stinnebabe

Søren og Stinne d. 9/8-2008

623 indlæg i dette emne

Uuh, Stinne - din tale er meget personlig og smuk; man kan godt mærke, at den er inspireret af Jeres små interne historier, som man alligevel godt kan grine med på ("Du har lært mig at røde svin er det værste skældsord der findes – og at det gerne må bruges i flæng" ha ha). Synes det er helt perfekt; talen er skrevet til og for ham!

Jeg ved ikke om det er med vilje men der er kommet en rigtig fin kronologi i talen, samtidig med at jeg synes, at du indholdsmæssigt springer fint mellem at snakke om dig selv, om ham, om Jer og om Jeres fremtid.

Samtidig vil jeg lige ønske Jer en rigtig dejlig dag på lørdag!

Mange hilsner, Ane

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Uuh, Stinne - din tale er meget personlig og smuk; man kan godt mærke, at den er inspireret af Jeres små interne historier, som man alligevel godt kan grine med på ("Du har lært mig at røde svin er det værste skældsord der findes – og at det gerne må bruges i flæng" ha ha). Synes det er helt perfekt; talen er skrevet til og for ham!

Jeg ved ikke om det er med vilje men der er kommet en rigtig fin kronologi i talen, samtidig med at jeg synes, at du indholdsmæssigt springer fint mellem at snakke om dig selv, om ham, om Jer og om Jeres fremtid.

Samtidig vil jeg lige ønske Jer en rigtig dejlig dag på lørdag!

Mange hilsner, Ane

Tusind tusind tak, søde Ane! Du aner ikke hvor glad jeg blev for at læse din søde besked :denmarkflag:

Og tak for lykønskningen - jeg glæder mig så meget :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Kære Stinne

Vil bare ønske stort tillykke med på lørdag. Håber I får en rigtig dejlig dag. Glæder mig til at se billeder fra den store dag. :denmarkflag:

Hilsen Betina

Tusind tak :denmarkflag:

Jeg poster rigtig rigtig mange billeder efter vores honeymoon, bare rolig - I skal nok nå at blive trætte af dem :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

En update på tingene må jo til :denmarkflag:

Først fik jeg lige ordnet garnet igår, og fik lavet nogle striber og sådan. Har så pænt hår nu, og glæder mig til at blive gjort endnu finere lørdag! Men nøj, hvor er jeg godt nok blondine nu :bearhug:

Vi var også ved præsten igår, og det var så hyggeligt. Vi fik snakket en masse om hvordan vi mødtes, hvad vi gik og lavede, og især Sørens arbejde. Ritualet i kirken blev også gennemgået, og det endte med at jeg sad helt med tårer i øjnene af at forestille mig det hele. Vi fandt ud af at vi ikke måtte fotografere eller filme under hele ritualet - og det accepterer og respekterer vi også fuldt ud. Bagefter gik Søren og jeg op og så på kirken - det var altså lidt romantisk at tænke over næste gang vi kommer derop :denmarkflag:

Vi gik hjem efter at have købt ind til om aftenen, og så hyggede vi med sushi og en enkelt øl der om eftermiddagen. Senere lavede jeg lækker aftensmad, og vi drak en dyr vin mens vi hyggede... totalt god aften.

Idag har været en smule mere stressende, men det er lige til at holde ud. Vi fik afleveret en masse skrammel på genbrugspladsen, så der er plads til at stille gaverne i kælderen under vores honeymoon. Vi købte alverdens ting vi lige manglede til bordene, og så købte vi ellers ind til den store guldmedalje... ikke mindst til bryllupskagen jeg starter på i morgen tidlig! Vi fik også printet alverdens ting ud ved mine forældre - og nåede lige en menu på Jensens i mellemtiden. Plus en masse andre ting :denmarkflag:

Min mor gik så amok da hun hørte vi ikke må filme i kirken (også selvom vi fuldt ud respekterer og forstår det.) Hun bitchede og brokkede sig, og blev ved med at snakke om, at det gjorde de da bare alligevel, selvom jeg sagde de skulle lade være. Hun mente jo også at min far ville gå agurk over det og bla bla bla. Det endte med Søren med store bogstaver måtte pointere, at vi ikke vil have at de filmer. Øj hun surmulede. Jeg havde ellers sagt til hende, at jeg ikke har brug for mere stress lige nu (der er jo både det praktiske, men også Sørens mormor og det med min søster at tænke på). Jeg ved ikke hvorfor mine forældre skal være sådan... det værste er, at jeg kender dem, og ved at de kan få helt indtil brylluppet til at gå og bitche over det forbud - sikkert også i bilen på vej derned (de plejer ikke at lægge låg på sig selv også selvom det er en speciel anledning). Det lyder så fjollet... men det er så typisk dem at tage tingene så personligt, og tage det som et angreb på dem selv at de ikke må filme eller tage billeder. JA! Det er synd at min storesøster ikke får set vielsen, men sådan er det altså bare - og jeg gider ikke gå og brokke mig over det, og blive stresset over det. Argh! Mine forældre er sgu 4 år gamle engang i mellem. Hvis de bare kunne tage hensyn til at Søren og jeg lige nu.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen dog........ Vælger at tro at grunden til din mor blev en bitch er at hun også er så spændt på denne dag og hun ønsker at bevare et minde for denne lykkelige dag i evighed, og i sin frustration, blev hun lidt besværlig.

Aftal med degnen / præsten at I efter vielsen, gå ind og får taget nogle billeder, som hun kan få en kopi af.

men jeg må indrømme hende tid at gå amok på er ikke specielt timet....

(måske er det ikke hende du skal tage med ind når du skal føde)

post_31283_1214041608.gif

Nu håber jeg du sammen med Søren kan ryste oplevelsen af dig og bare nyde den sidste tid som frøken.

0

Del dette indlæg

Øv, hvor træls med din mor som gik helt i selvsving :denmarkflag:

Håber virkelig at hun (hurtigt) vænner sig til tanken om ingen filmning under vielsen, og når dertil hvor hun bare kan nyde det, OG være en rolig og glad støtte for dig :denmarkflag:

Lyder som om I begynder at have helt styr på det hele :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Jamen dog........ Vælger at tro at grunden til din mor blev en bitch er at hun også er så spændt på denne dag og hun ønsker at bevare et minde for denne lykkelige dag i evighed, og i sin frustration, blev hun lidt besværlig.

Aftal med degnen / præsten at I efter vielsen, gå ind og får taget nogle billeder, som hun kan få en kopi af.

men jeg må indrømme hende tid at gå amok på er ikke specielt timet....

(måske er det ikke hende du skal tage med ind når du skal føde)

post_31283_1214041608.gif

Nu håber jeg du sammen med Søren kan ryste oplevelsen af dig og bare nyde den sidste tid som frøken.

Tror Jeannette har meget ret i, at det er fordi hun er spændt og glæder sig, at hun bliver lidt besværlig. Timingen er ikke så god, men ja, du og Søren skal nok få en fantastisk dag lige meget hvad.

Griner over kommentaren med, at du ikke skal tage hende med ind, når du skal føde, hihi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænk...så er det lige om lidt!

:denmarkflag::bearhug::bestwishes: TIL LYKKE MED BRYLLUPSDAGEN :cheerleader3::cheerleader3::o

...på lørdag!

Jeg håber at I får en fortryllende og fantastisk dag :denmarkflag:

Vejrudsigten har heldigvis ændret sig til det bedre, så lad os krydse fingre for at det holder stik!

Vi skrives ved...når vi begge er blevet fruer :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Jeg var sammen med min mor idag, og hun sagde heldigvis ingenting - pyh.. I har altså nok ret at det bare er hendes nerver der går lidt amok - skøre mor.

Fik hentet de boidourbilleder Søren skal have, og de er altså bare fiiiine. Jeg er altså en lidt hot mama hvis det rigtig skal være :denmarkflag: Har ikke haft tid på nogen måde til at tage billeder af dem, så det må I desværre undvære indtil videre :bearhug:

Har ellers også lagt bryllupskagen sammen idag - hold kæft hvor er det et arbejde at lave 5 lag kage!!!!!!!!!!!! SHIT jeg var bare ved at kokse helt på et tidspunkt. Men det blev så godt, og nu har jeg verdens største kage stående nede i køleskabet i kælderen - tror der er ca 500 kilo kage!!!

Glæder mig SÅ meget til i morgen, og til at gøre klar på Ørnbølcentret - og at pynte kagen :denmarkflag: Jeg er helt i en drømmeverden nu, det er helt ufatteligt. To dage... i nat er sidste nat med Søren som min kæreste. Åh gud!

Det eneste minus i det hele er, at min lille baby Bodil blev afleveret hos det opdræt vi har hende fra i dag. Nu ser jeg hende ikke før om 2½ uge :denmarkflag:

Men men... jeg skal GIFTES OM 2 DAGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0

Del dette indlæg

Dejligt at høre at der er kommet lidt ro over din mor ... det smitter så dejligt :denmarkflag:

Sikke aktiv du har været... glæder mig til at se billeder af din kage og gerne af din boidourbilleder :denmarkflag:

Så er det snart din tur til at stå brud :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Dejligt at høre at der er kommet lidt ro over din mor ... det smitter så dejligt :denmarkflag:

Sikke aktiv du har været... glæder mig til at se billeder af din kage og gerne af din boidourbilleder :denmarkflag:

Så er det snart din tur til at stå brud :denmarkflag:

Ja - DET ER SÅ VIIIIIILDT!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænk...så er det lige om lidt!

:o:cheerleader3::cheerleader3: TIL LYKKE MED BRYLLUPSDAGEN :loveboard:()():)

...på lørdag!

Jeg håber at I får en fortryllende og fantastisk dag :cheerleader3:

Vejrudsigten har heldigvis ændret sig til det bedre, så lad os krydse fingre for at det holder stik!

Vi skrives ved...når vi begge er blevet fruer :denmarkflag:

Tusind tusind tak - HVOR ER DET VILDT!

Håber også I får en fantastisk dag :denmarkflag::denmarkflag::bearhug::bestwishes::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde piger!!

Så er det idag, og jeg sidder nu i vores køkken og venter på bollerne til brudepigerne er varme. Skulle lige have et øjeblik for mig selv, så har ikke vækket dem endnu :7himmel:

Jeg har sådan en stille summen i maven, men ikke vanvittige sommerfugle... endnu.

Glæder mig så meget til at gå op til Søren idag, til at blive gift :cheerleader3:

Tak for al jeres hjælp, støtte og inspiration i planlægningen!! Nu ses vi ikke igen før jeg er blevet frue.

I DAG SKAL JEG GIFTES

:cheerleader3: Stinne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer