Metju

Ide - til egne vand-flasker...

28 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Wow hvor er de fede. :ilovebryllupsklar:

Hvordan har i lavet mærkatet?

Det er ikke flasker jeg har brugt... det er billeder jeg har fundet til at give ide'er til jer andre...

med mærkatet, vil jeg tro man kan købe noget papir der kan klister bagpå, og man kan printe ud

på en priner, laver det hele via. computer...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan lave det ved at måle op, hvor stort stykket rundt om flasken skal være.

Derefter er det "bare" at prøve sig frem med tekstbehandlingsprogrammet. Et tip er, at der øverst i et dokument og langs siden er en lineal, så man ved, hvor stor stykket bliver, når det printes ud.

I Word kan man lave en firkant ved at trykke på "Rektangel" i værktøjslinjen "Tegning" og så lave et rektangel med størrelsen, som etiketten skal have. Derefter kan man indsætte en "Tekstboks" "ovenpå" rektanglet. Nu kan man så skrive på selve etiketten. Husk at gøre stegerne i tekstboksen usynlige/hvide, så man ikke kan se dem. Det gør man ved at dobbeltklikke på tekstboksen og vælge "formater tekstboks".

Omkring at fastgøre det til flasken, så ville jeg nok lade det stykke sidde på, som er på, når man køber flaskerne. Så undgår man at skulle lime på plastet, men i stedet lime på den allerede eksisterende etikette. Den kan dog på nogle flasker være "plastikagtig", så limen skal kunne binde på det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Har ikke kigget nærmere på priserne, men her kan man vist få dem lavet http://www.labelvand.dk/ og http://www.brand-water.dk/Default.aspx?ID=59.

Hilsen

Himmeæ

Ja og så er spørgsmålet jo lige om man kan købe mindre end en halv palle i al fald ved labelvand.dk :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Har ikke kigget nærmere på priserne, men her kan man vist få dem lavet http://www.labelvand.dk/ og http://www.brand-water.dk/Default.aspx?ID=59.

Hilsen

Himmeæ

Ja og så er spørgsmålet jo lige om man kan købe mindre end en halv palle i al fald ved labelvand.dk :biggrin:

Tror desværre at det mindste er ½ palle ;) man kan bestile.... Jeg kunne godt overveje at bestille det, kunne være fedt, at have sine egne vandflasker :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hvis man er lidt fiks på fingrene kan man bestille labels, og selv købe vandet i supermarkedet. Hos netbix (www.netbix.dk) kan man købe klistermærker med fuldfarvetryk som relativt nemt kan klistres henover flaskens egen etiket. De er ret billige - husk dog, at moms og levering skal lægges oveni prisen.

Hvis man vil have det i superlækker kvalitet, kan www.megatryk.dk levere samme vare i pvc folie - altså hvor det er trykt på et skinnende plastic-mærke, men det koster så også ca. 50% mere end alm. labels.

Vi har for nylig undersøgt det i forbindelse med et firmaarrangement, hvor vi var interesseret i at få en god pris - sjovt nok var det betragteligt billigere, hvis man gad sætte labels på selv frem for at købe hos fx labelvand.dk

MVH

Steffen

0

Del dette indlæg

Eeeej det skal jeg da klart have til vores bryllup... Min søster besvimmede til et bryllup hun var til i sommers fordi der var så varmt og kun tomme kander på bordet.. Så synes det er en fantastisk ide...

Har lige siddet og legede lidt og vi laver altså vores selv.. Vi må købe en masse billige vand på metro og så printer jeg selv og klippe klister..

Se sådan vil de nogenlunde komme til at se ud.. farven skal bare lige findes helt..:

post-30580-1202375987.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eeeej det skal jeg da klart have til vores bryllup... Min søster besvimmede til et bryllup hun var til i sommers fordi der var så varmt og kun tomme kander på bordet.. Så synes det er en fantastisk ide...

Har lige siddet og legede lidt og vi laver altså vores selv.. Vi må købe en masse billige vand på metro og så printer jeg selv og klippe klister..

Se sådan vil de nogenlunde komme til at se ud.. farven skal bare lige findes helt..:

post-30580-1202375987.jpg

Og den anden side:

post-30580-1202376173.jpg

Hvor ser det bare GODT ud!!!

:thumbsupsmileyanim::biggrin::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer