mortilcecilie

August 2008 brude

52 posts in this topic

Annonce ♥

jeg er så småt ved at indsnævre mulighederne.. har kigget på mange over nettet... men syntes det er svært at tage stilling til den allerede nu når brylluppet først er til august... men jeg tror man skal til at bestille lidt tider med hensyn til at prøve kjoler... ellers kan drømme kjolen måske være udsolgt??

0

Hej

Rigtig mange 2008 brude herinde fra har allerede koebt kjole. Naar man foerst har vaeret ude og proeve, er det svaert at holde sig tilbage. De fleste har lagt billeder ind fra deres kjoleproevning i traadene - kig bl.a. i index paa side et i min traad og mange andres traade!

Held og lykke med det!

0

Annonce ♥

Hejsa

Jeg købte min kjole i oktober. Den er betalt og hænger bare og venter på at blive tilpasset. I det tilfælde at jeg fortryder eller ikke kan passe kjolen, kan jeg altid finde en anden brudekjole i forretningen. Pengene kan dog ikke refunderes.

Jeg var to forskellige steder, og troede heller ikke jeg skulle købe kjole før hen på foråret, men det var den "eneste ene" for mig. Og jeg glæder mig helt tosset til at få den på igen :thumbsupsmileyanim:

Knus Nymann

0

Annonce ♥

Jeg købte kjole i oktober - fik den så solgt igen her i december - og skal her sidst i januar ud for at bestille min drøm. Jeg prøvede den først i december.

Der er ca 4 mdr levering på den og så skal den også justeres lidt når den først er kommet hjem (jeg regner med at tabe mig en masse af de her hulen deller... :thumbsupsmileyanim: )

0

Jeg skal ud og kigge på kjoler i morgen :thumbsupsmileyanim::lol:

jeg har bare lige opdaget at de har skiftet alle billederne ud af deres kjoler

:lol:

mon de to kjoler jeg havde et godt øje til er en 07 model .... uuuuhh bare hun har en tilbage i min str.....

men uanset hvad - glææææder jeg mig til at skulle gå og snuse til kjolerne og måske prøve et par stykker... har først en reel tid d. 7 januar

http://www.brudekjoledesign.dk/

0

Annonce ♥

Jeg købte allerede min kjole i oktober efter 1. kjoleprøvning - det var egentlig lidt spontant, men jeg er glad for at jeg gjorde for jeg er helt vild med min kjole. Regner med at jeg skal aftale tid til tilpasning i marts/april... det bliver rigtig spændende! :thumbsupsmileyanim:

0

Hej. Jeg har købt min kjole, og vi skal først giftes d. 12 juli 2008 :thumbsupsmileyanim:

Jeg havde besluttet mig for at kigge på kjoler i god tid, da jeg er rimelig kræsen og meget pernitten med brudekjolen.. :bearhug:

Havde egentligt besluttet mig for at jeg skulle have i minimum 3-4 butikker for at se det forskellige udvalg.. Men, men, men... Fandt min kjole i den første butik.. :hug:

Det skete på denne måde: Sad og kedede mig på arbejde, så jeg ringede til en veninde og spurgte, hvad hun skulle lave næste dag. Hun havde fri, så jeg fik overtalt hende til at tage med ud og kigge på kjole.. :lol:

Jeg ringede til butikken, og aftalte et tidspunkt dagen efter. Vi kørte derud, og gik lidt rundt og kiggede.. Så fandt vi 11 kjoler, som jeg synes var meget pæne.

Så var det ellers bare at prøve løs :hug:

Tre kjoler rød rimelig hurtigt, da jeg lignede en blanding mellem en kransekage-figur og en marengskage -HAHA-

Jeg fik det hele kortet ned til 3 kjoler.. Èn med et let lyserødt skær, én hvid og en champagne-farvet. Alle utrolig flotte kjoler :huh:

Men, men, men... Man kan jo ikke have 3 kjoler.... Så jeg var jo nødt til at bestemme mig... Den med det lette lyserøde skær sad ikke ret godt henover barmen, så den måtte lade livet.. Den hvide sad godt, men var ca 2.5 nummer for stor, og skulle bestilles hjem... Og hvad så hvis man ikke kunne lide den alligevel??? Den champagne-farvet sad som sprøjtemalet på mig :lol:

Det var også den, som pigerne i butikken sagde, der fik mig til at stråle og gløde.. Så det skulle jo være den..

Men så skete det forfærdelige... Min veninde viste billederne af kjolen til hendes kæreste, søster og mor.. Og de sagde allesammen, at de syntes min kjole lignede en gallakjole... -HAHA- Min kjole??? :sm: Jeg ringede med det samme ud i butikken og spurgte, om jeg godt lige måtte komme ud og prøve igen.. Så det gjorde jeg.. Og da jeg kom ind i butikken, havde damen/pigen hængt min kjole frem, så det var det første jeg så, da jeg kom ind.. (Meget snedigt af hende :td: )

Men da jeg så min kjole hænge der, fik jeg tårer i øjnene og kunne forestille mig gå op af kirkegulvet :td:

Så det må jo være den!!! :hug:

Jeg har da efterfølgende overvejet, om det skulle være den... Men det er hovedsageligt fordi, jeg altid har troet, jeg skulle være hvid brud i det hele store skrud.. Men skal jeg være helt ærlig... JA, så er det nok egentligt ikke mig, når det kommer til stykket... Jeg er nok mere til det utraditionelle...

Så min kjole er klar.. Hænger nede i butikken og skal rettes til, når vi kommer længere hen... :)

Mange knusere fra Trine

0

Jeg var i november ude at prøve kjoler - dog uden at finde det helt rigtige. Så nu har jeg fundet en skrædder og hun er igang med at kreere min drøm :thumbsupsmileyanim:

Her den 8. skal jeg derhen til den første prøvning af selve corsagen. Glæder mig helt vildt :carrot:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er heller ikke rigtig kommet igang endnu....

Ville lige have jul og nytår overstået, det er jo først til næste år!! :bearhug::blush:

Men skal til bryllupsmesse i Vejle på søndag, og regner da med at booke nogle aftaler om kjoleprøvning, den dag.

Vil jo gerne igang. Det er jo spændende.... uhhh....

Glæder mig helt vildt til at se mig selv som en stor hvid marengs :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

jeg har jo gang i et "mindre prjojekt" hvor jeg skal tabe mig, eller det vil sige jeg har tabt mig meget nu, og nu er der bare en smule der satdig er der. jeg ikke ville se på kjoler før jeg var færdig med det projekt. det skal være min gulerod..... såååå jeg venter endnu

0

Jeg købte min brugt herinde på BK, den sad bare som syet til mig. Jeg købte den efter kun at have været i en butik dagen før og prøve 3-4 kjoler, der forelskede jeg mig i en kjole til 10.000 kr men det gik helt over da jeg prøvede den jeg endte med at købe og til den nette sum af 2000 kr. :-)

0