AnnaPerenna

Hiiilfe!

42 indlæg i dette emne

HEY TØSER!

Har meldt mig til hårmodel (GIIISP)

Hun vil klippet en kort mørk page!! Jeg har brug for ideer!!

Har selv tænkt på Mary's korte eller Katie Holmes..

hvad har I af forslag..

Jeg går fra LAAAAANGT blond hår til kort mørk!!

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HEY TØSER!

Har meldt mig til hårmodel (GIIISP)

Hun vil klippet en kort mørk page!! Jeg har brug for ideer!!

Har selv tænkt på Mary's korte eller Katie Holmes..

hvad har I af forslag..

Jeg går fra LAAAAANGT blond hår til kort mørk!!

Anna

Pagehår som Marys er helt vildt flot, men det kommer selvfølgelig an på, om man har det godt med at ændre hårfarve..

Du skal jo huske på, at det skal vedligeholdes regelmæssigt...

Jeg er selv stor fan af denne frisure og kunne selv finde på at få den..

knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pagehår er da bare det hotteste! og jeg har været SÅÅÅÅÅ tæt på at lade lokkerne klippe men pga et forestående bryllup synes jeg lige jeg lader idéen stå på stand-by....

Men ud fra dit billede at dømme ville ejg sige at du SAGTENS kan bære det1 Go for it! Det er vokset ud igen inden længe hvis du ikke er tilfreds! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Pagehår er da bare det hotteste! og jeg har været SÅÅÅÅÅ tæt på at lade lokkerne klippe men pga et forestående bryllup synes jeg lige jeg lader idéen stå på stand-by....

Men ud fra dit billede at dømme ville ejg sige at du SAGTENS kan bære det1 Go for it! Det er vokset ud igen inden længe hvis du ikke er tilfreds! :thumbsupsmileyanim:

taaak for din positve besked for er godt nok noget nervøs ved det!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er normalt en KÆMPE tøs med mit hår så derfor jeg meldte mig som hårmodel så der var en anden der lidt bestemte.. Hun spurgte dog om jeg ville tage billeder med til inspiration :cheerleader3: Jeg har jo desværre intet bryllup hvor mit hår skal være en vis længde. HEHE!! :thumbsupsmileyanim:

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det er for pænt. Du kan SÅ meget godt bære en Victoria-frisure!

Øh, flot formuleret, men jeg tror, du bliver SÅ ENDNU mere lækker med hår som det! :blink:

Og hvis du kan lokke hende til at lave nogle røde reflekser på en eller anden måde også, ja, så kommer du på med garanti på flere dates ;)

Det KUNNE også være en page med forskellige længder - du ved, så der er nogle totter, du kan lege med? Og nej, jeg har desværre ingen inspirationsfotos :toot:

Men go for it, hvis du føler dig sikker -HAHA-:thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Og husk, vi vil se billeder :sm:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er for pænt. Du kan SÅ meget godt bære en Victoria-frisure!

Øh, flot formuleret, men jeg tror, du bliver SÅ ENDNU mere lækker med hår som det! -HAHA-

Og hvis du kan lokke hende til at lave nogle røde reflekser på en eller anden måde også, ja, så kommer du på med garanti på flere dates ;)

Det KUNNE også være en page med forskellige længder - du ved, så der er nogle totter, du kan lege med? Og nej, jeg har desværre ingen inspirationsfotos ()()

Men go for it, hvis du føler dig sikker :sm::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Og husk, vi vil se billeder :toot:

TAAK for din søøøde besked!! :blink:

Jamen måske skal jeg bare kaste mig ud i det.. Altså der skal alligevel tages min. 10 cm af sååe!!

LOVER self. billeder

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg håber du hoppede ud i det helt vilde og ikke holdt dig til den lidt mere sikre version :loveboard:

Jeg gik selv fra langt naturkrøllet hår til pil skaldet (pga kemo) og faktisk vænnede jeg mig meget hurtigt til det og gik lige så tit skaldet som jeg gik med hat. Og fik faktisk at vide det klædte mig rigtig godt af en del fremmede mennesker der ikke lige kendte historien bag (ja familie og venner sige også det klæder mig men dem kan man jo ikke rigtigt regne med :cheerleader3: ) Jeg havde aldrig drømt om at klippe mit lange hår af. ALDRIG... Og jo jeg savner det men nu er jeg ikke så forhippet på at det skal gå næsten ned til røven og tør helt klart springe i andre typer frisurer. Tror man gror lidt fast i det vante nogle gange..

OG KAN VI SÅ FÅ BILLEDER :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::blush::denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er I søøøøde!!! Jeg får lige min søs til at tage nogen! :thumbsupsmileyanim:

Wow at gå fra langt hår til skaldet pga kemo. Tabte du også øjenvipper og bryn??

De siger også at håret groer ud kraftigere end før??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer