susanne nicolaisen

Sanne & Claus aug09,et par nyheder på sidste side:-)

1,567 indlæg i dette emne

nu kan jeg langt om længe vise billeder af den brudebuket, brudepige buketter og bryst buketter jeg har lavet til KathLs bryllup.

KathL havde spurgt om jeg ville lave hendes head piece til brylluppet og efteflg fik jeg en mail fra hendes mand, om jeg kunne lave brudebuket osse? Joo, det ku jeg godt prøve. Jeg har aldrig lavet noget så omfangsrigt som det, men ville gerne prøve. Så skrev han så tilbage at han faktisk osse skulle bruge 2 brudepige buketter og 3 knaphulsblomster. Whoa, var lidt overvældet, men jeg ville gerne "give it a shot". Som sagt, så gjort og her er resultatet. Hvad synes I?

post-32248-0-99600000-1337491185.jpg

post-32248-0-17331900-1337491208.jpg

post-32248-0-85199800-1337491349.jpg

post-32248-0-09827100-1337491405.jpg

post-32248-0-97593400-1337491411.jpg

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

ihhh hvor fint :thumbsupsmileyanim: Du er altså bare smadder dygtig :) Må man spørge hvad prisen er for sådan en buket og knaphulsblomster?

Ved ikke om du har overset min besked, længere oppe. Men jeg har modtaget pakken. Sååååå flot :) Tak skal du have. Og æsken var min yndlings farve :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

ihhh hvor fint :thumbsupsmileyanim: Du er altså bare smadder dygtig :) Må man spørge hvad prisen er for sådan en buket og knaphulsblomster?

Ved ikke om du har overset min besked, længere oppe. Men jeg har modtaget pakken. Sååååå flot :) Tak skal du have. Og æsken var min yndlings farve :cheerleader3:

jo ja, jeg så det godt:-) Så var det da godt ramt med farven :wink: kan godt li at man får en æske med, man rent faktisk kan opbevare tingene i :wink:

Inden du får en pris, vil jeg lige sige at der er ingen af de her blomster der er købt færdige, de er skabt fra bunden og det tager temmelig lang tid at lave hver enkelt blomst. Det gode er jo, at man selv kan være med til at skabe sin buket, fordi jeg sender billeder af alle trin af processen.

Nu sidder du garanteret og tænker: "ja ja, Sanne kom nu til sagen!!!"

Pris for 3 buketter og 3 knaphulsbuketter er 5000.- Det lyder af meget, men det er sørme ikke timelønnen man skal regne ud på det her :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Så flot!! Det må godt nok have været et stort projekt!!

det var et kæmpe projekt!! Men en superfed udfordring. Det var fedt at kunne sige at "jeg ku godt", når jeg ikke fra starten var sikker på det ville blive godt. men mit valgord har altid været "man får ikke noget, for ikke at prøve", så jeg prøvede og heldigvis blev det en succes. Fik den sødeste mail i morges fra dem. Blev så glad for at de var tilfredse. Synes altid det er spændende, når jeg har afsendt tingene herhjemmefra. Så er det ligesom ude af mine hænder. :wink: Så at få feedback af positiv slags, giver mig altid lyst til at gå videre :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej nej nej ... hvor er de buketter dog vilde :o Er dybt imponeret over, at du kan lave noget så stort og smukt - og så er det da absolut ikke en unfair pris :rolleyes:

Total respekt for dit store arbejde, og kan godt forstå at parret var glade :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op hvor er det bare SUPER flot - de buketter og små brystbuketter... :loveshower: Er virkelig flotte og unikke.. En dejlig mand der bestiller sådan noget til sin brud... :) Og 5000kr er billigt - der ligger jo MANGE timers arbejde der.. :) Og i modsætning til min brude"buket" (som kostede 4500kr) så kan den du har skabt - jo gemmes for livet... :):heart:

0

Del dette indlæg

Tusind tusind tak for jeres søde ord:-* og tak fordi i har forståelse for at prisen er sat i fht arb der er lagt i det.

Jeg er dødstolt af det og fik at vide at brudepigerne osse tog deres buketter m hjem. Jeg ville gøre det igen hvis jeg kunne, og håber at jeg engang igen får mulighed for at skabe noget så unikt igen:-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer