Guest FruKennet

Yip yip yip så blev det min tur

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hey

ja så skete det... jeg skal giftes til næste sommer dvs. sommeren 2009. Er der andre i samme båd og hvornår skal jeg (vi) begynde at planlægge?

:lol:

Jeg vil anbefale jer at starte med at finde en dato inden så længe, før kan man næsten ikke gøre andet. Når den så er på plads, så er det igang med at snakke med en kirke, feststed, musik og fotograf. Det er de store ting, når først det er på plads, så kan du starte på alle "småtingene" - tro mig der er mange... :thumbsupsmileyanim: Jeg blev friet til i juli, og har planlagt siden, så det er 10 måneder før - men havde han spurgt før, var jeg startet før. Planlægningen er en meget stor og væsentlig del af et bryllup.

Du kan evt. besøge nogle af planlægningstrådene herinde, der kan du se alle de ting du skal tænke på. Og man bliver frygteligt inspireret herinde :) Og pludselig skal du lige i gang med nogle flere ting... Så lige pludselig er et år ingen tid :lol:

Held og lykke med planlægningen - du er velkommen til at kigge ind forbi min tråd, så kan du se nogle af alle de der ting man ikke lige regner med :bearhug:

0

Del dette indlæg

Tillykke med det forestående bryllup :lol:

Det er vist meget forskelligt, hvor længe før man gå i gang med planlægning. Jeg har set brude herinde, som gå i gang over 2 år før brylluppet, men der har også været et par stykker, som har haft knap 4 månder til at planlægge bryllup i. Det kommer nok lidt an på, hvor meget vil du gå i detaljer.

Vi havde da også kun lidt under 5 måneder, men vi fik en fantastisk dag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg tror det kommer heeelt an på hvor stor en kontrol freak du er - hvornår du ved det finder sted - hvor meget man glæder sig - hvor god tid du godt kan li at vide hvad der skal ske etc... :thumbsupsmileyanim: og hvor længe der skal samles inspiration osv - he he jeg er sikker på at du allerede nu kan starte en planlægningstråd med de tanker og drømme du allerede har gjort dig :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa og velkommen herind.

Dejligt med endnu et bryllup.

Hvornår planlægningen skal foregå - tjaa når du har tid og lyst... nogle starter som andre har nævnt flere år i forvejen og andre på meget mindre tid! Men man får så mange gode ideer herinde, så det er godt at være i god tid hi hi

:thumbsupsmileyanim::):lol::bearhug::lol:

0

Del dette indlæg

Tillykke med det forestående bryllup :lol:

Det er vist meget forskelligt, hvor længe før man gå i gang med planlægning. Jeg har set brude herinde, som gå i gang over 2 år før brylluppet, men der har også været et par stykker, som har haft knap 4 månder til at planlægge bryllup i. Det kommer nok lidt an på, hvor meget vil du gå i detaljer.

Vi havde da også kun lidt under 5 måneder, men vi fik en fantastisk dag :thumbsupsmileyanim:

Tidsmæssigt er det rigtigt at det er detaljerne der er afgørende men uanset hvor lang tid man vil bruge på det, bør man tænke langsigtet hvis man skal giftes om sommeren. Der er milevid forskel på om man gifter sig i eksempelvis februar eller august. Skal man giftes i sommerperioden maj - september er der god grund til at være ude i god tid fordi der er rigtig mange som vælger at blive gift i de måneder. Dvs. der er meget run på kirker, feststeder, bryllupsbiler, musik, mad etc.

Når man så har fået disse ting på plads er det så man kan vælge om man vil bruge lang tid på detaljerne eller "slappe" af indtil det begynder at nærme sig.

Naturligvis er det altid muligt at finde en løsning selvom man er sent ude men så bliver det ofte kompromiser og måske ikke lige hvad man helst ville.

0

Del dette indlæg

Jeg tror det kommer heeelt an på hvor stor en kontrol freak du er - hvornår du ved det finder sted - hvor meget man glæder sig - hvor god tid du godt kan li at vide hvad der skal ske etc... :thumbsupsmileyanim: og hvor længe der skal samles inspiration osv - he he jeg er sikker på at du allerede nu kan starte en planlægningstråd med de tanker og drømme du allerede har gjort dig :lol:

Enig her :lol: men dato, kirke, musik og fotograf er godt at få på plads så hurtigt som muligt, hvis det er i "højsæsonen". Tillykke med frieriet og god fornøjelse med planlægningen

0

Del dette indlæg

Velkommen til.

Jeg skal også giftes sommeren 2009, vi har allerede være ude og kigge på lokaler og har set et par steder hvor man skulle melde tilbage allerede her fra 1. januar for at være sikre på at få det, så det er bestemt ikke for tidligt. Selv om min kærste synes jeg er godt tosset allerede at gå så meget i krig så synes jeg nu det er så hyggeligt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja altså jeg har lige straks været her 1 år, og jeg skal også giftes i sommeren 2009, så jeg synes bestemt ikke der er noget tosset over det :thumbsupsmileyanim:

Selvom vi endnu ikke har booket kirke etc så er det da ikke alt for tidligt at komme igen, der er trods alt "kun" halvandet år til.

Og det er jo dejligt med al den inspiration man kan hente herinde!

:lol:

0

Del dette indlæg

Som de andre siger: Beslut jer for en dato som det første. Og så kan man aldrig være for tidligt ude når det gælder bryllup. Alle de gode steder bliver hurtigt reserveret så go for it!

Kig forbi planlægningstrådene, der er masser af inspiration og gode råd. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi skal også giftes til sommer, d. 6 juni 2009 . Vi har booket feststedet og misikken og jeg ringer til kirken i morgen. Min kæreste ryster da også lidt på hovedet af mig, at jeg allerede er i gang, men ELSKER at planlægge. Måske er jeg i god tid, men med en søn på 20 mdr og en datter på 1 mdr, så går tiden altså hurtig.

Redigeret af Dorthe3009
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer