mortilcecilie

August 2008 brude

52 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg har det bare svært... har kigget på hundredvis af kjoler!!! og ingen af dem siger mig noget rigtig!!!! jeg er mega underlig ved det godt :thumbsupsmileyanim: men jeg tror jeg designer min helt egen... jeg har en veninde der er syerske.. og så er mit problem med en ekstrem vægttab inden brylluppet jo også løst... hun skal have to mdr. til at sy den og kan sy den ind en uge før.... problem løst :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hejsa

Jeg skal giftes den 2. august og er kun lige gået i gang med at prøve kjoler. Her er de to jeg bedst kan li'. Hvilken synes i bedst om?

Jeg synes klart bedst om nr 1 .. den sidder smukt på dig

Hvad angår min egen kjole ... hjææææælp .. er totalt stilforvirret ... jeg er buksepige normalt .. har et par gange været i kjole .. til min konfirmations og til en forretningsmiddag ... er lidt på bar bund .. og lidt kort .. kun 161 cm ku det blive til da jeg blev sat af :thumbsupsmileyanim: ... så jeg ved faktisk ikke hvad der ville klæde mig ..

Har gået med en idé om at sy en selv men ved ikke om jeg tør kaste mig over projektet .. farver er jeg heller ikke sikker på og i min tråd er der tydeligt bevis på min forvirring .. rød .. sort ... hvid/creme/elfenben osv osv

Det eneste jeg har på plads i skrivende stund er TADAAAA .. kirken ... sejt ik ... der sker ikke det store i planlægningen .. grunden kan ses i tråden "Dilemma" ...

Men jeg skal nok nå det .. tror jeg :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:

Hurra jeg har fundet min kjole og jeg er bare så lettet....

Det er altså som om der er nogen der har fjernet en tung sten fra mine skuldre. Samtidig med at det er sjovt at kigge og prøve, så er det altså en fantastisk fornemmelse, når man har valgt...

Jeg ville egentlig bare lige sige at det er en god idé at være i god tid, da nederdelen (i mit tilfælde) skal hjem i en str. mindre og i en lidt anden farve, end den jeg prøvede i butikken. Hun miksede et corsage og en nederdel fra to forskellige kjoler.... smart.

Og jeg kan først prøve den og få den tilrettet sidst i april/først i maj. Jeg skal jo giftes i juni, så det passer jo fint, men det var da godt at jeg ikke ventede meget længere.....

Så kom du bare i gang.

Hej hej

0

Jeg kan da lige opdatere mig selv her -HAHA-

jeg skal designe min egen TYLDRØM :thumbsupsmileyanim: så de er (forhåbenlig) igang med at sy den rå model - som jeg skal prøve d. 25 februar :thumbsupsmileyanim::loveboard: ville ønske det var NU - jeg savner min kjole.. som knap nok eksistere -HAHA-

Hejsa

Jeg skal giftes den 2. august og er kun lige gået i gang med at prøve kjoler. Her er de to jeg bedst kan li'. Hvilken synes i bedst om?

Hvad angår min egen kjole ... hjææææælp .. er totalt stilforvirret ... jeg er buksepige normalt .. har et par gange været i kjole .. til min konfirmations og til en forretningsmiddag ... er lidt på bar bund .. og lidt kort .. kun 161 cm ku det blive til da jeg blev sat af -HAHA- ... så jeg ved faktisk ikke hvad der ville klæde mig ..

Har gået med en idé om at sy en selv men ved ikke om jeg tør kaste mig over projektet .. farver er jeg heller ikke sikker på og i min tråd er der tydeligt bevis på min forvirring .. rød .. sort ... hvid/creme/elfenben osv osv

Det eneste jeg har på plads i skrivende stund er TADAAAA .. kirken ... sejt ik ... der sker ikke det store i planlægningen .. grunden kan ses i tråden "Dilemma" ...

Men jeg skal nok nå det .. tror jeg -HAHA-

Kast dig ud i det - bestil tid hos 2-3 forskkelige og lad dem guide dig!!!

De er eksperter og ved lige hvad der er godt for din krop...

Jeg er selv 164 - og min mand 185 (mindst)

og jeg blev lige 5-10 cm højere ved at få en stropløs :griner:-

Bare kom afsted - det er fantastisk at få lov at prøve alle de fantasktiske kjoler.. og ekspidienten var elle vild da jeg sagde til hende at jeg ike helt viste hvad jeg ville ha... hun fik et par stik ord: tyl, snørre i ryggen...og så sagde jeg at jeg var åben for nærmest alt!!!

så hun jublede og fandt alle mulige frem.. sammen fik vi guidet os ind på MIN kjole - som de så er ved atsy til mig :)

:griner:-

0

Hejsa

Hvad angår min egen kjole ... hjææææælp .. er totalt stilforvirret ... jeg er buksepige normalt .. har et par gange været i kjole .. til min konfirmations og til en forretningsmiddag ... er lidt på bar bund .. og lidt kort .. kun 161 cm ku det blive til da jeg blev sat af :cheerleader3: ... så jeg ved faktisk ikke hvad der ville klæde mig ..

Men jeg skal nok nå det .. tror jeg :cheerleader3:

Jeg har en svigerinde de er på højde med dig, som havde samme problem - hun endte i den helt store prinsessekjole - med corsagetop og STOR nederdel. Toppen havde en stor "krave" der også var ærmen - det betød at hun virkede "stropløs" uden at være det - fin effekt. (har desværre ikke et billede)

0

Hejsa

Hvad angår min egen kjole ... hjææææælp .. er totalt stilforvirret ... jeg er buksepige normalt .. har et par gange været i kjole .. til min konfirmations og til en forretningsmiddag ... er lidt på bar bund .. og lidt kort .. kun 161 cm ku det blive til da jeg blev sat af :cheerleader3: ... så jeg ved faktisk ikke hvad der ville klæde mig ..

Men jeg skal nok nå det .. tror jeg :cheerleader3:

Jeg har en svigerinde der er på højde med dig, som havde samme problem - hun endte i den helt store prinsessekjole - med corsagetop og STOR nederdel. Toppen havde en stor "krave" der også var ærmen - det betød at hun virkede "stropløs" uden at være det - fin effekt. (har desværre ikke et billede)

Så det er bare op på hesten og prøve dig frem - fortæl i butikkerne hvad det er der bekymre dig - og sørg for at tage billeder af det du prøver - også de kjoler du ikk er så vild med - det gør det nemmere at finde den rigtig facon bagefter.

Held og lykke

Edited by lei
0

Annonce ♥

jeg købte min brudekjole i januar selvom jeg først skal giftes

23 august.

jeg har så lige hentet min kjole i mandags.

jeg vil råde dig til at smutte ud og kigge og prøve for de fleste store brude butikker har en leverings tid på op til 6 mdr.

held og lykke med at finde en kjole...

det er super nice at være ude at prøve kjoler..... :cheerleader3:

hilsner fra zira

0

Annonce ♥

Hej...

Jeg købte kjolen i februar ved første prøvegang!!

Stod med valget mellem to Tomy Mariage kjoler, som bare var så forskellige, men begge flotte.

Jeg valgte en råhvid Valleuris ( se billeder på en tråd længere nede)

- massere af TYL :cheerleader3: , var det der træk, og så det enkle og søde blomster/perle broderi...

Held og lykke med at finde din kjole.. gid man kunne have 10... :bunny_4:

'

:cheerleader3:

0

Hmm... Jeg er så bare LANGT bagefter kan jeg se!

Jeg skal giftes 23. august, og jeg har da kigget lidt rundt herinde og også på nettet og har fundet ud af, hvilken stil, jeg vil have. Men jeg har ikke prøvet kjoler endnu, og jeg kommer nok ikke til det de første par måneder, eftersom jeg godt lige vil smide lidt kilo først.

Der er mange af jer, der skriver, at man skal bestille sin kjole hos de store butikker seks måneder før. Jeg tror simpelthen ikke på, at det tager en butik SEKS måneder at få en kjole hjem. Selv en bil kan leveres fra fabrikken hurtigere. Jeg tror, at butikkerne presser de kommende brude til at bestille/købe, for man vil vel næppe undvære drømmekjolen? Jeg vil uanset hvad da ikke vente seks måneder på en kjole. 14 dage - tre uger ja - men ikke seks måneder. Så går jeg hellere et andet sted hen...

Det må butikkerne jo selvfølgelig selv om, men det er jo ikke umuligt at få en kjole hurtigere - det er der jo indtil flere eksempler på herinde, hvor folk kun har haft omkring 3-4 måneder til forberedelse af deres brylllup. Ingen af de smukke brude blev gift nøgne... ;)

0

Hej :loveboard:

Jeg skal giftes den 09-08-2008 men jeg købte min kjole for over et haldt år siden og nu er den kommet hjem :cheerleader3:

Grunden til at jeg købte den så hurtigt var at det var "den eneste ene" og jeg har ikke set en der er flottere, så er meget glad for mit valg :cheerleader3:

- Der var 4 mdrs leveringstid på min kjole..

0

Jamen meningen var at min mor sku sy den, og der var vi kun nået til at finde mønster..

MEN men men.. så fandt je DRØMMEKJOLEN på Ebay og skyndte mig at byde... og vandt :loveboard: Så nu går jeg og venter på at den kommer hjem :cheerleader3: Er spændt på det! Men det var en kæmpe chance, helt klart!! Men når det er D R Ø M M E-kjolen, så blir man NØDT til at ta en chance engang imellem!! :cheerleader3:

0

Jamen meningen var at min mor sku sy den, og der var vi kun nået til at finde mønster..

MEN men men.. så fandt je DRØMMEKJOLEN på Ebay og skyndte mig at byde... og vandt :loveboard: Så nu går jeg og venter på at den kommer hjem :cheerleader3: Er spændt på det! Men det var en kæmpe chance, helt klart!! Men når det er D R Ø M M E-kjolen, så blir man NØDT til at ta en chance engang imellem!! :cheerleader3:

Pu ha det lyder spændende - glæder mig til at se billeder når du får den hjem..

0