Brud2008?

Bryllupsæsker? Hvad ligger man i dem?

18 indlæg i dette emne

Hej Piger.

Er helt vildt med ideen om at stille en lille æske til hver gæst på bordet, med lidt ting i.

Har I nogle ideer til hvad det kan være?

Jeg har fundet en super fin æske på en hjemmeside hvor der så kommer rød sløjfe om.. :thumbsupsmileyanim:

Kom endlig med ideer.. Jeg SUGER til mig.

Vi skal giftes den 14. juni. Og han friet i torsdags.. :cheerleader3:

Ja så mor her er ved at være lidt "stresset" over om jeg nu når det hele..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Sommerbrud.

i vores wedding favours er det 1 dufteprøve+ cremeprøve til kvinder, 2 stk hjemmelavet chokolade med monogram og 1 potion kærligheds the (sommer the med små sukkerhjerter.)

og det sammen til herrerne men uden cremeprøve

håber du får inspiration nok, ellers er der en masse topics herinde hvor i der står hvad de forskellige mennesker bruger til deres små gaver

Imane

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inde på Somethingblue.dk kan man finde en masse forskellige chokolader og div. søde sager til, at putte i æskerne - og så til en forholdsvis billig penge :thumbsupsmileyanim:

Her er også de fineste gør-det-selv æsker!

Vi hopper bestemt på dén idé...

post-32819-1202907235.jpg

post-32819-1202907249.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Sommerbrud.

i vores wedding favours er det 1 dufteprøve+ cremeprøve til kvinder, 2 stk hjemmelavet chokolade med monogram og 1 potion kærligheds the (sommer the med små sukkerhjerter.)

og det sammen til herrerne men uden cremeprøve

håber du får inspiration nok, ellers er der en masse topics herinde hvor i der står hvad de forskellige mennesker bruger til deres små gaver

Imane

Neej jeg har fået en skøn titel.. sommerbrud. :thumbsupsmileyanim:

Nej det var da nogle SUPER ideer du kom med der.. Hvor får du disse duftprøver fra? Ja og den the?

SUPER IDE!. Skriv endelig igen..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for Jeres svar..

Og tak med lykkeønskningerne. :thumbsupsmileyanim: Wii der er i morgen præcis 4 mdr til..

Uuuh mor har travlt. Og jeg har ikke fået købt en kjole endnu!! (Har først fået tid den 28/2) Der var bare ingen

tider tilbage.. snøft..

Men suuuper ideer med de ting i skriver man kan ligge i...

Skriv endlig hvis der er flere ideer.

Knus

Ja og også stort tillykke til jer andre med forlovelserne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har skrevet dette digt på æsken:

Et stykke chokolade,

til den søde tand

Lidt duft til efter dans

Et stykke plaster

til de nye sko

og Haribo - den er altid go'

Tandstikker,

så munden holdes sund

og mintpastiller

til en dejlig frisk mund

- skulle vi fortsætte

til kl. fem,

er her panodiler,

så søndagen ikke

bliver så slem

God fornøjelse

og så putter vi en parfumeprøve (temlig svære at skaffe- men er endelig lykkedes), et stykke Anthon Berg marcipanbrød, et par stykker plaster, en lille pose Haribo, tandstikker, en lille rulle mintpastiller og 2 Panodiler

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Vi kommer ikke de "traditionelle" ting i, men et balkort med tilhørende miniblyant, M&M´s vi hedder Mie og Martin og blir kaldt M&M´s - vi har sommerfugletema så der kommer frø i til en sommerfuglebusk og så måske en lille ting mere - ved det ikke rigtig. MÅSKE parfumeprøver...

digt ved jeg ikke hvad jeg skal skrive det kommer det kommer tror jeg... måske skal det sættes uden på æsken.. hmmmm...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

i vores æsker havde vi lagt :

1 stk parfumeprøve (en dameduft til kvinderne, og en herre til mændene). 5 stk chokolade, som var chokoladehjerter ala m&m´s. 2 stk tyggegummi, 2 stk pamoler, 1 tandstik og plaster, og en mintpastel, samt blomsterfrø og et digt, der fortalte, hvorfor tingene var lagt i.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

i vores æsker havde vi lagt :

1 stk parfumeprøve (en dameduft til kvinderne, og en herre til mændene). 5 stk chokolade, som var chokoladehjerter ala m&m´s. 2 stk tyggegummi, 2 stk pamoler, 1 tandstik og plaster, og en mintpastel, samt blomsterfrø og et digt, der fortalte, hvorfor tingene var lagt i.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Sommerbrud.

i vores wedding favours er det 1 dufteprøve+ cremeprøve til kvinder, 2 stk hjemmelavet chokolade med monogram og 1 potion kærligheds the (sommer the med små sukkerhjerter.)

og det sammen til herrerne men uden cremeprøve

håber du får inspiration nok, ellers er der en masse topics herinde hvor i der står hvad de forskellige mennesker bruger til deres små gaver

Imane

Neej jeg har fået en skøn titel.. sommerbrud. :)

Nej det var da nogle SUPER ideer du kom med der.. Hvor får du disse duftprøver fra? Ja og den the?

SUPER IDE!. Skriv endelig igen..

Hej Sommerbrud... :rolleyes:

Duftprøverne kan du få hos Oriflame, bare skriv til deres kundeservice pr mail - så er de sigtige søde til at hjælpe.

De har en pose til kvinder med 28 stk og en pose til herre med 19 stk små duftprøver...

Jeg bestilte 2 af hver pose og kom af med 242 kr, og fik endda en lækker håndtaske med... :)

Hilsen

Christina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle

Vi ligger følgende i vores favorbokse

2 sæber pakket i flot organzapose (se billede på vores bryllupsberetning)

Hersheys chokolader pakket med en custom made label

Frøpose med frø til nogle rigtig flotte blomster, påfulgeblomst til pigerne, og stolt kavaler til mændende

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Når nu man lægger tingene i, ligger de så bare løst eller er der opdelinger inde i æsken så fx panodiler og mintpastiller ikke blandes sammen?

I vores æsker var der bla. lys, julepynt, the, bolcher, panodiler og pastiller (afhængig af køn.) Jeg havde pakket det hele ned i små poser og æsker så det lå nogenlunde pænt i favourboxen. :heart:

Billede af noget af indholdet før pakning af æskerne. Pastiller og panodiler var puttet i små "pølsemandsposer."

post-34703-1273053903.jpg

Redigeret af Sarah77
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah okay, meget smart med små poser...men hvad er "pølsemandsposer"? Hehe :heart:

Det er de der små plasticposer der kan klemmes sammen for oven. De er faktisk også på billedet, forrest med tebreve i selvom det er svært at se. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ah okay, meget smart med små poser...men hvad er "pølsemandsposer"? Hehe :)

Det er de der små plasticposer der kan klemmes sammen for oven. De er faktisk også på billedet, forrest med tebreve i selvom det er svært at se. :fløjt:

Tak :heart: hehe jeg anede ikke hvad det var, men kender godt de der poser

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer