skriver du at der er ikke mange der ved at i skal giftes og det vel det da være ærveligt at I ikke får den dato i godt kunne tænke jer og det kan jo være at de måske flytter deres dato når de får jeres save the date kort.

håber at det er en hjælp for dit / jeres problem....

mange knus

ann marie

0

Del dette indlæg

En meget alternativ ide:

Hvad med at slå jeres bryllupper sammen? Hvis 1/3 af de samlede gæster alligevel er fælles familie, kunne I sikkert få et brag af en fest, og spare en hel del. Kun 1 fotograf, kun 1 opdækning o.s.v.

Det kommer naturligvis helt an på hvor tætte du og din kusine er, og om I har den samme insdtilling til et bryllup.

Hvis I ser vidt forskelligt på hvordan et bryllup løber af stablen, er der ikke grund til uro, for så bliver de to fester jo meget forskellige. I kan evt. skrive til de fælles gæster, at I ikke forventer de kommer i to forskellige selskabskjoler, det er lidt af en udskrivning for en gæst at skulle ud og købe to kjoler på 1 måned.

0

Del dette indlæg

Ja, jeg vil saa vaere Rasmus modsat her...

Det er bare saa aergeligt hvis nogle bliver uvenner pga et bryllup, som jo skal vaere en lykkelig begivenhed. Saa jeg synes nok at du lige skal snakke med din kusine og blive enig med hende om hvad i goer (evt. lige hoere med de vigtigste ting i har booket om det overhovedet er muligt at skifte dato). Hvis hun har meldt ud sin dato nu, og du lige kommer og snupper loerdagen inden er der ingen tvivl om at hun kommer til at foele sig fornaermet. Vil ogsaa sige at det jo er hende det gaar mest udover, ikke jer, netop fordi i evt. har det foerste bryllup. Alt kommer selvfoelgelig an paa hvor taet i er, men synes helt klart du skal snakke med hende inden du foretager dig saa meget mere!

Men uanset, stor :thumbsupsmileyanim: fra mig, det er da en uheldig situation at komme i!!

0

Del dette indlæg

Jeg vil også sige snak med din kussine. Jeg ville blive ked af det, hvis en der stod mig nær pludselig skulle giftes lørdagen før mig. Men det er jo ikke sikkert din kussine har det på samme måde? Der må kunne findes en løsning, spørg ind til, hvor langt de er kommet i planlægningen og spørg til, om datoen, de har valgt, betyder noget særligt for dem. Du har ikke nævnt at datoen betyder noget særligt for jer, hvis det ender med i vælger at rykke datoen, så kan i måske finde en dato der symboliserer noget i jeres forhold, dagen han friede, dagen i blev kæreste, flyttede sammen eller lignende.

Nu kender jeg jo slet ikke din kussine, men måske kunne det tænkes hun siger, okay i er kommet så langt med save the date kort og så videre så vi rykker vores en måned. Man ved aldrig, men kommunikation er vejen frem, synes jeg.

Held og lykke med det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak allesammen for jeres svar.

Her er en lille update.

Jeg ringede til kusinen. ( det skal lige siges at det er min kommende mands kusine). Vi har ikke et særlig tæt forhold, men vi fik en god snak.

Det resulterede i at jeg idag fik ringet rundt til diverse og fik rykket vores til Lørdag den 26 juli. Både kirken, fotografen og lokalet var ledige den dato, så det er bare perfekt. Kusinen havde svært ved at rykke det, da det hotel de havde bestilt, ikke var ledig de kommende lørdage.

Så nu er alt iorden. Datoen betød ikke specielt meget for os, så nu kan jeg smile igen.

Men hold da op hvor var jeg skræmt over min egen reaktion. Jeg blev så stresset og græd og sådan. Lovede at jeg ikke ville blive en Zilla... meeeeeen..... Det er utroligt hvor meget jeg tænker og ikke mindst drømmer bryllup og havde også meget svært ved at falde i søvn igår.. :bearhug:

Men nu er alt okay igen.. :thumbsupsmileyanim:

Mange hilsner

Linemarie

0

Del dette indlæg

Hvor dejligt at det hele ordnede sig for jer! :thumbsupsmileyanim: Hvordan kommer jeres bryllupper så til at ligge i forhold til hinanden nu her?

Bare roligt - herinde er det slet ikke et skældsord at være zilla, det har vi alle sammen oplevet. Jeg blev f.eks. utroligt ked af det ca. en uge efter at vi var kommet hjem efter bryllupsrejse, sådan havde jeg heller aldrig troet jeg ville reagere. Og drømme/mareridt om bryllup, tror jeg snart alle sammen herinde har haft! Så bare roligt, jeg tror bare det betyder at du glæder dig!!

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg synes også det er godt I flyttede datoen. Uanset hvordan og hvorledes, så synes jeg det virker lidt sammenpreset med to bryllupper lige efter hinanden. Der skal være plads og rum til at nyde begge bryllupper - både for brudeparrene og gæsterne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt for dig, at du fik snakket med kusinen og taget en beslutning som passede til jer....

Kan godt forstå, at du var mega træt af, at jeres bryllupper skulle ligge lige op ad hinanden... bryllup vil man gerne have for sig selv....

Men hvordan er de to bryllupper så placeret i forhold til hinanden nu?

knus Joso

0

Del dette indlæg

Godt for dig, at du fik snakket med kusinen og taget en beslutning som passede til jer....

Kan godt forstå, at du var mega træt af, at jeres bryllupper skulle ligge lige op ad hinanden... bryllup vil man gerne have for sig selv....

knus Joso

Ja der føles også godt :jul 15: Vi har flyttet vores til den 26. juli og deres ligger den 23. august, så der bliver ca. en måneds mellemrum. Det er helt fint synes jeg..

Knus Linemarie

0

Del dette indlæg

knus Joso

Ja der føles også godt :jul 15: Vi har flyttet vores til den 26. juli og deres ligger den 23. august, så der bliver ca. en måneds mellemrum. Det er helt fint synes jeg..

Knus Linemarie

Ja det er bestemt helt fint.. en passende afstand.. plus at jeres fest stadig ligger først.. det betyder også lidt synes jeg :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg synes I har fundet ud af en rigtig god løsning... I får begge sommerbryllupper og I får hver lov til at nyde dagen fuldt ud uden tanke på et snarligt bryllup...

Men det vigtigste er bare, at DU er godt tilfreds med resultatet...

Jeg ønsker dig god forberedelse og fantastisk bryllup...

knus Joso

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak allesammen for jeres svar.

Her er en lille update.

Jeg ringede til kusinen. ( det skal lige siges at det er min kommende mands kusine). Vi har ikke et særlig tæt forhold, men vi fik en god snak.

Det resulterede i at jeg idag fik ringet rundt til diverse og fik rykket vores til Lørdag den 26 juli. Både kirken, fotografen og lokalet var ledige den dato, så det er bare perfekt. Kusinen havde svært ved at rykke det, da det hotel de havde bestilt, ikke var ledig de kommende lørdage.

Så nu er alt iorden. Datoen betød ikke specielt meget for os, så nu kan jeg smile igen.

Men hold da op hvor var jeg skræmt over min egen reaktion. Jeg blev så stresset og græd og sådan. Lovede at jeg ikke ville blive en Zilla... meeeeeen..... Det er utroligt hvor meget jeg tænker og ikke mindst drømmer bryllup og havde også meget svært ved at falde i søvn igår.. :)

Men nu er alt okay igen.. :cheerleader3:

Mange hilsner

Linemarie

tillykke med den nye dato. Det bliver et dejligt sommerbryllup :cheerleader3::)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer