Guest Botho

28 juni 2008 Bodil og Thomas

35 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har surfet rundt herinde et stykke tid, og svaret lidt hist og pist.

Nu er det vist på tide, at komme ud af min æggeskal, der er jo ikke længe til, at jeg skal giftes :thumbsupsmileyanim:

Kort om mig og min kommende mand :

Vi mødtes for 5½ år siden tilfældigt i byen, men det var kærlighed ved første blik, så jeg måtte skippe min daværende kæreste, og har ALDRIG fortrudt det.

For 22 måneder siden, fik vi første dejlige datter Julie.

Jeg har presset lidt på med et bryllup, da jeg rigtig gerne vil giftes, og især nu hvor vi er en lille familie, så syntes jeg det var på tide. Og så nærmer vi os jo begge de 30 år, desværre har jeg allerede på lørdag, så måske jeg får peber alligevel, håbede jo ellers, at jeg var gift inden.

Frieriet:

En dag i efteråret sagde jeg til min kæreste, at jeg skulle have en "gulerod (gave)" af ham, når jeg nu fik mig taget sammen til at få smidt de første 5 kilo (skal af med 22 ialt).

HMMM sagde han, skal jeg indblandes i det, jep for det var nemmere for mig at tabe mig, hvis jeg havde noget i vente....

Fint smid 10 kilo, så frier jeg. :thumbsupsmileyanim:

Jeg tog ham på ordet, og i januar friede han med de smukkeste røde roser (billeder følger).

Jeg har nu nået de 14 kilo, for nu kæmper jeg jo for at blive den smukkeste brud han kan drømme om.

Det var kort om os, jeg skal se om jeg kan få lidt billeder ind nu.

Bodil

Redigeret af Botho
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

I skal da også lige se min kjole, der skal godt nok laves noget om på den, men I kan se den fra første prøvning af.

Jeg havde drømt om en enkelt stilren kjole, og endte ud med noget helt andet :thumbsupsmileyanim:

post-31410-1207486561.jpg

Det vi vil rette på kjolen er:

Vi sætter stropper på rundt om halsen, det er også vist på billedet, men det er bare en løs strop, der er på nu.

Vi runder stroppen lidt mere, og tager rundigen med ned til brystpartiet, så det giver en naturlig overgang.

For neden kommer vi tyl inden under første lag stof, vi har lige puttet et slør ind, for at få lidt af fornemmelsen.

Ja så er der lidt små justeringer, den er for stor, men hun har beroliget mig med at hun nok skal få den strammet, så jeg ikke kan trække vejret, det skulle jeg ikke bekymre mig om :thumbsupsmileyanim:

post-31410-1207486577.jpg

Bagpå er der ingen justeringer, der er den bare perfekt.

Jeg fik desværre ingen billed hvor det korte slæb er sat op, men det skal jeg nok få taget til maj, hvor jeg skal ned og have den rette til, for den er bare for lækker når den er sat op, det var det jeg faldt for.

0

Del dette indlæg

Hejsa Bodil og velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Hvor er jeres lille søde pige dog bedårende. Men hun slår ikke helt sin mor. Nøøjjj, hvor er du bare smuk i den kjole. Den klæder dig helt enormt godt. Glæder mig til at følge dig. Besøg endelig forbi min tråd.

Kh Ditte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange tak alle sammen. Er super glad for at I kan lide det valgte indtil nu.

Man har bare brug for at dele lidt ud af sine drømme, så det er dejligt at man kan det her :thumbsupsmileyanim:

Vil så gerne vise min kjole frem, for er så glad for den, især når vi lige får den rettet til.

Jeg skal nok komme med flere billeder når jeg har nogle.

Og surfer selvfølgelig gerne rundt på jeres andres sider, har allerede gjort lidt i det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Smukke billeder af både dig og din datter :cheerleader3:TAK

Hvor skal I holde festen henne? Har I købt ringe ? Og har du billeder af det, dem elsker vi nemlig :thumbsupsmileyanim:

Vi skal holde festen i Pjedsted forsamlingshus, hvor vi også får maden fra. Det er super godt derude. Min kæreste har været til fest der. Og vi kender rigtig mange som får mad derfra til deres fester, så er tryg ved det, selvom jeg ikke har været der før.

Det fede ved Pjedsted forsamlinghus er, at det er en restaurant, som har lejet sig ind i et forsamlingshus.

Ja sådan siger vi det :cheerleader3: For det er kun salen der ligner et forsamlingshus, resten ligner mere fra et restaurant.

Servicen er i top, flotte langstilkede glas, ikke de der forsamlinghus ballonglas (undskyld hvis jeg fornærmer nogen).

Vi skal side ved runde borde, hvor de har flotte høje glasvaser, de bliver så høje, at gæsterne snakker under blomsterne, det syntes jeg er fedt.

Glæder mig helt vildt til at se det hele pyntet op :cheerleader3:

Nej vi har ikke købt eller set på ringe endnu, men skal ud på fredag og kigge, og jeg skal nok tage billeder hvis vi finder de rigtige .

Jeg kan da også lige tilføje at jeg mangler:

Smykker jeg skal have på.

Undertøjet

Skoene.

Det kigger jeg lidt efter når jeg er ude.

Jeg viser det gerne frem når jeg har lidt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige brug for lidt hjælp,

jeg vil gerne ændre underteksten i min tråd,

hvordan gør jeg det?

MVH Bodil

Du går ind og laver fuld redigering af dit første indlæg... Så kan du ændre det aller-øverst...

Rigtig fin kjole og skøn datter!! TAK

Tusind tak for hjælpen, nu må jeg hellere få de billeder ind, som jeg har skrevet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er så min kommende mand.

Vi var til tilretning af tøjet, og det var faktisk meningen, at vi skulle have det med hjem, men sælger var ikke tilfreds, der skulle lige en ½ cm. mere af i ærmerne.

Jeg syntes det var rigtig dejligt, at han selv sagde det, vi andre ser ikke de samme ting, som han gør.

Så vi må hente det om en uge.

post-31410-1208107839.jpg

I får lige et fra fronten også, han mangler lige kravaken (staves) og skoene, men ellers er det hele med på billedet.

post-31410-1208107860.jpg

Det kan måske være svært at se på billedet, men det er et mørkebrunt jakkesæt.

Vesten og kravaken, er i ternet sand og brun.

Han er super lækker hvis I spørger mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Her er så vores invitationer.

De er sendt afsted for længst, så nåede aldrig, at få taget et billed af hele stakken.

Vi har sendt 46 indbydelser ud.

Her kan i se fronten.

post-31410-1208108285.jpg

Og sådan ser de ud når man åbner dem.

post-31410-1208108477.jpg

Side 1 omhandler om tid og sted.

post-31410-1208108490.jpg

Side 2 omhandler alt det praktiske, med gavekordinator, sovemuligeder o.s.v.

post-31410-1208108498.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg fandt disse sko i fredags, og jeg var ikke et sekund i tvivl om at det var mine bryllupssko.

Jeg elsker dem :cheerleader3: , hvis man kan det med sko.

Men jeg havde den samme følelse i maven om skoene, som jeg havde med kjolen.

Glæder mig til at prøve dem til kjolen.

Jeg gik efter sko, som jeg kunne bruge bagefter, så jeg ville have noget andet en hvid/råhvid.

Tror I det er helt tosset valgt det her?

Her kan I se dem....

post-31410-1208108794.jpg

Og fra oven...

post-31410-1208108806.jpg

Og fra siden....

post-31410-1208108881.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer