Maria_Sohnemann

Svigermor kommer i arbejdstøj til brylluppet!

27 indlæg i dette emne

Hej piger...

Jeg ved ikke, hvor jeg ellers lige skal putte emnet ind end her, hvor det har noget med tøj at gøre.

Som overskriften lyder, så kommer min svigermor i arbejdstøj til brylluppet... Og hvor ved jeg så det fra? Det ved jeg, fordi hun har fortalt min svigerinde det.

Min svigermor er graver, og til gudstjenester bruger hun sorte bukser og en hvid skjorte. Det er måske og fint nok til gudstjenester, og man arbejder...

Men helt ærligt - at hun vil tage det på til vores bryllup?! Jeg forlanger da ikke, at kvinderne skal komme i lange gallakjoler, men det er vel ikke for meget at forlange, at man ikke tager arbejdstøj på?!

Jeg er bare så ked af det... Synes det er så respektløst... Det mindste man kan gøre er at tage pænt tøj på, når man bliver inviteret til noget?

Flemmings lillesøster havde hårdnakket sagt, allerede inden invitationen var sendt ud, at hun tog i HVERT FALD UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER kjole på... Nej, det er så også okay... Men kunne du så lade være med at tage t-shirt på, og måske tage noget liiidt pænt tøj på?

Jeg sidder nu, og ærgrer mig over, at jeg ikke skrev dresscode i invitationerne... For jeg har det sådan lidt, at nu hvor de ikke gider hverken det ene eller andet, så får jeg det virkelig sådan, at så burde jeg sgu have skrevet, at kvinder skulle komme i lange gallakjoler og mændene i smoking... Men det gjorde jeg ikke. For jeg regnede jo sådan set med, at de kunne finde ud af at tage bare lidt pænt tøj på... Nej, de skal ikke invistere flere tusinde kroner på noget nyt tøj, men så gå da i Føtex eller Bilka og køb noget billigt tøj...

Jeg vil helst ikke blive for meget zilla, men det er bare så svært. Det går mig så meget på... Men jeg er altså også opdraget til, at man tager pænt tøj på, når man skal nogle steder hen. Jeg har aldrig fået lov til "bare" at tage en t-shirt på!

Ihhh... Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre... Det har sat Flemming i en vildt dårligt situation - det er hans familie, og han ved, hvor ked af det jeg er over det.

Hjæææææææææææælp!

Der har bare snart været så mange problemer med det bryllup - det hænger mig langt ud af halsen nu. Det her i bare dråben...

For vi kan sgu snart lige så godt alle sammen komme i arbejdstøj! (og det mener jeg selvfølgelig ikke...) Jeg er bare så skuffet, ked af det, sur... Ja, jeg kunne blive ved...

Maria

Redigeret af Maria_Sohnemann
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Det er da træls at stå med sådant et problem.

Er din svigermor+svigerinde generelt ikke til at pynte sig og til at dresse sig lidt up når de skal noget kan jeg godt se det er lidt svært.

Din kommende kunne ikke lade et lille hint falde om at I da håber at mange kommer og har gjort noget ud af sig selv i anledning af jeres store dag.

Du kunne evt også (hvis du da har tiden til det jeg kan se der ikke er ret lang tid endnutil DAGEN) tilbyde at tage med ud og købe nyt tøj til brylluppet. Det skal selvfølgelig siges til hende på en måde så hun ikke bliver stødt/såret men på en måde så hun forstår du gerne vil hjælpe hende hvis hun har lyst til det. Det kan jo være hvis hun nu ikke er typen der køber tøj så tit at hun slet ikke ved hvor hun skal starte eller hvad der klær hende

:thumbsupsmileyanim:

Held og lykke med det

0

Del dette indlæg

Først og fremmest en kæmpe :thumbsupsmileyanim: til dig. Du lader til at have brug for det.

Jeg kan godt forstå at du gerne vil have at folk har pænt tøj på til jeres bryllup. Det er jeres store dag, og så ser man jo gerne at folk viser at det også betyder noget for dem, og at det også er en særlig fest for dem, og det gør man nemmest vha tøjet.

Jeg har selv været til det bryllup hvor folk mere eller midre kom i hverdags tøj, jeg synes det var SÅ forkert, og sad og tænkte at jeg da ikke håbede at dem jeg invitere til mit bryllup vil komme i noget tilsvarende. Jeg har ikke sendt mine indbydelser endnu, men nu overvejer jeg da seriøst om jeg skal skrive en dresscode i, har aldrig syens at det var nødvendigt, men det er det måske alligevel....

Med hensyn til din svigermor - ja den er svær! Jeg synes heller ikke at hun kan tillade sig at tage sit arbejdstøj på, men hvordan pokker får man lige det sagt??? Jeg tror hvis det var mig der stod i den situation, så ville jeg bede min kæreste om at tale lidt med sin mor. Forklare hende at det ikke er fordi hendes arbejdstøj ikke er pænt, men at det bare vil betyde meget for jer (og han skal sige Jer selvom han er ligeglad) hvis hun måske købte noget nyt tøj - helt specielt - til denne jeres store dag.

Så er der lillesøsteren... Ja sikke en opdragelse i den familie (ja undskyld mig, men det synes jeg altså) Jeg er bange for at du i det tilfælde nok ikke kan gøre så meget ved det. Du må bare prøve at lukke øjne for det, hvis dat ikke din kæreste vil tage en snak med hende også...

Men jeg synes under alle omstændigheder at I (eller bare din kæreste afhænig af dit forhold til din svigermor) skal forklare din svigermor at det faktisk går dig så meget på at du helt har mistet lysten til at blive gift. Det er ikke sikkert at hun overhoved har tænkt på at du tænker over hvad andre har på. Og uanset hvad hun så synes om dig eller brylluppet i det hele taget, så har hun vel ikke lyst til at se sin søn ked af det, og det bliver han vel hvis du slet ikke har lyst til at blive gift.

Endnu en kæmpe :) til dig, og jeg håber virkelig at du får løst dine problemer, så du kan få et fantastisk bryllup, for det fortjener vi alle sammen.

0

Del dette indlæg

Hejsa

Træk vejret HEEELT ned i maven ;o)

Jeg kan ikke overhovedet huske hvad min svigermor havde på til vores bryllup.... Min mors kjole kan jeg huske, da jeg var med, da hun købte den...

Ellers tag en snak med den kommende gemal, om han ikke kunne snakke med sin søster og mor.

Redigeret af hesselbjerg
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først et :)

Jeg synes det er et tydeligt tegn på dårlige manerer og mangel på respekt!!!

Helt ærligt hvorfor er det lige at nogle gæster kan gøre påklædning til et problem!!!! :ban:

Jeg håber din svigermor kommer på bedre tanker.

Knus Nathasia

Kan fuldt ud tilslutte mig!

Men men men - når det så er sagt, så vil jeg også tilslutte mig det, en anden har skrevet i tråden om, at hun ikke kunne huske det tøj, hendes svigermor havde på. ...

Vi havde også en del bøvl ift. dresscode, nogle var MEGET sure over, at vi kunne finde på at skrive dresscode, så det endte med at vi droppede det.

For Nnår alt kommer til alt er det ikke tøjet, det drejer sig om, men kærligheden, stemningen, den dejlige mad og ja, først og fremmest at du endelig er blevet gift med din elskede :thumbsupsmileyanim:

Mange af de ting, vi gik MEGET op i under planlægningen, endte med ikke at betyde noget på selve dagen.

F.eks.gik brudevalsen ikke helt som planlagt, og hvis jeg havde vidst det inden brylluppet havde jeg sat mig ned og tudet, men under dansen grinede vi bare og kyssede, da det gik galt. Så kære du, op med humøret - husk på, at uanset hvad din svigermor har på, får du den mest fantastiske dag EVER! ( og så lad hende om at være underdressed, hun må da selv om, om hun vil føle sig til grin når alle de andre kommer i det store skrud og hun bare kommer i alm. arbejdstøj - der er i sidste ende til hendes egen gene, ikke jeres :) )

0

Del dette indlæg

Og vi gad lige præcis heller ikke at folk skulle komme i arbejdstøj, cowboybukser, polo t-shirts og lign. Derfor skrev vi en dresscode på vores indbydelser. Det har medført en uoverensstemmelse mellem os og min kærestes ene bror. Det betyder at de ikke kommer til vores bryllup. Alligevel fortryder vi et ikke sekund. Hvis det ikke var dresscoden der blev årsagen til afbuddet, så fandt de sikkert en anden årsag. Til lillebroderens bryllup, mødte både en bror og dennes kone op i t-shirts og bukser.... da vi gør vores ypperste for at skabe en skøn fest i smukke rammer, håber vi at vores gæster vil gøre det samme for os. Vi har fastholdt at vi ikke forventer at de styrter ud og invisterer i en ny garderobe for at deltage, men at de finder deres bedste tøj frem fra skabet. Synes ligesom Nathasia at det er ærgerligt at nogle gæster skal gøre påklædningen til et problem, men har også besluttet at det ikke skal have lov til at blive mit problem. Håber I finder en løsning.

Betina

0

Del dette indlæg

Jeg kan sagtens forstå at mange vælger at bruge dresscode på invitationerne, men man må heller ikke glemme at gæster jo ikke skal tvinges i tøj de ikke føler sig tilpas i ;)

Når det så er sagt, så vil jeg til enhver tid mene at man til bryllupper og fester tager pænt tøj på, definitionen på pænt tøj kan være forskellig fra person til person, men sådan er det jo. Jeg håber for din skyld og din svigermors skyld, for jeg tror hun vil skamme sig når hun ser de andre gæsters pæne tøj, at hun kun vil hav arbejdstøj på i kirken (hvis man endelig skal gå på kompromis) og så skifter til festen :)

Mange af vores gæster tog hjem og skiftede tøj efter kirken, hvilket selvfølgelig betyder at de ikke er i ultrapænt tøj i kirken, men det gjorde nu heller ikke noget, de fleste billeder var jo af os alligevel :)

MEN jeg skal også ærligt indrømme at jeg overhovedet ikke kan huske hvad nogen af gæsterne havde på den dag, det betød det så uendeligt lidt, når man står i brudekjolen og skal til at sige ja til manden man elsker :)

Jeg ved godt det er svært, for jeg havde min del af hysteriske anfald fra min mor, fordi hun ikke fik sin vilje omkring mit bryllup, men slap af og nyd planlægningen, og overlad noget af det til tilfældighederne, du kan ikke styre det hele, selvom man så frygtelig gerne vil ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger..

Tak for jeres svar.

Jeg vil så gerne kunne være ligeglad, men det er svært lige nu. Jeg håber, at det bliver anderledes til brylluppet i hvert fald.

Nu glæder jeg mig efterhånden bare til at få det overstået!

Jeg bliver bare nødt til at tænke positivt. For ja, jeg bliver gift med Flemming, og det er det eneste, der virkelig betyder noget...

(Men det med det arbejdstøj går mig altså stadig på lige meget, hvor meget jeg prøver... :thumbsupsmileyanim: )

Knus

0

Del dette indlæg

Jamen søde venner! Det er jo bare tøj!

Er det ikke vigtigere for jer, at jeres gæster har det godt? For nogle er det FEDT at få lov til at dresse sig op - dem er jeg af og til én af - og for andre er det vigtigt at have det behageligt i de gamle udtrådte træsko.

Hvis JEG skulle vælge mellem at have diverse stivere på min krop, så jeg kun kunne sidde helt helt stille, fordi jeg skulle være flot at se på ELLER at komme til en fest med godt humør og liv og bevægelse i mine lemmer, ja, så ville jeg klart vælge det sidste - HVIS det ikke kunne kombineres.

Og ja, jeg er selv en zilla mht hvad min MOR skal have på - synes ikke, hun skal komme i en gammel sort kjole *griner*, når hun nu HAR penge og figur til at smykke sig i en lækker dragt eller kjole eller noget. Men det er IKKE mit valg - desværre ;) og jeg kan SAGTENS følge jer, der gerne ser dresscode, men det ER da op til personen selv.

Hvis min mor hele dagen vil gå og være opmærksom på sig selv, fordi hun synes, man kan se en delle i det fine, fine tøj, så skal hun da hellere tage noget tøj på, hun har det godt i, ik? :) Så hun kan koncentrere sig om sin datter og svigersøn og deres fantastiske fest!

Og man kan da ikke sige, at sorte bukser og en hvid skjorte ikke er fint nok til ens bryllup. Helt ærligt :) Come on, fristes jeg til at sige, få nu et liv og koncentrer dig om dig selv i stedet for :biggrin:

Og tag og fokuser på din dejlige dag, din skønne mand og glade gæster!

Og kom så, riv hovedet af mig *griner* Du har jo ikke skrevet dette bare for at brokke dig, men fordi det betyder noget for dig! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Maria - du skal have et kys og en krammer :-)

Jeg kan godt forstå, aat du er meget skuffet over dem - det er hendes søns bryllup, hvorfor kan hun ikke tage sig sammen!! Sådan tænker jeg.

Det var også noget der kunne gøre mig ked af det.

Jeg har et meget anstrengt forhold til min sviger familie, og jeg ved at min svoger kommer i cowboy bukser og tshirt. For sådan er han bare. Men jeg synes også det er pinligt!!!!

Men som en af de andre skrev - forhåbentlig er det mest pinligt for dem!!!

Og husk du kommer til at skinne over dem alle og du bliver den mest lykkelige af dem alle!

Forståelses kram

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen søde venner! Det er jo bare tøj!

Er det ikke vigtigere for jer, at jeres gæster har det godt? For nogle er det FEDT at få lov til at dresse sig op - dem er jeg af og til én af - og for andre er det vigtigt at have det behageligt i de gamle udtrådte træsko.

Hvis JEG skulle vælge mellem at have diverse stivere på min krop, så jeg kun kunne sidde helt helt stille, fordi jeg skulle være flot at se på ELLER at komme til en fest med godt humør og liv og bevægelse i mine lemmer, ja, så ville jeg klart vælge det sidste - HVIS det ikke kunne kombineres.

Og ja, jeg er selv en zilla mht hvad min MOR skal have på - synes ikke, hun skal komme i en gammel sort kjole *griner*, når hun nu HAR penge og figur til at smykke sig i en lækker dragt eller kjole eller noget. Men det er IKKE mit valg - desværre ;) og jeg kan SAGTENS følge jer, der gerne ser dresscode, men det ER da op til personen selv.

Hvis min mor hele dagen vil gå og være opmærksom på sig selv, fordi hun synes, man kan se en delle i det fine, fine tøj, så skal hun da hellere tage noget tøj på, hun har det godt i, ik? :) Så hun kan koncentrere sig om sin datter og svigersøn og deres fantastiske fest!

Og man kan da ikke sige, at sorte bukser og en hvid skjorte ikke er fint nok til ens bryllup. Helt ærligt :) Come on, fristes jeg til at sige, få nu et liv og koncentrer dig om dig selv i stedet for :biggrin:

Og tag og fokuser på din dejlige dag, din skønne mand og glade gæster!

Og kom så, riv hovedet af mig *griner* Du har jo ikke skrevet dette bare for at brokke dig, men fordi det betyder noget for dig! :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan godt se, hvad du mener...

Jeg forlanger heller ikke, at folk skal tage det til det ekstreme - sorte bukser og hvid skjorte er fint nok - hvis det ikke havde været arbejdstøj.

Nej, jeg kan ikke bestemme, hvad de andre skal have på, og det har jeg heller ikke tænkt mig - derfor gør vi ikke noget ved det.

Jeg har faktisk bedt Flemming om ikke at sige noget. For jeg synes ikke, at han skal sættes i den situation, hvor han skal sige til sin familie, at de skal tage noget pænere tøj på.

Så lige meget om jeg har det godt med det eller ej, så er det sådan det bliver. De kommer i det tøj, de har lyst til...

Vi er desværre bare ikke ens alle sammen. Jeg er blevet opdraget meget strengt på det område, og derfor ser jeg sådan på det, som jeg gør...

Som jeg sagde i min anden besvarelse, så håber jeg virkelig, at jeg får noget andet at tænke på på selve dagen. For ja, folk skal kunne slappe af og føle sig godt tilpas - men... I min verden er der stadig grænser.

Men det er bare sådan jeg er... :)

Det kan jeg desværre ikke lave om på...

0

Del dette indlæg

Maria - du skriver til sidst - at sådan er du.

Og hold fast i det - tillad dig selv at blive ked af det, hvis DU kan mærke at sådan er det.

Mette :biggrin:

ENIG! Det kan godt være andre synes det er komplet hen i vejret, men dem om det!

Jeg er nu sikker på at du slet ikke kommer til at tænke på det på dagen.

0

Del dette indlæg

Og hold fast i det - tillad dig selv at blive ked af det, hvis DU kan mærke at sådan er det.

Mette :)

Mette :)

ENIG! Det kan godt være andre synes det er komplet hen i vejret, men dem om det!

Jeg er nu sikker på at du slet ikke kommer til at tænke på det på dagen.

Årh.... :biggrin:

DET var lige, hvad jeg havde behov for at høre... Tusind tak piger!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

først og fremmest sådan en her til dig :thumbsupsmileyanim:

jeg kan udemærket forstå dig......

men hvis jeg må sige det lige ud...... så s... dem et stykke for en dag

og sørg for at det bliver jeres dag

jeg tillod mig at skrive dresscode sådan her i vores invitation

DRESSCODE : IKKE HÆTTEBLUSER OG KONDISKO

det er mere fordi det kune ane mig at nogle af min tilkommendes fætre kunne finde på at

komme i det og det vil jeg simpelthen ikke se til mit bryllup, dermed ikke sagt de ikke kan komme i

cowboy bukser og en pæn trøje/skjorte det behøves ikke være smoking

jeg vil benytte lejligheden nu til at

ØNSKE DIG TILLYKE MED DIT BRYLLUP OM 15 DAGE

MANGE :biggrin: FRA MIG TIL DIG

0

Del dette indlæg

Vær du ked af det nu - hvis du har behov for det - så er det ude af systemet om 14 dag. Du skal heldigvis ikke giftes med svigermor ,men med hendes søde og dejlige søn - ikke sandt? Jeg ved godt hun følger med, men kun så meget som du lader hende. Tud, skrig, spark og band nu - og ha' så en rigtig god bryllupsdag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej piger...

Her er en lille update:

Til at starte med var jeg VIRKELIG ked af det over alt det her med arbejdstøjet osv... At de ikke ville tage bare LIDT pænt tøj på, når det nu, trods alt, er et bryllup...

Det er jo ikke noget, man kommer til hver dag - og det er første gang et af hendes børn gifter sig, så... For mig er det bare for meget!

Flemming og jeg snakkede om det - han havde det SLET ikke fedt med, at jeg var så ked af det, men det var ikke nemt for ham, at skulle stå imellem mig og sin familie.

Da jeg ikke ønskede, at han skulle føle sig som en lus mellem 2 negle, sagde jeg til ham, at jeg ikke synes, at han skulle gøre noget ved det.

MEN - Flemming har så (på trods af, at vi egentlig var blevet enige om at lade det ligge), sendt en sms ud til sin mor, lillesøster og storesøster.

Han skrev noget lignende:

Hej... Nu nærmer vi os snart den store dag, så det er tid til at finde det pæne tøj frem. Det vil ikke sige, arbejdstøj, t-shirts og cowboybukser, men pæne bukser og en pæn bluse. Kjole er ikke en nødvendighed.

Det fortalte han mig først dagen efter... Det var lidt underligt, men i sidste ende er jeg egentlig glad for, at han gjorde det.

Han gjorde det FOR MIG! Og skal jeg nu til at brokke mig over den mand, jeg snart gifter mig med, bare fordi han gør ting for mig - fordi han gerne vil have, at jeg har det godt? det tror jeg vist ikke!

Nu er det bare sådan - han har ikke fået noget respons på det, så jeg tror ikke, at de vil tage sig af det.

Jeg er HELDIGVIS bare nået dertil, hvor jeg egentlig er ligeglad. Jeg synes da stadig ikke, at det er fedt. Men jeg kan ikke lave det om - så jeg må få det bedste ud af det.

Det er mig, der vinder næste lørdag, ikke dem. Det er mig, der har fundet min soulmate, og hvorfor skulle jeg lade deres tøj ødelægge den fest, at vi skal fejre det?

Det vil jeg ikke lade det.

Nu kan jeg bare glæde mig over, at der KUN er 11 dage tilbage til vi siger ja til hinanden... :cheerleader3:

Til alle jer, der har støttet mig i det her, der har været søde at komme med opmuntrende bemærkninger: TAK!

Det har virkelig hjulpet mig helt vildt...

Knus, Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde.

Hvor er det dog en fantastisk mand du snart får dig - hvis ikke jeg havde min drøømmeprins så vill ejeg nok være jaloux :cheerleader3:

Jeg synes det er dejligt for dig at han støtter dig på den måde, også selvom du har sagt til ham at det var ligemeget. Fantastisk mand, og det må du gerne hilse ham fra mig og sige.

Og jeg synes også at det er godt for dig at du har bestemt dig for ikke at lade dig gå på af deres påklædning uanset hvad....

Held og lykke på næste lørdag!!! :)

0

Del dette indlæg

Hej piger...

Jeg ved ikke, hvor jeg ellers lige skal putte emnet ind end her, hvor det har noget med tøj at gøre.

Som overskriften lyder, så kommer min svigermor i arbejdstøj til brylluppet... Og hvor ved jeg så det fra? Det ved jeg, fordi hun har fortalt min svigerinde det.

Min svigermor er graver, og til gudstjenester bruger hun sorte bukser og en hvid skjorte. Det er måske og fint nok til gudstjenester, og man arbejder...

Men helt ærligt - at hun vil tage det på til vores bryllup?! Jeg forlanger da ikke, at kvinderne skal komme i lange gallakjoler, men det er vel ikke for meget at forlange, at man ikke tager arbejdstøj på?!

Jeg er bare så ked af det... Synes det er så respektløst... Det mindste man kan gøre er at tage pænt tøj på, når man bliver inviteret til noget?

Flemmings lillesøster havde hårdnakket sagt, allerede inden invitationen var sendt ud, at hun tog i HVERT FALD UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER kjole på... Nej, det er så også okay... Men kunne du så lade være med at tage t-shirt på, og måske tage noget liiidt pænt tøj på?

Jeg sidder nu, og ærgrer mig over, at jeg ikke skrev dresscode i invitationerne... For jeg har det sådan lidt, at nu hvor de ikke gider hverken det ene eller andet, så får jeg det virkelig sådan, at så burde jeg sgu have skrevet, at kvinder skulle komme i lange gallakjoler og mændene i smoking... Men det gjorde jeg ikke. For jeg regnede jo sådan set med, at de kunne finde ud af at tage bare lidt pænt tøj på... Nej, de skal ikke invistere flere tusinde kroner på noget nyt tøj, men så gå da i Føtex eller Bilka og køb noget billigt tøj...

Jeg vil helst ikke blive for meget zilla, men det er bare så svært. Det går mig så meget på... Men jeg er altså også opdraget til, at man tager pænt tøj på, når man skal nogle steder hen. Jeg har aldrig fået lov til "bare" at tage en t-shirt på!

Ihhh... Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre... Det har sat Flemming i en vildt dårligt situation - det er hans familie, og han ved, hvor ked af det jeg er over det.

Hjæææææææææææælp!

Der har bare snart været så mange problemer med det bryllup - det hænger mig langt ud af halsen nu. Det her i bare dråben...

For vi kan sgu snart lige så godt alle sammen komme i arbejdstøj! (og det mener jeg selvfølgelig ikke...) Jeg er bare så skuffet, ked af det, sur... Ja, jeg kunne blive ved...

Maria

Hejsa jeg vil lige komme med min mening, det kan godt være det ikke kommer an på tøjet, menat en svigermor tillader sig at komme i arbejdstøjet, er dog under alt kritik, jeg vil personligt føle hun ikke billigede vores bryllup. men har også medlidenhed med din kæreste, lad det endelig ikke gå ud over ham. og som sagt er det jo jeres kærlighed det kommer an på og ikke hvad flk siger og gør. husk at have dig selv med hele vejen, og du kan godt tillade dig at lufte du ville blive ked af det hvis hun kom i det tøj, og lade det briste eller bære,men ved jo ikke hvordan du ellers har det til din svigermor. jeg vil give dig et :cheerleader3: og ønske dig alt godt.

Helle

Redigeret af Mutti46
0

Del dette indlæg

hejsa.

Når I er blevet gift, så prøv at vende tilbage til denne tråd.

Så griner du helt sikkert af den..

Til mit første bryllup, var jeg også rasende over at mine svigerforældre

kom i gammelt tøj - men da dagen oprandt, var jeg fuldstændig ligeglad.

HELD OG LYKKE MED BRYLLUPPET.

:smilie_oster05:

0

Del dette indlæg

Hej søde.

Hvor er det dog en fantastisk mand du snart får dig - hvis ikke jeg havde min drøømmeprins så vill ejeg nok være jaloux :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes det er dejligt for dig at han støtter dig på den måde, også selvom du har sagt til ham at det var ligemeget. Fantastisk mand, og det må du gerne hilse ham fra mig og sige.

Og jeg synes også at det er godt for dig at du har bestemt dig for ikke at lade dig gå på af deres påklædning uanset hvad....

Held og lykke på næste lørdag!!! :bestwishes:

Ja, han er virkelig dejlig. Ja, vi har da vores ture... men hvem har ikke det? Han er bare typen, der vil gøre alt for dem han holder af. Han sætter sig selv til sidst...

Så ja - så længe jeg bare har ham, så er jeg sgu ligeglad med, hvad de har på til brylluppet.

Taaak... Det er jo lige om lidt... :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Hej piger...

Hjæææææææææææælp!

Maria

Hejsa jeg vil lige komme med min mening, det kan godt være det ikke kommer an på tøjet, menat en svigermor tillader sig at komme i arbejdstøjet, er dog under alt kritik, jeg vil personligt føle hun ikke billigede vores bryllup. men har også medlidenhed med din kæreste, lad det endelig ikke gå ud over ham. og som sagt er det jo jeres kærlighed det kommer an på og ikke hvad flk siger og gør. husk at have dig selv med hele vejen, og du kan godt tillade dig at lufte du ville blive ked af det hvis hun kom i det tøj, og lade det briste eller bære,men ved jo ikke hvordan du ellers har det til din svigermor. jeg vil give dig et :thumbsupsmileyanim: og ønske dig alt godt.

Helle

Hej Helle...

Tusind tak for de søde ord...

Ja, sådan har jeg virkelig også følt det - lidt at jeg ikke var god nok til at kunne blive gift med hendes ældste søn. :bestwishes:

Men hun skal ikke have lov til at ødelægge min dag - det er helt sikkert.

Nu er det jo lige rundt om hjørnet, så nu skal der bare tænkes positivt...

hejsa.

Når I er blevet gift, så prøv at vende tilbage til denne tråd.

Så griner du helt sikkert af den..

Til mit første bryllup, var jeg også rasende over at mine svigerforældre

kom i gammelt tøj - men da dagen oprandt, var jeg fuldstændig ligeglad.

HELD OG LYKKE MED BRYLLUPPET.

:smilie_oster05:

Tusind tak...

Ja, det tror jeg også, at det ikke har nogen speciel betydning på selve dagen, men nu må vi se...

Nu glæder vi os bare til at få en rigtig dejlig dag og hygge os med vores gæster...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer