Heidi0601

Heidi & Morten.

1,326 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Lækre indkøb -HAHA-

Bliver helt inspireret og tror næsten jeg snart bliver nødt til at tage en shoppetur til Tigeren og de små søstre :griner:-

Hihi, jeg sad lige og tænkte det samme. Super gode og flotte køb.

Omkring STD kortet er jeg helt klart til nr. 1 :toot: Er vild med jeres sommerfugle-detaljer.

0

Del dette indlæg

Så blev jeg færdig med dagens projekt. Jeg har fået foldet plus puttet tape på bundenen til alle mine æsker i dag - så de er lige til at samle, når det bliver aktuelt... :griner:-:toot:

Sådan ser knap 80 æsker ud - når de ikke er samlet endnu! -HAHA-

Kram Heidi

post-22484-1206745464.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:toot:-HAHA- Whiii... :cheerleader3: :cheerleader3: Så kom den lille postmand. Og han havde "gaver" med til mig. :griner:-:griner:-

Jeg fik lige 5 meter personligt bånd med "Heidi & Morten 27. juni 2009". (Billede kommer senere) Og så kom er lidt underholdning fra cdon: "Hairspray" med Travolta drengen :cheerleader3: og Shania Twains "Greatest hits" cd. Og sidst men ikke indst var der ENDELIGT (har ventet i knap 3 uger nu) det nye menu kort fra det sted, som vi regner med at skulle holde vores bryllupsfest. ØV ØV ØV, det ser bare SLET ikke spændende ud! :cheerleader3: :cheerleader3:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Nå, så blev der ændringer i planerne. Vi skipper helt ideen om at holde vores fest på hotel/ feststed, da vi ikke kan finde noget der lever op til vores forventninger. :boohoo: :boohoo:

Så nu går den vilde jagt på et forsamlingshus i nærheden af os - har kig på 3 som vi skal have kontaktet for at komme til at se. -HAHA-:)

Og så skrev jeg jo i et tidliger indlæg, at jeg modtog personlige bånd igår med posten. Så det kommer der da lige et billede af!

Kram Heidi

post-22484-1206899433.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA-:):boohoo: Og så har jeg brugt næsten hele dagen i dag på at klippe, skære og lime mine låg til sommerfugleæskerne! ØØØØØMMMM pegefinger nu! :fløjt: Men de er blevet som jeg ville have dem, og det er jo det vigtigste. De er dog ikke samlet medbånd endnu, en derfor skal i da se dem alligevel! :boohoo::bearhug: :bearhug:

Kram Heidi

post-22484-1206899660.jpg

post-22484-1206899707.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Heidi!

Sikke nogle fine æsker, de er alt besværet værd.

Et bryllup er bare den ultimative eksamens overspringshandling. -HAHA-

Jeg kunne ikke lige kende dig fra billedet :) Så det var godt du lige gjorde opmærksom på dig selv

0

Del dette indlæg

Øv med feststed, men heldigvis er I ude i god tid til at finde et nyt som I er tilfredse med :)

Jeg ved jeg har sagt det før, men hatten af for dine æsker, de er gudesmukke :bearhug:

Flot bånd du har fået, er det fra personligebaand.dk?

Ja heldigvis er vi ude i god tid... Det trøster jeg mig også med. -HAHA-

Båndet er nemlig fra personligebaand.dk. De havde en tilpas pris til at det skulle prøves. :boohoo: :boohoo: :bearhug:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig flotte æsker - Kunne du ik lokkes til at samle en enkelt? Så vi kan se med det fine låg på? -HAHA-

Dorte

Der ligger et par billeder på side 2 (#35 ->). Der er æsken samlet og har små sommerfugle på... Men dem kan du måske bare lige se bort fra. :)

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flotte æsker du har fået lavet :thumbsupsmileyanim: - men sikke et arbejde, kan godt forstå hvis din finger er ved at være slidt op :blink:

Og båndet du har købt ser også rigtig flot ud. Sådan noget skal vi helt sikkert også have!

Held og lykke med at finde nyt feststed. Godt at I er i så god tid.

Vi 2009-brude har da lidt fordele ved at være så tidligt ude :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så er der blærerække!!!

Jeg er lige blevet færdig med 30 menu hæfter for min mors kollega (hendes søn skal konfirmeres) og så skulle der ske lidt med STD kortene. Morten havde fået det hele ordnet igår så de "kun" skulle lamineres, klippes og dekoreres. Hvad siger i tøser??

Krma Heidi

post-22484-1207408052.jpg

Redigeret af Heidi0601
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de flotte :thumbsupsmileyanim: Må være en superfed følelse at have dem alle færdige!

JAAAAA, det er super fedt. Jeg glæder mig SÅ meget til at skulle have sendt dem alle afsted. Der er forresten 41 styks!! :bearhug:

Hejsa...

Er det mig der har overset skabelonen til de der fantastiske æsker? Hvor er de fiiiiine!

Taaaaak... :blush: Jeg har lagt en skabelon ind i den tråd om gaveæske skabeloner. Den passer dog ikke helt i målene. :biggrin: Mine æsker er 8x8 cm i bunden og 3 mm støre i låget.

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: Så har jeg lavet en lille "how to" med vores gæstebog. :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg købte en sort scrapbog i Netto da de var på tilbud der, og har nu forvandlet den til en bog, der passer i vores farvetema: Creme, guld og lavendel farvet. :)

Here goes:

Jeg startede med at få vores monogram til at passe i hullet på forsiden. Derefter beklædte jeg forsiden med noget cremefarvet scrapping papir med lidt blomster på.

Kram Heidi

post-22484-1207475084.jpg

post-22484-1207475091.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer