Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en forvandling. Det ser rigtig flot ud og skønt med en how to do, så vi andre kan blive lidt inspireret. :biggrin::blush:

:unsure: Jeg håber du kunne bruge det! Jeg synes i hvert fald det gik gdt med min - glæder mig til at se, når du skal igang! :heart:

[/color]

SØDE krea ting :lol::blush::)

Taaaak søde. Tror ikke jeg fik skrevet det, men også RIGTIG flotte ting, som du har "frem tryllet"!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Og så fik jeg styr på min overraskelse til Morten. En af mine studiekammerater som har musik på linje, kommer og synger "You're still the one" i kirken, og jeg GLÆDER mig så meget!

Hvis i ikke kender sangen, kan du se den her: Vores sang

Jeg har dog også overvejet, at min studiekammerat skulle synge "From this moment" som er en mere "typisk" bryllupssang, men ved ikke helt. I kan se musikvideoen her "From this moment" eller i en TOTAL ynglings udgave (for mig) med to af mine ynglings kunstnere/ grupper, nemlig Shania Twain og :biggrin::blush::lol: Backstreet Boys... :):unsure::heart::blush:WHAUUUU!!! Ja derer vel gemt en lille pop tøs i os alle... :sm:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror ikk jeg har kigget hele din tråd endnu.. men det må jeg vist få gjort, for hvor er du kreativ :)

Rigtig fiiiin gæstebog du har lavet!!! WAUW! :)

Taaaak søde. Jeg er også vild med det jeg er kommet frem til. :) :)

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

:) :) :) :) :):pokey::help::hug::toot:

JUBIIIII. Jeg har lige været ved øjenlægen og ja, han sagde god for at jeg kan få min øjenoperation! Nu kan jeg ENDELIG slippe af med linser og briller! Han sender en indstilling til operation imorgen og så skal hele den her mølle af et sygehusvæsen sættes igang. :)

Måtte bare lige lufte det. :)

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Og så er der gang i feststed jagten igen. Imorgen skal vi ud og se et feststed som vi har fået anbefalet på det varmeste, så det glæder vi os til. Jeg skal nok lige tage kameraet med - og knipse løs, så der er billeder til alle jer andre søde zillaer! :) :) :) :)

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fik vi set det ene af de to steder vi har som mulighed for vores bryllupsfest. Det er et FANTASTISK forsamlingshus der har ALT det jeg har søgt efter. :cheerleader3::toot: Jeg sætter billeder ind senere! :thumbsupsmileyanim: Nu har jeg slet ikke lyst til at se det andet vi har kig på, men Morten mener det er mest hensigsmæssigt - så vi har lidt at sammenligne med. :) Men -uha- det skal være RIGTIG RIGTIG godt det andet, hvis det ikke bliver det vi så på igår! Og som en service på stedet igår, så kan man leje forsamlingshuset MED kok og serveringspersonale! :cheerleader3::)

Kram Heidi (der lige har skrevet sit indlæg nr. 200!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer