Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

I fredags fik vi endelig vores forlovelsesringe. Så nu skal i da selvfølgelig se dem - eller i hvert fald min! Det er faktisk 2 ens ringe - ikke noget med sten endnu, det venter jeg med til vi skal giftes. Ringene er lavet i hvidguld og har en banket overflade. :)

Kram Heidi

post-22484-1205670614.jpg

post-22484-1205670622.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fået lavet en endelig udgave af vores æsker til bryllupet. VI har valgt farver, som vliver lavendel, cremefarvet og evt. guld. Så æskerne er blevet i creme og lavendel. Selve låget er lavet i Majestic (perlemors) papir og giver en rigtig god effekt!! :thumbsupsmileyanim:

Kram Heidi

post-22484-1205942142.jpg

0

Del dette indlæg

Her er så det sted vi regner med at skulle holde vores bryllupsfest. :thumbsupsmileyanim:Søgården

Det ligger SÅ idyllisk ned til Sunds sø, og på en solfyldt (krydser fingrer :thumbsupsmileyanim: ) juni dag næste år, så er det også oplagt som foto location!

Vi skal være i den røde sal, hvis det er der vi skal holde festen. Lige nu venter vi på, at de får nye menu kort hjem, som de så vil sende til os, hvorefter vi skal tage stilling til om vi vil holde det på Søgården!

Kram fra Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja nu er det efterhånden lidt enetale herinde, men here goes. Jeg har prøvet at lave STD kort, men kæresten og jeg er ikke helt enige. Så har lidt brug for meninger.

Der er to forskellige skrifttyper, og det er så det vi ikke er enige om.

Her er den første.

Kram Heidi

post-22484-1206300915.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihhh en tråd jeg ikke har set!!!!!

Hej med dig/jer og super velkommen hertil! Dejligt med et bryllup, ikke nok med sommerfugle i maven - også på æsken! - og hold da op hvor er den bare fin. top dollar!

Jeg holder som de andre også på tekst 1 - jeg havde lidt bøvl med at læse nr. 2

glæder mig til at følge med i din tråd :tunge:-HAHA-

0

Del dette indlæg

Hmmmm jeg ved faktisk ikke hvilken skrift der er bedst.

Umiddelbart kan jeg bedst lide nr. 1 men jeg synes nr. 2 er lidt mere "humoristisk" på en måde.

Giver det mening? Jeps, jeps. Den tror jeg godt jeg forstår. Total Zilla sprog.

Knus Nathasia

iih fine kort :lol: Me like sommerfuglen :heart::) ( wonder why?) Ihh, ja. Hvorfor mon? :lol: :lol:

Jeg kan bedst li skrift nummer 1 - den er dejligt krøllet, men samtidig nemt at læse i forhold til skrift 2, der godt kan være svær at læse..

krammer

Jeg synes bedste om nr. 1, da skriften er mest bryllupsagtig. :tunge: Taaak. Det synes jeg også!
Jeg er med de andre og holder også på etteren :):) :)
Ihhh en tråd jeg ikke har set!!!!!

Hej med dig/jer og super velkommen hertil! Dejligt med et bryllup, ikke nok med sommerfugle i maven - også på æsken! - og hold da op hvor er den bare fin. top dollar!

Jeg holder som de andre også på tekst 1 - jeg havde lidt bøvl med at læse nr. 2

glæder mig til at følge med i din tråd -HAHA-:lol:

Whii, besvarelse nr. 100. Jow jow, det går hurtigt i dette forum. Tak for jeres input - dejligt at i også er enige med MIG!!!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Så har jeg været ude og sondere hobby markedet og jeg gjorde KUP på KUP i dag... Vil i se??

Vi har jo sommerfugl og lilla tema og i Søstrene Grene fandt jeg i dag stofroser til 4,60 kr!!! Der er nok ca. 50 roser i hver pose og de findes også i hvide. jeg snuppede 7 lilla og 3 hvide. hvad de skal bruges til ved jeg ikke endnu!

Kram Heidi

post-22484-1206647173.jpg

post-22484-1206647177.jpg

0

Del dette indlæg

Og i Tiger fandt jeg sommerfugle perler! De er i guld og er ca. 3 mm lange. Tænker at de skal bruges som deko på borde eller på ståltråd og i blomsterdekorationerne. Nu må vi se.

Og der er nok 150-200 perler i én poseog i Tiger er der 2 poser for 10,- kr!!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::shopping:

Kram Heidi

post-22484-1206647367.jpg

post-22484-1206647371.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer