Heidi0601

Scrap book i Netto

34 indlæg i dette emne

Jeg har lige været oppe og købe en scrap bog i Netto. Der er plads til et billede eller monogram på forsiden af bogen. Jeg har valgt den i sort, men den findes også i en grålig farve. Se i øvrigt Netto's hjemmeside

Bare en lille info til jer, som (ligesom jeg) ikke vil betale en bondegård for en bog til brylluppet!! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været oppe og købe en scrap bog i Netto. Der er plads til et billede eller monogram på forsiden af bogen. Jeg har valgt den i sort, men den findes også i en grålig farve. Se i øvrigt Netto's hjemmeside

Bare en lille info til jer, som (ligesom jeg) ikke vil betale en bondegård for en bog til brylluppet!! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Kram Heidi

Den er superfin, har kigget på den i dag :cheerleader3: De har også en masse tilbehør til invitationer, som glimmerlim etc.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg stod også og kiggede på dem igår, men blev lidt tvivl om jeg skulle købe en.

Er de også fine inden i?? Eller er det bare sorte sider??

Til Mayalu1: Har du langt til næste Netto?? Ellers var der måske en der ville købe for dig og sende afsted???

mvh Marie

genticker.php?dhn=MTY2OTk=.png

Jeg skal til Herlev i dag - så der smutter jeg lige forbi Netto.... - ellers vil jeg overveje at "efterlyse" den herinde.... - Tak for hjælpen :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Grrrrr - som sædvanligt, har vores netto ikke det der er i tilbudsavisen... - det eneste jeg kunne finde var de dér 3D-farver, og klavermærkerne !!!

TYPISK... - Jeg HADER bare vores Netto !!!!

Jeg tror bl.a det er fordi de er så populære, er selv i netto og vi havde næsten udsolgt af dem mandag selvom vi fik temmelig mange.

Dertil er det heller ikke alle butikkerne der får alle spotvarer hvilket ikke er noget vi selv er herre over - også derfor det står bag på reklamen

Bare lige lidt til info ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sidst jeg var i netto var der flere af bøgerne... jeg vil gerne købe for nogen????

:loveboard::cheerleader3::cheerleader3: :fløjt:

Ihhhhhhhhhhhhhh Mie min egen skattemus... eller noget.... Hvis du kan finde en stor bog må du meget gerne købe den til mig!

Helst i sort med sort papir. Papiret er nu ikke vigtigt.

Juhuuuuuuuuu!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer