Guest louisepus

Jeg tror at jeg er gravid

20 indlæg i dette emne

Ja som i kan se på overskriften så er jeg måske gravid, det sagde min test i morges, det er jo dejligt, men lidt ubelejligt når nu at vi skal giftes her den 31 maj, men jeg glæder mig da, det bliver rigtigt spænde at christina bliver storesøster -HAHA-:):boohoo:

Når ja og så har hun jo fødselsdag idag 1 år :boohoo::bearhug:

Redigeret af louisepus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

nej familien må vente lidt endn, måske får de det at vide til vores bryllup

Det ville da virkelig være en SUPER overraskelse af smide i hovedet på jeres familier på jeres bryllupsdag!! :griner:-

...men måske skulle I fortælle det til jeres forældre lige inden, så de ikke føler sig "forbigåede" eller lign?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med graviditeten.....

Jeg kan absolut godt se det spændende ved at gemme nyheden til brylluppet, men jeg bliver nødt til at spørge, om du har været på PA ???

Hvis ikke, kunne det måske være en god ide at veninderne ved det, så de ikke planlægger det helt store drukgilde..... - eller måske har de planlagt events, som ikke er så smart for en gravid at deltage i ???? - bare en tanke....

Hvis du allerede HAR været på PA, eller ikke skal, så er der jo ingen :thumbsupsmileyanim: på isen...

Men, egentligt ville jeg jo mest sige tillykke med spiren....

Maya

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med graviditeten.....

Jeg kan absolut godt se det spændende ved at gemme nyheden til brylluppet, men jeg bliver nødt til at spørge, om du har været på PA ???

Hvis ikke, kunne det måske være en god ide at veninderne ved det, så de ikke planlægger det helt store drukgilde..... - eller måske har de planlagt events, som ikke er så smart for en gravid at deltage i ???? - bare en tanke....

Hvis du allerede HAR været på PA, eller ikke skal, så er der jo ingen :thumbsupsmileyanim: på isen...

Men, egentligt ville jeg jo mest sige tillykke med spiren....

Maya

Tak

ja du siger noget, nej jeg har ikke vært pa endnu, det kunne da godt være at man skulle sige det til den eller dem der vil holde det, det var godt du lige huskede mig på det sender dig lige en :bearhug:

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer