september08

Budget

52 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har lavet et budget og skal give ca. 70-80.000 for alt det hele og vi skal giftes den 19.07.2008, hvor vi holder det på et hotel.

Min kæreste og jeg har ikke været i Aalborg før, så vi har valgt at tage der op i 3 dage og bo på et 4 stjernet hotel, hvor vi skal give 1995, for at sove der i 2 dage, og så er der morgenmad begge dage og 3 retters-menu den første aften inkluderet i prisen. Vi vil så senere måske i januar-februar 09 tage på en ferie hvor et varmt sted.

0

Del dette indlæg

omkring 70000 render det op på..

men noget er taget ud af en opsparring, og noget ud af de daglige bugedt... fx alle smådetaljerne.. dem shopper jeg hen ad vejen fra min lønkonto...

mens resten bliver betalt af vores friværdikonto :bearhug:

Og vi skal (officielt) ikke på bryllupsrejse.. men jeg overvejer om min morgengave til ham bliver en 2-3 dages storby miniferie til fx london....

Redigeret af joro
0

Del dette indlæg

Vores budget hedder ca. 40.000,- kr. for omkring 50 gæster. Vi skal holde festen i et telt (som vi har mulighed for at leje billigt), og så sørger vi selv (og vores familie) for en stor del af maden, alle drikkevarer osv. Vi skal ikke på bryllupsrejse.

Redigeret af Ceciliesmor
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja vi har et SU-budget som hedder 30.000... Det kan dog udvides til 40 hvis det går helt galt...

Vi regner med 70 gæster...

Vi skal holde det på en lejrskole og skal lave rigtig mange ting selv, så det bliver prinsesse-bryllup på smalbudget, men vi tror på det nok skal lykkes at kombinere vores drømme med det smalle budget..

Jeg overvejer, ligesom Joy, at tage nogle penge ud af min opsparing (ja vi har altså stadig hver vores) og så købe en bryllupsrejse til os... Den ultimative drøm er at komme tilbage til New Zealand, men mindre kan også gøre det... ;)

Redigeret af Diddeskalgiftes
0

Del dette indlæg

Vores budget ligger på omkring 70.000 for 70 gæster. Vi har valgt at bruge en del penge på musik og ringe. Desuden er jeg også kommet til at købe en lidt dyr kjole, men til gengæld er kokken og servering gratis og lokale og mad kommer vi også til til rimelige penge, da vi har både slagter og bager i familien.

Vi skal ikke på bryllupsrejse så vidt vi ved, men ønsker os penge til det

Kh

Louise

0

Del dette indlæg

Vores budget ligger på ca 55000 kr. Vi bliver ca 70 til festen. Vi har lejet et forsamlingshus, har lavet indbydelser, menu/sang/kirkehæfte og bordkort selv, købt min kjole+tilbehør og manden tøj på tilbud så der har vi sparet en del. Men sådan noget som morgengaver til hinanden kommer ved siden af de 55000.

0

Del dette indlæg

Vi lagde oprindeligt et budget på 50.000 kr, for ca. 50 gæster, men vi har udvidet det til 60.000 kr. Men nu burde der også være råd til det hele.. Synes ikke vi har sparet.. :bearhug:

Bryllupsrejsen holder vi ½år efter brylluppet, da vi ikke kan få skrabet penge sammen til det, og så er det lidt svært for mig at tage fri et par uger i september, da jeg skal i gang med min bachelor.. :bearhug: -vi regner med at skulle give 30-40.000 kr for rejsen, da vi (højst sandsynlig) tager på Safari i Sydafrika. :bearhug:

Redigeret af KatrineK
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi kom af med ca 48.000 for tøj, ringe, blomster og 72 mennesker i forsamlingshus. Synes ikke vi gik på kompromis med noget og det blev lige som vi ville have det. Vi brugte en del tid på at sammenligne priser og det kan da ihvertfald helt sikkert anbefales, hvis man er interesseret i at spare nogen 1000 kr hist og pist.

Bryllupsrejsen gik til London hvor vi nok fyrede omkring 20.000 af, hotellet og fly var over halvdelen af det beløb.

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg

Hej... Er I fuld gang med at planlægge bryllup :bearhug: Men pyyyyhh hvor er det dyrt ;)

Er derfor lidt nysgerrig efter at høre hvad I andre har I fuld budget og hvad giver I for bryllupsrejse ?

Skal giftes d. 6/9-08 med min dejlige kærste og iiiihhh hvor jeg glæder mig :bearhug:

September08 :bearhug:

Vores budget var på 40.000,- kr. Men det komme op på i alt. 65.000,- kr. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Vi bliver ca 40, og har et budget på 100.000 inkl. bryllupsrejse. Har dog ikke bestilt noget som helst endnu, så det kan også være det bliver mindre. Men det er hvad vi har sat fra til det. Morgengaven (en motorcykel til 200.000) endte med at blive en julegave -ups :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores bryllups budget er på ca. 50.000 kr. Vi inviterer ca. 100 til reception, og vi er 13 til fest om aftenen med overnatning på 5 stjernet hotel.

Indbydelser bliver lavet af min søster som er skiltemaler, kjolen af min søster som er designer, og min mor tager sig af blomster delen.

Min kærestes tøj er sponsoreret af mine svigerforældre. Det hjælper en del!

Bryllupsrejsen har vi fået i gave af mine forældre, vi skal 18 dage på rundrejse i Amerika :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej

Vi har et budget på 50.000 kr for alt til festen gæster ca. 30 stk og 25.000 kr til bryllupsrejsen

Vi har altid levet efter at spare de steder vi kan dog uden at gå på kompromi, så budgettet til mit udstyr er 7700 men endte på 5500 kr så alt er ved det gamle :bearhug:

Festen bliver muligvis 1000 kr mere end beregnet, men det er fordi drikkelsen efter vores valg er afregning efter forbrug.

Vi har også lagt en buffer ind på 5000 kr.

Jeg vil også forsøge at sælge mit udstyr bagefter, så der kommer sikkert også lidt ind.

Knus

0

Del dette indlæg

Tja hvad ender det op i.... ca 80000 kr inklusiv bryllupsrejse.

Vi får ca 50 mennesker som gæster og bryllupsrejsen går til Miami hvorefter vi lejer en bil og kører til Washington og New York.

Vi har, på nær 10000 kr som Jakobs mor har givet, sparet alt op selv. Det er jeg rigtig glad for og stolt over at vi kunne, men nu glæder jeg mig også snart til at få fuld løn igen uden at en stor del skal lægges til side :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har et budget på 70.000 kr. Har inviteret 75 gæster.

Vi har allerede sparet 6000 på maden, et tilbud de bare gav os,

fordi vi har ladet dem sørge for alt, undtagen drikke.

Og vi har sat 8000 af til kjole til mig,men jeg har kig på en brugt til 1500 eller en jeg skal leje til 3300.

Så det ser ganske fornuftigt ud.

Vi har heller ikke bryllupsrejse med, for skal på ferie alligevel 2 måneder efter, var bestilt før brylluppet blev planlagt.

0

Del dette indlæg

Hej

Vi har et budget der hedder 85.000,- kr uden rejse, så det ender nok med 100.000,- kr uden rejse, de fleste overskrider jo budgettet. vi har inviteret 52 gæster. Og tror vi ender med en reseption for over 100, men der er gæstelisten ikke helt færdig.

Jeg er overbevist om at man saksten kan få et fint bryllup til mindre, men det er jo helt op til en selv hvad man prioterer og vælger til og fra. Vi er så gamle at vi bægge er overbeviste om at det bliver første og sidste gang vi bliver gift, så det skal fejrest med et ordenligt brag.

Venlig hilsen

Fia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak for alle jeres svar :fløjt:

Jeg kan se at vi ligger sådan lidt midt i.... vi blir 60 til festen og har bestemt os for bryllupsrejse til Thailand, så det blir da til en del penge.

Men hvad så... det er forhåbelig kun denne ene gang hehe :griner:-

Det lyder til at I alle sammen får nogle rigtige fantastiske bryllupper, men hold da op hvor er de forskellige :) Synes bare mange af jer har været super kreative :denmarkflag:

Vh. September08 -HAHA-

0

Del dette indlæg

Vi kommer nok op på ca 75.000 kr uden bryllupsrejse. Vi bliver ca. 90 til reception og af dem 50 til fest om aftenen, og så vil vi jo gerne til Mauritius på bryllupsrejse, så det kommer også til at koste en god slat penge, men vi arbejder hårdt på det. Det bliver så fantastiskt :fløjt:

0

Del dette indlæg

Vores budget ligger på ca.100.000 kr. excl. ringe. Vi inviterer 105 gæster, og skal holde det på hotel. Vi regner med at gemme bryllupsrejsen et års tid. Men måske vi tar en weekend til London eller Paris i efteråret. Det bliver en dyr fest, men forhåbentlig også lige det vi drømmer om;)

0

Del dette indlæg

Vi startede med et budget på 50.000 og det er nu hævet til 70.000 for vi kunne ikke få det til at hænge sammen. Vi holder det på et hotel men ikke noget fint, og vi skal være 50. Vi har så valgt at bruge mange penge på fotograf og musik.

Vi betaler det hele selv, så bryllupsrejsen må vente. Vi tager en uge til Skagen eller noget efter brylluppet og så ønsker vi os penge til en rejse senere... :fløjt:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer