joro

Joy & Ronnie - 16. august 2008

897 indlæg i dette emne

I går mailede jeg lidi frem og tilbage med min designer :cheerleader3:

Vi blev enige om at malika min datter på knap 22 mdr - skal med til min næste kjoletilretning (29. april) - da hun også skal have syet en kjole i samme stil som mig... i samme farve satin og tyl :)

Her er lidt kjole inspiration som jeg forestiller mig hendes kjole....

Nåh ja og så kan jeg jo lige dokumentere hvordan tøsebarnet render rundt lige nu

Inspirationsbilleder kommer i næste indlæg ;)

Redigeret af joro
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brudepige kjoler

det bliver meget i samme stil som min - self. blot meget mere enkel... offwhite som min også er :cheerleader3:

satin overdel - nok bare med lynlås i ryggen - ala pigen i den lyserøde

Tyl-skørt til under knæeet - men stadig så hun ikke bliver besværret af at gå i den... den lyserøde kjole Malika har som legekjole - er faktisk perfekt - hun elsker den spimlhen - og har den tit på - så hun er i hård træning :)

Dog ved jeg ikek helt med bånd om... jeg er mest til den lille blonde detalje vist på den ene kjole... omend det sorte bånd er ret fedt.... men eftersom hverken jeg elelr de andre brudepiger skal have sorte detaljer - vil det virke lidt mærkeligt at hun har...

Redigeret af joro
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja du er en produktiv BKer må man sige.

Stort tillykke med dine sko. :cheerleader3:

De er virkelig lækre. Rigtig stilfulde og elegante og samtidig anvendelige og smarte. :)

Og søde brudepigekjoler i øvrigt. Hvor bliver hun fin din datter.

:cheerleader3: Ja man bliver jo hurtigt afhængig - når man i forevejen har hang til at sidde ved puteren :cheerleader3:

Og i.ø. tusinde tak for rosen :cheerleader3:

Redigeret af joro
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh :cheerleader3: jeg har endelig fået min bærbar op og køre igen - desværre ikke trådløst endnu - routeren bøvler :hug:

men hvor er det feeedt at kunne sidde med den her i sofaen :)

Tillykke med milepælen :blush:

og super fede sko, du har købt :boohoo:

:) Tusinde tak :boohoo:

Sikke nogle skønne unger du har (og nevø)

Super fede sko, dem kan jeg got forstå du ikke kunne lade vær med at købe!

Taark :hug: jah både egne unger og nevø - er nu nogle små knaldperler :(

Redigeret af joro
0

Del dette indlæg

Brudepige kjoler

det bliver meget i samme stil som min - self. blot meget mere enkel... offwhite som min også er :bestwishes:

Tyl-skørt til under knæeet - men stadig så hun ikke bliver besværret af at gå i den... den lyserøde kjole Malika har som legekjole - er faktisk perfekt - hun elsker den spimlhen - og har den tit på - så hun er i hård træning :bestwishes:

Dog ved jeg ikek helt med bånd om... jeg er mest til den lille blonde detalje vist på den ene kjole... omend det sorte bånd er ret fedt.... men eftersom hverken jeg elelr de andre brudepiger skal have sorte detaljer - vil det virke lidt mærkeligt at hun har...

må lige høre hvor du har fundet de brudepige kjoler henne????

er helt syge med dem :thumbsupsmileyanim: mangler en til min datter 2 år så kiger lige hvad i andre har fundet :bestwishes:

Redigeret af miafalck
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brudepige kjoler

det bliver meget i samme stil som min - self. blot meget mere enkel... offwhite som min også er :bestwishes:

Tyl-skørt til under knæeet - men stadig så hun ikke bliver besværret af at gå i den... den lyserøde kjole Malika har som legekjole - er faktisk perfekt - hun elsker den simpelhen - og har den tit på - så hun er i hård træning :bestwishes:

Dog ved jeg ikke helt med bånd om... jeg er mest til den lille blonde detalje vist på den ene kjole... omend det sorte bånd er ret fedt.... men eftersom hverken jeg eller de andre brudepiger skal have sorte detaljer - vil det virke lidt mærkeligt at hun har...

må lige høre hvor du har fundet de brudepige kjoler henne????

er helt syge med dem :thumbsupsmileyanim: mangler en til min datter 2 år så kiger lige hvad i andre har fundet :bestwishes:

nu kan jeg self. ikke finde siderne hvor jeg fandt kjolerne.. tror bare jeg har googlet lidt rundt...

her er et par link til brudepigekjoler:

http://www.brudensbutik.dk/

http://www.prinsesseskabet.dk/shop/gallakj...-aar-161c1.html

http://bridalshop.dk/index.php?cPath=64

http://search.ebay.co.uk/search/search.dll...itle=flowergirl

fandt lige endnu en fantastisk brudepige kjole... der nærmest fuldstændig liger den model jeg forestiller mig Malika skal have :bestwishes:

Redigeret af joro
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flotte brudepiger kjoler, hun bliver da fulstændig bedårende hende din lille prinsesse :thumbsupsmileyanim:

og wow super flot kjole du har købt til dig selv.. hvor har du fundet den henne???

Må ærlig indrømme, har altså ikke fået læst hele din tråd endnu, men mette bare lige skrive med dine kjoler..

Knuss

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønne brudepigekjoler du har kig på. Lillepigen bliver så sød den dag.

Og lige endnu en milepæl Joy. Tillykke med de 150 dage tilbage til vores store dag. :thumbsupsmileyanim:

Kh Ditte

Tak - ja hun kommer nok til at nuppe lidt af " min" opmærksomhed - men vi er en familie og det er vores alle store dag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Super flotte kjoler. Jeg håber du vinder den, du har budt på :biggrin::hug:

Tak :bearhug: Ja jeg vandt den :hug: så nu hååååber jeg bare den når at komem ind evi skal afsted... nu er der jo lige en bunke helligedage....

Wauw en flot kjole du har fundet på Ebay - den er da lige klar til luksus cruise - hvis manden kan holde fingrene fra dig. :thumbsupsmileyanim:

:bearhug: ja det bliver jo nok til "lidt" :hug::hug:

:cheerleader3: til dine enormt flotte sko

:bearhug: til lillepigens total yndige kjole

Tak og tak :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer