snartbrud

Møde med feststed - hvad skal jeg spørge om

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvor lang tid og hvad omfatter prisen. Hvad koster ekstra timer, hvis festen trækker ud og hvordan afregnes baren? Har de overnatningsmuligheder og til hvor mange. Hvor længe må musikken spille og kan der evt. spilles cd'er efterfølgende?

Måder kastes med ris og hvor må der ryges?

Kan de anbefale (hvis de ikke selv står for) bryllupskage, musik, overnatning osv.

Det er hvad jeg lige kan komme i tanke om.

0

Del dette indlæg

Hvor lang tid og hvad omfatter prisen. Hvad koster ekstra timer, hvis festen trækker ud og hvordan afregnes baren? Har de overnatningsmuligheder og til hvor mange. Hvor længe må musikken spille og kan der evt. spilles cd'er efterfølgende?

Kan de anbefale (hvis de ikke selv står for) bryllupskage, musik, overnatning osv.

Tusind, tusind tak. Jeg havde ikke tænkt på det der med at ryge fordi vi ikke selv ryger - men der må da være en i selskabet der gør ;).

0

Del dette indlæg

Hvor tæt på datoen kan I afbestille kuverter uden at skulle betale for dem? (der er næsten altid nogen, som melder fra i sidste øjeblik)

Hvornår skal de senest have jeres bordpynt (bordkort, risposer, gaveæsker osv.), hvis I har valgt selv at stå for det?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor tæt på datoen kan I afbestille kuverter uden at skulle betale for dem? (der er næsten altid nogen, som melder fra i sidste øjeblik)

Hvornår skal de senest have jeres bordpynt (bordkort, risposer, gaveæsker osv.), hvis I har valgt selv at stå for det?

uhhh good point! Det har jeg slet ikke tænkt på!

0

Del dette indlæg

Spørg måske også, om I kan lade gaverne stå til dagen efter......

Dorte.

De skal heldigvis stilles hos mine forældre hvor vi holder receptionen, og så pakker vi ud næste morgen. Men ellers var det en rigtig god ide at spørge om.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En enkelt indskydelse. Hvis musikken skal stoppe på et bestemt tidspunkt for stedet kan man være 99% sikker på at det ikke vil blive tilladt at der spilles cd'ere. Det kan kun være aktuelt hvis der er en tidsmæssig begrænsning i jeres aftale med musikken som gør at de er færdige før festen slutter. Men ellers vil det være feststedet - det er det vi oplever - der sætter de tidsmæssige begrænsninger, eller - særligt i Odense - at der ikke må spilles højt efter kl. 2.

Med hensyn til det med ekstratimer. Udover prisen er I nødt til at høre dem om der overhovedet kan forlænges og hvornår I skal meddele det. På nogle steder skal man meddele det inden festens start, hvad der i sagens natur kan være vanskeligt. Andre steder er det noget man aftaler løbende.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer