Sign in to follow this  
Followers 0
FynboBredahl

Din drømmepolterabend!

31 posts in this topic

:ilovebryllupsklar:

Jeg ved, at min aller bedste og kæreste veninde er ved at arrangere en polterabend for mig... Og jeg ved, at hun kender mig så godt, at den bliver perfekt! :cheerleader3:

Nogle gange sidder jeg og tænker på, hvad jeg godt kunne tænke mig, hvis jeg selv skulle vælge...

:cheerleader3: Jeg vil rigtig gerne på et kagekursus! Evt. hvor man lærer at lave en bryllupskage.

-HAHA- Jeg vil rigtig gerne indspille en sang! Aner ikke hvilken, men gerne én, hvor jeg kan nå tonerne!

:sm: Forkælelse for alle... Noget med spa-bad og ansigtbehandlinger.

:griner:- En sejltur med en turbåd... Det er så hyggeligt.

-HAHA- Danseundervisning.

-HAHA- Afslappet og uformel picnic.

:) Quiz om min liv... Evt. mit liv med Mark eller om Mark.

:hug: Lækker mad på en restaurant eller hjemmelavet.

Det eneste, jeg ville blive ked af, ville være noget med vand. Altså sø- eller havvand. Svømmehal kan gå an, men jeg er så bange for at få hovedet under vand, så sådan noget med vandski er ikke højt på min ønskeliste :) Det ved min veninde heldigvis godt :)

Må jeg høre om jeres drømepolterabend?

:cheerleader3:

Edited by FynboBredahl
0

Annonce ♥

Uhhh.. Den er svær - der er virkelig mange ting der kunne være min drømmepolter... Hmm... Egentlig tror jeg den er en hvor jeg ikke har forudset/drømt om de ting de finder på, men som bare alligevel er SÅ meget mig!?

Nummer et er at mine veninder og min søster er der...! Hygge må være på toppen af listen... Og brunch er en af mine favorit-måltider, så jeg håber da at dagen starter med det...

Jeg ved ikke engang om jeg er mest til action eller hygge...

Det kunne være gocart-kørsel, paintball eller noget andet i den stil, men det kunne ligeså gerne være indspilning af en sang, madlavning osv...

Hmm... Tror jeg er ret nem at gøre tilfreds, bare tøserne er der...!

0

Min drømme polterabend:

Hmm ja lad mig nu se:

Jeg ville blive hentet af tøserne og sammen spiser vi morgenmad/brunch, derefter skal vi lave noget alle kan være med til, feks køre go kart eller spille Minigolf- det er herre skægt, så skulle vi have noget frokost evt i en park eller et eller andet hyggeligt sted, og så skulle jeg ud og springe i faldskærm eller flyve i helikopter og så kunne vi tage indtil byen, hvor jeg kun sælge roser eller whatever (bare ikke kys) og slutteligt mødes vi med drengen privat hvor der bliver grillet og vi fester til langt ud på natten...

Ting som jeg absolut ikke vil: indspille en cd (folk der ville planlægge den slags for mig ville efterfølgende blive bedt om ikke at komme til brylluppet) Det er dybt traumatisk at skulle synge og præstere noget samtidig og PAen ville slutte meget hurtigt, men det håber jeg mine veninder ved, og så vil jeg ikke sælge kys. Derudover så er det vigtigt at det ikke skal være en druk dag, da jeg pga medicin tåler meget lidt eller slet intet alkohol

Heidi

Edited by wombat3010
0

Jeg fik min drømme polterabend :blush: Egentlig var jeg ikke så meget for et polterabend, nok mest på grund af alle de skræk historier man hører. Men også fordi jeg ikke er til noget, der er alt for vildt. Jeg ville for alt i verden ikke klædes ud og rende rundt og sælge kys :rolleyes: Vores familie og venner havde valgt at slå vores polterabend sammen, og det var vi rigtig glade for.

Vi var taget til min bedstemors fødselsdag. Midt i kaffen får vi serveret en smukt pyntet hjerteformet kage. Min moster havde sagt ja til at lave bryllupskager til vort bryllup, og vi tænkte det var en smagsprøve. Men så fik vi et gavekort til "Bjergkøbing Grand Prix", Italiensk for Begyndere" og " Midt om Natten". Vi fattede ikke helt, hvad det hele gik ud på, men det begyndte at gå op for os, at de havde planlagt polterabend for os :denmarkflag:

Vi kørte afsted uden at vide, hvor vi skulle hen. Vi ankommer til et gocart-center, og dér begynder brikkerne at falde på plads ;) Gokart var jo "Bjergkøbing Grand Prix". Det var bare rigtig skægt. Efterfølgende var vi på en italiensk restaurant og spise, hvilket jo var "Italiensk for Begyndere". Og "Midt om Natten" var natmad hjemme hos mine bedsteforældre.

Alt i alt en rigtig dejlig polterabend. Lige efter vores temperament. He he... familie og venner var endda noget skeptiske over at overhovedet planlægge noget, for jeg havde været meget skrap i mine udtalelser om "ikke at blive klædt ud og sælge kys" og den slags :unsure:

- Henriette -

Smuk Rembo Hosa brudekjole sælges - str. 38/40. Fra kollektion 2007. Pris 5.000 kr.

0

Annonce ♥

Tja, hvad vil jeg helst på min polterarbend

:denmarkflag: Noget med "action" forhindringsbane, kænguruboksning eller sumobrydning

:rolleyes: Noget aktivt med tøserne, som sækkeløb, trillebørræs, ballebold e.lign.

:unsure: Picknik

:blush: Evt. noget overnaturligt som spåkone, astronomi eller hvad det nu kan være i den stil

:blink: Tøsehygge, hvor der bare sludres og sladres og drikkes en masse rødvin

:cheerleader3: Og så vil jeg gerne en quiz eller lign. hvor man kan mærke at de har tænkt på en....

Jeg kan ikke tænke mig noget med faldskærm eller elastikspring. Helst heller ikke noget med vand, da jeg brækker mig når jeg får vand i næsen

0

Min drømmeplterabend kunne indeholde mange ting feks.

:denmarkflag: spa eller anden forkælelse

:rolleyes: brunch

:unsure: bagekursus (vil smaddergerne bage bryllupskagen selv men kan ikke)

:blush: go-kart (det har jeg aldrig prøvet)

:blink: god mad

:cheerleader3: få taget billeder feks. til morgengaven :respekt:

:cheerleader3: picninc

:cheerleader3: en tur på bakken/tivoli

Der er mange ting - det vigtigst for mig er at de har tænkt på mig når de har planlagt og at vi bare hygger os helt vildt!!

Ting jeg (helst) ikke vil:

:bearhug: indspille en sang

()() noget med vand (svømmehal er til nød ok)

:o klædes ud og sælge kys

()() mødes med drengene (det har ingen af os lyst til)

:( bowling (jeg syntes bare det er så kedeligt og intetsigende)

Jeg er måske ikke så nem alligevel.

Kodeorden for mig (eller dem der skal planlægge) må være hygge og samværd!

0

Tjah...

Jeg vil gerne

danse! (- evt. noget man kan bruge på bryllupsnatten :cheerleader3:hugget fra en anden her på siden :cheerleader3: )

fægte!

køre gocart

paintball

en tur i skoven på islandske heste

lege wrestler/sumobryder

fotograferes

inspille sang

forkæles :cheerleader3:

mandestrip!!! :biggrin:

karrikaturtegning af os alle (hugget fra en anden her på siden :cheerleader3: )

Jeg vil ikke

klædes ud og gå i gågaden

noget med højder

bowle

Men lad os se, hvad de finder på :thumbsupsmileyanim:

Edited by lii
0

Min drømme PA:

:thumbsupsmileyanim: Noget med noget sumobrydning, klatring, rapelling osv. - altså noget action

:biggrin: Ansigtbehandling/forkælelse

:cheerleader3: Danseundervisning - evt. noget man kan bruge på bryllupsnatten :cheerleader3:

:cheerleader3: Picnic - med efterfølgende kongespil, sjov og hygge

Knus Nathasia

0

Annonce ♥

Jeg vil have en hyggelig dag/aften med mine søstre, svigerinder og veninder. Har ikke tænkt på hvad jeg gerne ville. Ved til gengæld hvad jeg ikke vil.

Jeg vil ikke klædes ud

slynges rundt med hovedet nedad

sælge kys og andre ting

se strip, hverken herre eller dame

være deltager i et dildoparty

lænkes til en industistøvsuger elller lign.

men mine veninder og søstre kender mig heldigvis godt nok til at de ikke vil finde på den slags. Alligvel giver det da lidt sus i maven med tanke på PA. jeg hader overraskelser....

0

Uhha min drømme polter?

Det vigtigeste er at alle mine skønne veninder ville kunne være der! Allerhelst skulle festen slutte i et sommerhus hvor vi alle kunne sove så vi kunne vågne op sammen næste morgen.

Jeg gad godt følgende (og måske ikke lige det hele):

• Flyve helikopter
  • Kører farrari eller et eller andet hvor jeg kan køre riiiiiigtig hurtigt
  • Go Cart
  • Paint Ball
  • Rapelling eller noget andet action
  • Faldskærmsudspring
  • Spa behandling gerne massage
  • Champagnesmagning
  • Lækkert mad
  • Smage bryllupskage
  • Få tegnet en karikatur af os alle sammen
  • Noget alternativt (dog ikke håndlæsning for det har jeg prøvet for mange gange)

Det værste der kunne ske?

• At alle gik hjem kl. 10
  • At der slet ingen alcohol var fordi alle er gravide eller i bil
  • At folk blev uvenner over planlægningen
  • At skulle et eller andet rigtig stille og kedeligt (blomsterbinding, kagelavning ect)

0

Arh god tråd :thumbsupsmileyanim:

Min veninde og jeg har en fælles aftale om at det er okay at give både personliste og ønskeliste til hinanden vedr. polterabend. Hun gjorde det sidste år da jeg skulle planlægge hendes og jeg har gjort det nu her i år. Men ønskelisterne er intet andet end en ønskeliste...jeg skal intet vide og det skulle hun heller ikke.

Ud over det, vil jeg gerne have mine 2 bedste drengevenner med.

Men her er hvad jeg skrev til min veninde:

Jeg ved godt det ikke er normalt at tage drenge med, men det er altså også mine gode venner og dem vil jeg gerne have med.

Jeg har intet i mod at blive klædt ud, det kunne da være meget skægt, men ikke noget med højder, tak.

Jeg vil ikke have en stripper og vil helst ikke til en fotograf.

Det må gerne være noget med fart og udfoldelser. Motorcykel, forlystelser, humanfootball, men en god gang massage eller noget karaoke er heller ikke at foragte.

Og så synes jeg det er hyggeligt at noget vi alle kan lave sammen, som f.eks. kan bruges til brylluppet. Dekorere glas til fyrfadslys eller hvad det kunne være.

Men helst af det jeg har skrevet vil jeg gerne have at det med minus stripper, højder og fotograf ikke bliver planlagt.

Så må vi se hvad der sker :biggrin:

0

Uhha min drømme polter?

Det vigtigeste er at alle mine skønne veninder ville kunne være der! Allerhelst skulle festen slutte i et sommerhus hvor vi alle kunne sove så vi kunne vågne op sammen næste morgen.

Jeg gad godt følgende (og måske ikke lige det hele):

• Flyve helikopter
  • Kører farrari eller et eller andet hvor jeg kan køre riiiiiigtig hurtigt
  • Go Cart
  • Paint Ball
  • Rapelling eller noget andet action
  • Faldskærmsudspring
  • Spa behandling gerne massage
  • Champagnesmagning
  • Lækkert mad
  • Smage bryllupskage
  • Få tegnet en karikatur af os alle sammen
  • Noget alternativt (dog ikke håndlæsning for det har jeg prøvet for mange gange)

Det værste der kunne ske?

• At alle gik hjem kl. 10
  • At der slet ingen alcohol var fordi alle er gravide eller i bil
  • At folk blev uvenner over planlægningen
  • At skulle et eller andet rigtig stille og kedeligt (blomsterbinding, kagelavning ect)

Ej det lyder lige som jeg gerne vil have det. Noget god action, har lidt tænkt på noget ala at vi alle skulle igennem en militærbane etc og så bare god mad, vin og nogle drinks og så ellers tøsehygge på stort plan, der meget gerne må sluttes af med dans til god musik et sted i byen :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Det vigtigste for mig er at ALLE kan være med i det der bliver lavet - synes det må være så træls at betale mange penge for at stå og glo i en time, mens bruden rider rundt på en hest eller noget i den stil....

men ellers kunne det være Super fedt med noget gang i den - hvorfor er det kun mænnerne der får lov til at skyde paintball og være vilde!!

Derefter kunne det være skøøønt med en beauty dame der kom og gjorde alle lækre til en aften med go i og dans og god mad

og NEJ jeg vil IKKE mødes med mænnerne senere... så er det ikke en polter - tror faktisk at det er blevet opfundet af nogle tøzer der var bange for hvad manden kunne finde på... men det er bare en tanke jeg har.. :thumbsupsmileyanim:

jeg stoler 100 på min brudepige!!

krammer

0

Hejsa.....

Min drømmePA...

Det vigtigste er, at så mange af mine tøser er med.

Jeg synes også, det er vigtigt at lave ting, vi alle kan være med til, for det kan være noget kedeligt at stå og glo på noget, man selv har betalt.

Men dagen skal have gang i den. Som Mie siger, er det ikke kun drengene, der skal have det sjovt og vildt.

Bare der er gang i den, så er jeg game, om det så er go-kart, sumobrydning, indspilning af sang og lignende. :thumbsupsmileyanim:

Det nemmere at sige hvad man ikke vil have.

:biggrin: INGEN udklædning, det gider jeg simpelthen ikke.

:cheerleader3: INGEN salg. samme årsag.

:cheerleader3: INGEN stillesiddende besøg, så som glaspuster, håndlæsning, horoskop og lignende. Det er bare ikke mig. Tror ikke så astrologi og lignende.

Jeg vil også være grumme ked af, at folk gik tidligt hjem eller slet ingen ting drak. Det skal være min sidste rigtige fest sammen med tøserne. :smolf:

Godt nok er min søster en del ældre end mig og mine venner (11 år), men mine svigerinder er lige imellem os, så det går nok. Jeg tror også, de to tøser (søster og svigerinde) vil nyde at komme ud og feste. De har børn og er sat, så en lille fest med lillesøster vil være opkvikkende.

Jeg har ikke noget imod at mødes med Erik. Vores venner er fælles venner, så vi kunne lige så godt mødes, så det bliver en stor fest. :carrot:

Jeg vil håbe, at tøserne ikke planlægger for dyre ting, for jeg vil også heller have få ting på PA, hvis det betyder, at alle har råd til at komme med. Synes selv jeg, som studerende, har måtte koste en del penge op, så det skal der tage hensyn til.

Måske godt nok at vi ikke skal giftes endnu, så er der muligheder for at tøserne er færdig med at studere.

0

Hvor er det egentlig en fed tråd! Så kan vi give hinanden gode ideer! Jeg tror lige, jeg skal have tilføjet et par stykker på min liste ovenfor :bestwishes:

0

Det er bare svært. Min drømme-polterabend ser noget anderledes ud lige nu end den gjorde, hvis vi f.eks. var blevet gift for et år siden. Jeg er nemlig gravid og jeg ved derfor, at jeg har en lille baby, når der skal holdes polterabend. Derfor er det vigtigste for mig faktisk, at mine veninder sørger for god pasning af vores børn, og at det er muligt for mig at komme til at amme babyen (hvis jeg er så heldig at kunne det) uden alt for meget besvær. Men det er jeg nu slet ikke i tvivl om, at de nok skal sørge for :bestwishes:

Jeg kunne godt tænke mig at komme til at indspille en sang og til at lege lazer-magic - det er bare herre-sjovt. Jeg er ikke til nogen vilde ting, overhovedet, og det ved veninderne også godt, så jeg tror bestemt ikke der bliver noget med faldskærms-udspring eller lign.

0

Annonce ♥

Det eneste jeg drømmer om er at undgå det jeg frygter.

det jeg frygter er :

den latterlige påklædning, salg af ting på gader og stræder, løber vedsiden af bilen på rulleskøjter, gennerelt hvad min tøseklub kunne finde på.

Derfor er det mine søskende på 17 og 19, som er mine brudepiger der står for min PA, og nogle af de ting jeg har gjort klar for dem er :

Hvilke piger jeg gerne vil se og hvilke de bare skaa være Hårde ved ( der er et par stykker der altid vil bestemme).

de ved at jeg har de fint med erotiske butikker og dildo partyer og lign, hvis vi skal ha stripper eller se stripper, ser jeg helst at det er kvinde, syntes ikke mænd der stripper er lige så sexede. Der ud over har de spurgt om jeg ville have min mor med og det har jeg sagt er op til dem (søskende) og alt efter hvad de finder på.

ellers er der ikke noget som ikke kunne gør det til en god dag eller aften. :bearhug:

Jeg har også en lille baby på det tidpunkt hvor jeg skal på PA (ca 2-3 måneder), men det skal nok gå, ved at min mor gerne vil passe ogs eller er faderen da frisk. Vi satser i forvejen på at baby skal kunne tagi mod en "alternativ" flaske med modermælk her omkring, grundet optræning til bryllups natten og grundet at jeg har 3 eksamner.

Men glæder mig vildt til min PA :bearhug:

0

He.... jeg ønsker mig: ingen polterabend!

Men det har da nok noget med min alder at gøre.... jeg er 44 - så det dér med sidste aften med tøserne, dét holder jo ikke rigtig! :cheerleader3:

Desuden er jeg flyttet fra København til Jylland for tre år siden (er ligeglad med, hvor jeg bor, bare jeg er sammen med min elskede), så mit netværk hér er begrænset.

Men HVIS jeg skulle have en PA, så skulle emnerne være: wellness, lækker mad og gerne håndlæsning el. lign. Og så jeg ville ønske et økonomisk niveau, hvor alle kunne være med. :balloon:

Dorte.

0

Min drømmepolterarbend ville være den ultimative "sidste" udebanetur med fanklubben :bearhug:

Forklaring er nok nødvendig... ;)

Jeg er medlem af en fodboldfanklub og for mig ville den perfekte polterabend være en udebanetur til øen, en festlig bustur med underholdning lavet af veninderne og en fodboldkamp :bearhug: Lige min ånd :hug:

Ellers drømmer jeg om noget actionpræget a la kæmpedragter og sumobrydning eller en mekanisk tyr. Noget lækker wellness/spa behandling, noget kreativt som fx glaspustning afsluttet med hyggelig middag og nogle gode drinks.

Jeg vil absolut ikke iføres en gul/blå trøje med codan reklame trækkes op og ned af gaderne og sælge mærkelige ting og sager. Er heller ikke vild med ideen om indspilning af sang og dildohjemmeparty :hug:

0

Min drømmepolterarbend ville være den ultimative "sidste" udebanetur med fanklubben :bearhug:

Jeg er medlem af en fodboldfanklub og for mig ville den perfekte polterabend være en udebanetur til øen, en festlig bustur med underholdning lavet af veninderne og en fodboldkamp :bearhug: Lige min ånd :hug:

Ellers drømmer jeg om noget actionpræget a la kæmpedragter og sumobrydning eller en mekanisk tyr. Noget lækker wellness/spa behandling, noget kreativt som fx glaspustning afsluttet med hyggelig middag og nogle gode drinks.

Jeg vil absolut ikke iføres en gul/blå trøje med codan reklame trækkes op og ned af gaderne og sælge mærkelige ting og sager. Er heller ikke vild med ideen om indspilning af sang og dildohjemmeparty :hug:

aaah kom nu anne - en brøndbydragt ville da passe dig fint ha ha ej undskyld søde kunne ikke lade være - krammer

0

Annonce ♥

Jeg er medlem af en fodboldfanklub og for mig ville den perfekte polterabend være en udebanetur til øen, en festlig bustur med underholdning lavet af veninderne og en fodboldkamp :bearhug: Lige min ånd :)

Jeg vil absolut ikke iføres en gul/blå trøje med codan reklame trækkes op og ned af gaderne og sælge mærkelige ting og sager. Er heller ikke vild med ideen om indspilning af sang og dildohjemmeparty :td:

aaah kom nu anne - en brøndbydragt ville da passe dig fint ha ha ej undskyld søde kunne ikke lade være - krammer

Hmm....

Sagt stille og roligt så er jeg ikke enig med dig :hug:

Heldigvis er det min veninde som også er med i fanklubben der højst sandsynlig arrangerer arrangementet, og hun ved godt at polterabenden er færdig før den er startet, hvis de ifører mig sådan en ;)

Og skulle hun i sjov nævne at det kunne være en genial idé, så behøver jeg bare at minde hende om at jeg er den første der skal giftes og derfor kan tage en grusom hævn :hug:

0

Jeg fik min drømmepolterabend! Den var så fantastisk, så jeg glæder mig meget til at "tage hævn" på mine veninder når de kommer så langt (kun to der allerede er gift).

Min stooore frygt forinden var fremmødet - jeg ville blive ked af det hvis der kun mødte to-tre tøser op (har mange veninder i andre lande, så det var en begrundet frygt). Min veninde sørgede derfor for at polterabenden lå to dage inden brylluppet! Måske ikke lige det man drømmer om flere år i forvejen, men det betød at næsten alle dem jeg ønskede var med! Dem der arbejdede stødte til i løbet af dagen, så hen på aftenen var vi rigtigt mange!

Hvis noget skulle have været anderledes, skulle det være at jeg ikke vidste hvilken dag det blev (min veninde følte hun blev nødt til at fortælle mig det pga. det var så tæt på brylluppet og sådan noget, men jeg vidste heldigvis intet andet). Og så ville jeg måske gerne have prøvet en sådan forhindringsbane for voksne hvor vi kæmpede mod hinanden, og måske blive udfordret med at hoppe fra tårnet i Tivoli Friheden (fordi det tør jeg egentlig ikke...). Men jeg havde også været tilfreds med mindre end jeg fik, jeg kan huske jeg sagde et par dage inden at en tøsetur til Djurs sommerland eller noget også havde været rigtigt sjovt.

Det jeg drømte om var noget rigtigt action som jeg aldrig havde prøvet før (har prøvet paintball, go-cart osv.) - gerne noget der var så vildt at det kun var mig der skulle prøve det. Men så skulle resten af tingene inkludere alle sammen - gerne lidt action og hygge blandet sammen. Jeg ønskede mest af alt at alle havde en sjov dag!

Sådan så dagen ud (som sagt var den perfekt!):

Brunch med sandwiches og nachos med ost og kylling og drinks.

1½ times vandski til mig! Heeeelt vildt sjovt, og helt perfekt til mig. Noget af det sjoveste jeg har prøvet nogensinde faktisk.

Herefter havde de taget alt der behøvedes for at blande drinks undervejs hele dagen med, så der var rigeligt at drikke.

Sumobrydning i kæmpedragter (her tabte jeg næsten alle kampe fordi jeg var så træt efter vandski, men det var kanonfedt at se på mine veninder kæmpe alt de kunne mod hinanden)

Kæmpe pudekrig (her vandt jeg!)

Så blev jeg udklædt i det værste kostume (ikke lige det man drømmer om på forhånd, men kanonsjovt når man står i situationen og er en lille smule pløret)

Spisning på Valhall - mmm lækkert! fri buffet, fri drikkevarer (så det vil sige at jeg kunne tage både vin og sodavand!)

Salsaundervisning for alle sammen

På bar hvor alle gæsterne blev udfordret til at slå mig (i et spil jeg er god til...) og fik så diplomer alt efter hvordan de havde gjort det (jeg vandt alle, ha! tag den!) og pool, hygge og spil mod hinanden.

Til brylluppet fik jeg en planche som veninden havde lavet med billeder fra polterabenden, den er jeg virkelig glad for!

post-22193-1203421977.jpg

0

Om dagen er jeg frisk på det hele, gider bare ikke stå for skud på gågaden. Ellers skal jeg bare overraskes. Men jeg har lidt en drøm om at vi om aftenen holder fest allesammen (drenge og piger) i et eller andet lejet lokale, hvor der så bare festes natten lang. Det har jeg været med til før og syntes det gør en masse godt forhåndsarbejde til brylluppet fordi at folk kender hinanden godt på kryds og tværs og det sætter gang i dansegulvet. Nu kan min kæreste og jeg også nemt feste sammen uden at sætte lårene af hinanden.

Helle

0

Jeg synes den her tråd skal op igen :cheerleader3:

Min drømmepolterabend skal være med alle gymnasieveninderne, mine tøser fra uni og self. storesøster. Mine to meget nære drengevenner skal ikke med, for det skal være tøsehygge, men siden de kender kæresten godt, så er det allerede planlagt at de skal med på hans. Pigerne skal være helt i gear og klar på noget seriøs druk og fest :smolf:

Dagen må meget gerne starte med en kæmpe, hyggelig brunch, hvor alle så lige kan snakke lidt sammen (selvom de alle har mødt hinanden mange gange nu) og hvor der er tid til at hygge. Bagefter kunne det være noget med at indspille en sang eller sådan, hvor vi alle er med. Det ku også være noget spahygge eller en tur i vandland, det ville jeg synes var totalt sjovt. Jeg er faktisk ikke så meget til vild action og sådan noget, jeg gider ikke sport, og synes ikke om sådan noget ekstremsport. En omgang rundbold kunne jeg måske godt lokkes til, men det er kun sjovt i kraft af at jeg er SÅ elendig :thumbsupsmileyanim: Jeg vil virkelig ikke vade rundt og sælge ting, men det ved alle pigerne også godt, så det bliver ikke noget problem. Det gør ikke noget for mig, at blive klædt ud, tvært imod, men jeg vil helst ikke have noget alt for afslørende og tætsiddende på. Dét kunne pigerne godt finde på, siden jeg altid gik i byen i sådan noget i gymnasietiden :cheerleader3: Jeg ville synes det var totalt hyggeligt med sådan noget picnic, med en masse champagne, øl og snak. Lækker mad til aften - måske noget med at grille - gerne en stripper (hvor sjovt ville det ikke være) drinksbar senere, og vild dans hele natten... det ville bare være godt! Nå ja - og så skulle vi altså ikke mødes med drengene - KUN tøserne!!!

0

:thumbsupsmileyanim:

Jeg ved, at min aller bedste og kæreste veninde er ved at arrangere en polterabend for mig... Og jeg ved, at hun kender mig så godt, at den bliver perfekt! :bearhug:

Nogle gange sidder jeg og tænker på, hvad jeg godt kunne tænke mig, hvis jeg selv skulle vælge...

:blush: Jeg vil rigtig gerne på et kagekursus! Evt. hvor man lærer at lave en bryllupskage.

:lol: Jeg vil rigtig gerne indspille en sang! Aner ikke hvilken, men gerne én, hvor jeg kan nå tonerne!

:hug: Forkælelse for alle... Noget med spa-bad og ansigtbehandlinger.

:huh: En sejltur med en turbåd... Det er så hyggeligt.

:hug: Danseundervisning.

Hold da op, det er jo simpelthen lige opskriften på min polterabend, som jeg ville ønske at vil blive.... nok ikke det hele men hold da op nogle godt oplevelser. Jeg har det jo sådan lidt med polterabender at de skal ikke være for bruden men for alle. Alle ens gæster er jo ude og bruge en formue i forvejen på tøj, gave, evt. hår og transport hvis de ikke lige bor i nærheden... så jeg syntes helt klart at sådan en dag skal være for alle. Og ikke noget med at gøre bruden forlegen.... stå og sælge kys eller optræde i en eller anden pinlig situation.

Jeg skal til bryllup her til maj og har da nu fået nogle gode ideer. Tak for hjælpen.

Pernille

:huh: Afslappet og uformel picnic.

:) Quiz om min liv... Evt. mit liv med Mark eller om Mark.

:huh: Lækker mad på en restaurant eller hjemmelavet.

Det eneste, jeg ville blive ked af, ville være noget med vand. Altså sø- eller havvand. Svømmehal kan gå an, men jeg er så bange for at få hovedet under vand, så sådan noget med vandski er ikke højt på min ønskeliste :hug: Det ved min veninde heldigvis godt :(

Må jeg høre om jeres drømepolterabend?

:biggrin:

0