simon&matilde

bryllupsrejsen

96 indlæg i dette emne

Hvor skal I bare allesammen (næsten ;) ) på nogle super spændende bryllupsrejser. :biggrin::blush::lol:

Og sikke lang tid man er jer er væk... Vi kan desværre kun rejse i en uge. Jeg blev først færdiguddannet sidste sommer - så jeg betaler stadigvæk selv for min ferie - og så bliver 14 dage lige pludselig en meget dyr affære.

Glæder mig til der kommer en masse fantastiske rejseberetninger...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor skal I bare allesammen (næsten ;) ) på nogle super spændende bryllupsrejser. :biggrin::cheerleader3::kiss:

Og sikke lang tid man er jer er væk... Vi kan desværre kun rejse i en uge. Jeg blev først færdiguddannet sidste sommer - så jeg betaler stadigvæk selv for min ferie - og så bliver 14 dage lige pludselig en meget dyr affære.

Vi skal også kun afsted i en uge (well, 8 dage, men det er da tættere på én uge end på to). Min kæreste skal også gerne have ferie tilbage at bruge på andet end det. Vi skal i hvert fald helt sikkert tilbringe en uges tid hos min familie i Jylland i løbet af sommeren. Så du er ikke den eneste, der ikke skal afsted længere.

0

Del dette indlæg

Hvor skal I bare allesammen (næsten ;) ) på nogle super spændende bryllupsrejser. :cheerleader3::kiss::)

Vi skal også kun afsted i en uge (well, 8 dage, men det er da tættere på én uge end på to). Min kæreste skal også gerne have ferie tilbage at bruge på andet end det. Vi skal i hvert fald helt sikkert tilbringe en uges tid hos min familie i Jylland i løbet af sommeren. Så du er ikke den eneste, der ikke skal afsted længere.

Jeg har også kun 14 feriedage i dette år, da jeg også er studerende, så vi skal også kun afsted en uge! Smile up man behøver ikke skulle på krydstogt for at man kan få en god bryllupsrejse :biggrin: vi glæder os vildt til vores stille og rolige sommerhus-i-våde-kolde-november-danmark! :bearhug:

0

Del dette indlæg

vi rejser 2 dage efter bryllupet en tur til thailand i 10 dage, glæder os for vildt

vi skulle have været i africa men vi turde simpelthen ikke lige pt med al den ballade da det var lige der vi skulle hen øv øv også var dcet endda betalt

men vi fik det rykket til thailand som jo heller ikke er så ringe endda :biggrin:

vi giver 34,000 kr for turen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi overvejer at tage 1 uge til Rom.

Vi er ikke til de vilde badeferier; vi ved simpelthen ikke hvad vi skal få tiden til at gå med :cheerleader3: Så vi tager nok 1 uge til Rom, på oplevelsesferie :kiss: Så skal rundt og se alt det Rom er kendt for :biggrin:

Godt råd, tag ikke derned i Juli og August, der er vaaarmt og smog og ikke ret romantisk, men foråret er lækkert i byen.

Hejsa

Tak for info'en! Vi skal giftes den 30.maj 2009 og regner så med at tage afsted kort efter (dvs starten af juni).... Så håber da det er bedre der...

0

Del dette indlæg

Vi er ikke til de vilde badeferier; vi ved simpelthen ikke hvad vi skal få tiden til at gå med :cheerleader3: Så vi tager nok 1 uge til Rom, på oplevelsesferie :kiss: Så skal rundt og se alt det Rom er kendt for :biggrin:

Godt råd, tag ikke derned i Juli og August, der er vaaarmt og smog og ikke ret romantisk, men foråret er lækkert i byen.

Hejsa

Tak for info'en! Vi skal giftes den 30.maj 2009 og regner så med at tage afsted kort efter (dvs starten af juni).... Så håber da det er bedre der...

Hej :0)

Jeg har været i Rom mange gange - forår, sommer, efterår...om sommeren kan det være meget varmt og overfyldt med turister.

Jeg synes, at starten af juni lyder helt perfekt til en Romferie....så er det stadig varmt, men de mange tusinde turister har ikke helt nået at indtage byen endnu :0)

Uhh bliver helt overmandet af nostalgi og rejsefeber...må vist snart et smut til Rom igen :0)

0

Del dette indlæg

Hvor lyder alle de steder bare super lækkert:-)

Når vi skal giftes er vores lige dreng kun 16 uger så enten bliver det en bryllupsrejse hvor han er med ellers venter vi til han er gammel nok til at vi kan rejse fra ham hvor det er okay for ham.. Så vi må se hvad det bliver til:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores bryllupsrejse ved vi ikke hvor går hen, vi får den af vores forældre, de har lovet der er omkring 30´ så det er med at pakke det lette tøj vi skal være væk 1 uge. Min svigeinde siger vi først får det at vide i lufthavnen. Så spændende bliver det. ;)

Chamor

0

Del dette indlæg

Vi havde først overvejet at rejse mandag efter brylluppet til island uden vores datter på 1½ år.. Men da vi sikkert får blomster og gaver vi skal sætte på plads og hygge med - gemmer vi turen, og så tager vi den til september oktober i stedet for..,,,,

Drømme drømme rejsen den tager vi også når vi bliver ældre og ungerne er flyttet hjemmefra :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg er midt i en potentiel konflikt på arbejdet da jeg er sygeplejerske (og tillidsrepræsentant) så jeg kan ikke rejse. Min kommende mand er lige statet på et nyt job, så han kan heller ikke rejse. Vi tager derfor bare på en forlænget weekend til Vesterhavet, weekenden efter brylluppet.

0

Del dette indlæg

Ja, hvor skal vi hen - det ved vi ikke før vores bryllupsdag. Rejsen bliver planlagt af mine forældre som deres gave til os, så alt står åbent. Er sikker på de har fundet på noget som vi bliver glade for, men har alligevel lidt kriller i maven. Vi tager afsted ca 1 uge efter brylluppet, så vi lige har tid til at fordøje brylluppet og nyder vores gaver/blomster.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi rejser om mandagen til Miami, hvor vi skal bo i 5 dage,

derefter skal vi en uge på Krydstogt med rute: Miami-Haiti-Jamacai- Grand Camen- Mexico -Miami.

Der har vi også bestilt hytte med balkon på Verdens største krydstogtskib :cheerleader3::kiss:

Glæder mig simpelthen til at opleve så mange forskellige ting..

:biggrin: en rejse der koster 36.000 for os to med fuld forpljening på skibet og kun morgenmad på hotellet.

Hejsa :) ,

Det kan du roligt glæde dig til - vi var på samme tur sidste år, og det var simpelthen fantastisk.

0

Del dette indlæg

'uh ha bryllupsrejsen.... :biggrin:

Vi skal 21 dage til usa´vestkyst.. vi lander i los angeles og har så lejet en bil, og skal køre hele kysten rundt, samt las vegas, grand canyon, yosemite, san fransisco, san diego, mexico, og så tilbage til los angeles....

Glæder os helt vildt, vi har altid drømt om usa( er store amerikaner bil fans) så nu skal det være.....

Redigeret af Henrietterhnv
0

Del dette indlæg

'uh ha bryllupsrejsen.... :biggrin:

Vi skal 21 dage til usa´vestkyst.. vi lander i los angeles og har så lejet en bil, og skal køre hele kysten rundt, samt las vegas, grand canyon, yosemite, san fransisco, san diego, mexico, og så tilbage til los angeles....

Glæder os helt vildt, vi har altid drømt om usa( er store amerikaner bil fans) så nu skal det være.....

Jeres bryllupsrejse lyder godtnok fantastisk! Det må simpelthen være drømmerejsen?

Ja generelt lyder det til at folk skal på nogen fantastisk dejlige ture! Ih hvor må det være spændende for jer, der ikke ved hvor det går hen men først får det af vide i lufthavnen! :cheerleader3: fed ide!

knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal fredagen efter brylluppet på weekendtur med oslobåden, de har det der hedder romantisk minicruise. Vi har så valgt en commendore kahyt med balkon så vi kan sidde og nyde solnedgangen på balkonen med et glas champagne men vi sejler afsted. Det tror jeg bliver vildt hyggeligt og romantisk. Så er der 4 retters á la carte menu om aftenen og luksusbuffet om lørdagen. Man kan også vælge morgenmad på sengen hvis man vil det. Det bliver lækkert med at par dages total afslapning efter festen, og der er jo både spa og det hele ombord, så det bliver rigtig lækkert. Og samtidig en bryllupsrejse til en rimelig pris - kr. 6.500,00 for begge alt. inklusive - dog uden drikkevarer. Vi får turen i bryllupsgave af mine forældre, glæder mig vildt meget. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes den 1/11-08, og til den tid er vores søn omkring 4½ måned gammel, så vi skal ikke nogen steder lige der, men til næste sommer skal vi op i min mors tantes sommerhus i Norge i en uge eller to, men det er nu ikke vores bryllupsrejse, den kommer først senere...

Nå vores søn er så gammel at han kan blive passet i to uger hos mormor og morfar (eller når den yngste af vores børn er gammel nok, alt afhængig af om vi får flere lige med det samme) så tager vi - bare manden og jeg - på bryllupsrejse. Det ligger endnu ikke helt fast hvor vi skal hen, valget står mellem to steder. Begge er rundrejser. Det ene er en uges krydstogt på Nilen + tre dage i Cairo og fire dage ved det røde hav. Eller også bliver det en 15 dages rundrejse i Mexico, men der er jo også lidt tid til endnu, men vi skal helt sikkert af sted når barnet/børnene blive gamle nok til at kunne efterlades herhjemme...

0

Del dette indlæg

Hejsa

Hej :0)

Jeg har været i Rom mange gange - forår, sommer, efterår...om sommeren kan det være meget varmt og overfyldt med turister.

Jeg synes, at starten af juni lyder helt perfekt til en Romferie....så er det stadig varmt, men de mange tusinde turister har ikke helt nået at indtage byen endnu :0)

Uhh bliver helt overmandet af nostalgi og rejsefeber...må vist snart et smut til Rom igen :0)

Det var dejligt at høre at det er et perfekt tidspunkt ! :) Jeg har selv været i Firenze (i gymnasiet) for nogle år siden og der blev jeg helt forelsket i Italien, men har ikke været dernede siden, Så glæder mig rigtig meget!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes den 1/11-08, og til den tid er vores søn omkring 4½ måned gammel, så vi skal ikke nogen steder lige der, men til næste sommer skal vi op i min mors tantes sommerhus i Norge i en uge eller to, men det er nu ikke vores bryllupsrejse, den kommer først senere...

Nå vores søn er så gammel at han kan blive passet i to uger hos mormor og morfar (eller når den yngste af vores børn er gammel nok, alt afhængig af om vi får flere lige med det samme) så tager vi - bare manden og jeg - på bryllupsrejse. Det ligger endnu ikke helt fast hvor vi skal hen, valget står mellem to steder. Begge er rundrejser. Det ene er en uges krydstogt på Nilen + tre dage i Cairo og fire dage ved det røde hav. Eller også bliver det en 15 dages rundrejse i Mexico, men der er jo også lidt tid til endnu, men vi skal helt sikkert af sted når barnet/børnene blive gamle nok til at kunne efterlades herhjemme...

wee endelig et andet 1/11 par :) en dato manden også kan huske ;) var i hvert fald begrundelsen for vores valg af dato :)

ej pjat... synes det er flot at så mange dropper bryllupsrejsen pga. børn... det beundrer jeg :)

knus Matilde

0

Del dette indlæg

Vi er lige nu ved at undersøge vores muligheder (hmm hmmm altså økonomisk) for vores bryllupsrejse. Vi vil afsted i 2 uger, og vi vil bare gerne have lidt sol, strand og så hinanden. Vi tager nok "bare" en chartertur, selvom drømmen for mig var Maldiverne eller lignende.... Suk, i et andet liv måske :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer