Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Idag er en lille mærkedag i sig selv - der er nemlig kun 260 dage til vi skal giftes. Det er totalt vildt hvor hurtigt tiden går i godt selskab! :) Og så kan det kun blive en god dag for idag går jeg på efterårsferie - den ferie har jeg også ventet på i meget lang tid efterhånden! :bestwishes:

Kram Heidi

Rigtig god efterårsferie, søde! :bestwishes:

Jeg glæder mig også over min nu :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Så fik jeg lavet kager til Morten... To kager - en med hyldeblomst mousse og jordbær mascaponecreme og en med bounty fyld og mørk chokolade ganach... De er overtrukket med mmf der er indfarvet med pastafarver.

Kram Heidi

post-22484-1224254535.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke søde hjerter du har købt, Heidi :cheerleader3:

...og flotte kager - ham Morten blev vel rigtig glad for dem :balloons:

...og så er jeg så glad for, at du vil hjælpe med kagen -HAHA-

Tak for rosen - det er altid rart at andre synes de er fine... :cheerleader3: Ja, Morten blev rigtig glad - og vores gæster igår var RIGTIG godt tilfredse med kagerne... -HAHA-

Jamen søde Anja - jeg hjælper GERNE lige alt det der er behov for!!! :)

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Og med overtræk

Hej Heidi,

Superflotte kager - er især pjattet med supermand-kagen, den er for sej!!!!! :balloons::cheerleader3::cheerleader3:

Kan du ikke overtales til at dele opskrifterne på hyldeblomstmousse og bounty-fyld??

God weekend :carrot: :carrot: :carrot:

Tak søde Pia... Jeg vil meget gerne dele opskrifterne på fyldet - de bliver smidt i din tråd senere - ok??

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flotte kager, og ja, supermandkagen er bare for cool :carrot: Hvad sagde kæresten til den?

Tak søde... Morten blev MEGET glad for kagen, men han havde jo "snydt" for han havde været i køleskabet og smugkigge!! :balloons:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Så kom jeg dælme til at bruge penge igen - på Ebay... Jeg har købt 100 hjerter til at trække på bånd, og jeg synes de er såååå fine...

Kram Heidi

¨

Hvor er de fine :balloons: - Hvor meget måtte du af med for 100 stk? Og har du link til sælger? :D

0

Del dette indlæg

Så kom jeg dælme til at bruge penge igen - på Ebay... Jeg har købt 100 hjerter til at trække på bånd, og jeg synes de er såååå fine...

Kram Heidi

¨

Hvor er de fine :balloons: - Hvor meget måtte du af med for 100 stk? Og har du link til sælger? :D

Tak tak. Jeg kommer af med ca. 120 kr med fragt for alle 100 stk. Det synes jeg er helt ok... Her er et link til sælger: Wild-Orchid-Craft

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Og med overtræk

Hej Heidi,

Superflotte kager - er især pjattet med supermand-kagen, den er for sej!!!!! :balloons::cheerleader3::cheerleader3:

Kan du ikke overtales til at dele opskrifterne på hyldeblomstmousse og bounty-fyld??

God weekend :carrot: :carrot: :carrot:

Tak søde Pia... Jeg vil meget gerne dele opskrifterne på fyldet - de bliver smidt i din tråd senere - ok??

Kram Heidi

Fantastisk - du smider bare, når du har tid, lyst og overskud -HAHA-:)-HAHA-

KH Pia ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer