Bowmo

Chalotte og Thomas 11 Oktober 2008!!!

707 indlæg i dette emne

Fantastisk!

Tillykke - også med det forestående bryllup.

Helt ærlig! Det er sqda dejligt! :cheerleader3:

Jeg kan ikke sige det bedre selv!!!

TILLYKKE!!! :cheerleader3:

Tak til jer... Umiddelbart er jeg nok ikke selv lige så jublende - men det kommer når jeg har vænnet mig til tanken og har fået lidt mere styr på lynbrylluppet...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt se, at det overhovedet ikke passer ind i planerne, men børn er en velsignelse, så jeg er glad på jeres vegne. Der har nok været en mening med, at I skal have en lille en. :loveflag::bearhug:

Hvad kan vi hjælpe med søde? Sig endelig til, vi er masser, der er klar til at give en hånd :blush::):)

Jeg aner ikke endnu hvad jeg får brug for hjælp til for jeg er gået helt i selvsving og kan slet ikke holde styr på nogen som helst tanker... men tak for dine søde ord!

Først. det skal nok gå godt det hele. I skal giftes og I elsker hinanden og det er det vigtigste.

Prøv at trække vejret dybt i maven og sæt benene lidt op. Lav en liste over de ting, I har styr på, hvad I har undervejs og hvad I mangler. F.eks. kirke, feststed, kjole, invitationer osv. De vigtigste ting har I allerede styr på :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tillykke med graviditeten, selvom det ikke rigtig var planlagt...

Den kjole der var for stor til dig, den kan du vel være i? Den havde jo snøreryg... Men afhænger nok af hvor meget du lægger dig ud også..

Held og lykke...

0

Del dette indlæg

Tillykke med graviditeten, selvom det ikke rigtig var planlagt...

Den kjole der var for stor til dig, den kan du vel være i? Den havde jo snøreryg... Men afhænger nok af hvor meget du lægger dig ud også..

Held og lykke...

jeg har lige prøvet dem begge og pustet maven godt ud - den kan vist godt være deri

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så nu er den værste panik ved at have lagt sig. Vi har fundet et nyt feststed og været derhenne for at aftale menu og så videre så der er ro på... Nu mangler vi bare musikken, fotografen og præsten :)

Sådan min pige :cheerleader3::cheerleader3::loveflag: Én ting ad gangen og så skal det nok gå. :blush::)

Hvor er jeres nye feststed? Præsten kan I få fat på i morgen, ingen problemer. Og musikken og fotografen er muligvis ledige på den nye dato også. Det er jo heldigvis uden for sæsonen. Det bliver et fantastisk efterårsbryllup søde :bearhug:

0

Del dette indlæg

Så nu er den værste panik ved at have lagt sig. Vi har fundet et nyt feststed og været derhenne for at aftale menu og så videre så der er ro på... Nu mangler vi bare musikken, fotografen og præsten :)

Sådan min pige :cheerleader3::cheerleader3::loveflag: Én ting ad gangen og så skal det nok gå. :):)

Hvor er jeres nye feststed? Præsten kan I få fat på i morgen, ingen problemer. Og musikken og fotografen er muligvis ledige på den nye dato også. Det er jo heldigvis uden for sæsonen. Det bliver et fantastisk efterårsbryllup søde :bearhug:

Du skulle lige have en krammer for at være så sød som du er :blush:

Det nye feststed er helt vildt dejligt. Det er på Rold Gammel Kro. Vi får et dejligt stort lokale med højt til loftet og lækre lysekroner og så de runde borde jeg så gerne ville have. Maden er vildt lækker der (vi spiste der for lige at prøve deres madkvalitet) og de var så søde og hjælpsomme at det var en ren fryd. Hun kom med rigtig gode råd og var ærlig omkring vores ideer, hvad der virkede og hvad der ikke gjorde osv. Det var en super behandling vi fik der :cheerleader3:

Jeg håber du har ret mht. musiker og fotograf for gode musikere er jo ikke lette at finde :cheerleader3: og vi var jo så heldige at ham vi havde fundet kan spille/synge irsk folkemusik.... whisky in the jar osv :cheerleader3: Jeg håber virkelig han kan der.

0

Del dette indlæg

Så nu er den værste panik ved at have lagt sig. Vi har fundet et nyt feststed og været derhenne for at aftale menu og så videre så der er ro på... Nu mangler vi bare musikken, fotografen og præsten :cheerleader3:

Sådan min pige :cheerleader3::cheerleader3::loveflag: Én ting ad gangen og så skal det nok gå. :):)

Du skulle lige have en krammer for at være så sød som du er :blush:

Det nye feststed er helt vildt dejligt. Det er på Rold Gammel Kro. Vi får et dejligt stort lokale med højt til loftet og lækre lysekroner og så de runde borde jeg så gerne ville have. Maden er vildt lækker der (vi spiste der for lige at prøve deres madkvalitet) og de var så søde og hjælpsomme at det var en ren fryd. Hun kom med rigtig gode råd og var ærlig omkring vores ideer, hvad der virkede og hvad der ikke gjorde osv. Det var en super behandling vi fik der :cheerleader3:

Jeg håber du har ret mht. musiker og fotograf for gode musikere er jo ikke lette at finde :cheerleader3: og vi var jo så heldige at ham vi havde fundet kan spille/synge irsk folkemusik.... whisky in the jar osv :balloons: Jeg håber virkelig han kan der.

Hvor lyder det nye sted bare super lækkert. Jeg elsker lysekroner og højt til loftet og søde og hjælpsomme personer gør virkelig, at man gerne vil være der på dagen, så det kunne ikke være bedre.

Jeg krydser fingre for musikeren og fotografen. Jeg er optimistisk og glæder mig til, når du har talt med dem begge :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan man ikke putte en graviditet fra én livmoder til en anden? :bearhug:

For så vil jeg gerne have din baby!!! :cheerleader3:

Hvor er det bare skønt!!! :cheerleader3::loveflag:

Hjerteligt tillykke! :blush:

Det sakl nok gå - alt sammen! :)

0

Del dette indlæg

Så nu er den værste panik ved at have lagt sig. Vi har fundet et nyt feststed og været derhenne for at aftale menu og så videre så der er ro på... Nu mangler vi bare musikken, fotografen og præsten :cheerleader3:

Sådan min pige :cheerleader3::lol::lol: Én ting ad gangen og så skal det nok gå. :bearhug::bearhug:

Hvor er jeres nye feststed? Præsten kan I få fat på i morgen, ingen problemer. Og musikken og fotografen er muligvis ledige på den nye dato også. Det er jo heldigvis uden for sæsonen. Det bliver et fantastisk efterårsbryllup søde :super:

Du skulle lige have en krammer for at være så sød som du er :bearhug:

Jeg håber du har ret mht. musiker og fotograf for gode musikere er jo ikke lette at finde :cheerleader3: og vi var jo så heldige at ham vi havde fundet kan spille/synge irsk folkemusik.... whisky in the jar osv :cheerleader3: Jeg håber virkelig han kan der.

Hvor lyder det nye sted bare super lækkert. Jeg elsker lysekroner og højt til loftet og søde og hjælpsomme personer gør virkelig, at man gerne vil være der på dagen, så det kunne ikke være bedre.

Jeg krydser fingre for musikeren og fotografen. Jeg er optimistisk og glæder mig til, når du har talt med dem begge :bearhug:

Sådan har jeg det også... det skal nok gå det hele nu :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kan man ikke putte en graviditet fra én livmoder til en anden? :super:

For så vil jeg gerne have din baby!!! :cheerleader3:

Hvor er det bare skønt!!! :lol: :lol:

Hjerteligt tillykke! :bearhug:

Det sakl nok gå - alt sammen! :bearhug:

Hehe nååårh så du er skruk :bearhug: Hmm nej nu den alligevel er der er jeg faktisk ved at være lidt glad alligevel og jo mere der ordner sig jo mere glad synes jeg faktisk at jeg bliver... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu musikeren kunne også.... se nu er det ved at gå den rette vej!!!

Jeg får mere og mere ro på!

Hvor er det bare super cool. Det kører virkelig i den rigtige retning og det er jeg rigtig glad for.

Kan godt forstå, at du gik helt i panik, men det har hjulpet idt at få det ud og sovet lidt på det tænker jeg. Vi er her i hvert fald søde, hvis der er noget, vi kan hjælpe med. Jeg presser stadig hende med strømpebåndene, muhahahaaaaaaaaa

0

Del dette indlæg

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu musikeren kunne også.... se nu er det ved at gå den rette vej!!!

Jeg får mere og mere ro på!

Hvor er det bare super cool. Det kører virkelig i den rigtige retning og det er jeg rigtig glad for.

Kan godt forstå, at du gik helt i panik, men det har hjulpet idt at få det ud og sovet lidt på det tænker jeg. Vi er her i hvert fald søde, hvis der er noget, vi kan hjælpe med. Jeg presser stadig hende med strømpebåndene, muhahahaaaaaaaaa

Det lyder dejligt Pernille :cheerleader3: Jeg har også lige fået positivt tilsagn fra fotografen såååh nu er det bare præsten vi mangler :lol: tænk at det kan arrangeres så hurtigt :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dejligt det hele flasker sig for jer!! :cheerleader3:

Nyt feststed :lol: Det lyder lækkert :lol:

Og det glæder mig virkeligt at du nu er ved at se det posetive i sådan en lille størrelse - de er nu skønne!

Held og lykke med det hele!

:super:

0

Del dette indlæg

Og det glæder mig virkeligt at du nu er ved at se det posetive i sådan en lille størrelse - de er nu skønne!

Ja vist er de skønne... har jo i forvejen 2 stk. dejlige unger - det er nok bare mere det med at jeg skal starte HELT forfra med alt det som jeg troede var et overstået kapitel. Det er nok lidt mere det der tager pippet lidt fra mig. Jeg er ikke sikker på at jeg har den samme tålmodighed mere som da jeg var 25, men ja det bliver da spændende :bearhug:

Jeg skal til lægen fredag og have taget blodprøver - puuuuh det er noget af det værste jeg ved - har ekstrem nåleskræk. Glæder mig noget mere til scanningen som jeg dog endnu ikke har fået tid til men det må jo komme her på et tidspunkt :bearhug: så er det det bliver helt virkeligt :bearhug: Men tak for dine positive ord - det er dejligt :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ja vist er de skønne... har jo i forvejen 2 stk. dejlige unger - det er nok bare mere det med at jeg skal starte HELT forfra med alt det som jeg troede var et overstået kapitel. Det er nok lidt mere det der tager pippet lidt fra mig. Jeg er ikke sikker på at jeg har den samme tålmodighed mere som da jeg var 25, men ja det bliver da spændende :bearhug:

Jeg skal til lægen fredag og have taget blodprøver - puuuuh det er noget af det værste jeg ved - har ekstrem nåleskræk. Glæder mig noget mere til scanningen som jeg dog endnu ikke har fået tid til men det må jo komme her på et tidspunkt :bearhug: så er det det bliver helt virkeligt :bearhug: Men tak for dine positive ord - det er dejligt :bearhug:

Jeg kan virkelig godt følge dig, med at skulle starte forfra - jeg vil heller ikke have flere bla af den grund. Nu er min den lille jo snart 4 år og helt ærligt så gidder jeg ikke flere bleer ( ikke lige nu men hvem ved måske om en 5-6 år *gg*)

Men ikke desto mindre så bliver jeg skruk når jeg ser andre gravide og små babyer...

HEld og lykke med lægebesøg på fredag - DET missunder jeg dig ikke - jeg har det helt på samme måde med de nåle! ØV

Scanning - suk - det er bare så fantastisk! Du burde overveje en 3D scannig - det er så fantastisk! Var med en veninde for et par måneder siden og VILDT!!!! siger jeg bare!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Chalotte, hold da op, du forstår at handle! :lol:

I går har du skrevet, at du er gravid, og i dag har du mere eller mindre klaret at få alt rykket!!!!

Tillykke med det hele - det bliver garanteret en sød lille størrelse :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg kan virkelig godt følge dig, med at skulle starte forfra - jeg vil heller ikke have flere bla af den grund. Nu er min den lille jo snart 4 år og helt ærligt så gidder jeg ikke flere bleer ( ikke lige nu men hvem ved måske om en 5-6 år *gg*)

Men ikke desto mindre så bliver jeg skruk når jeg ser andre gravide og små babyer...

HEld og lykke med lægebesøg på fredag - DET missunder jeg dig ikke - jeg har det helt på samme måde med de nåle! ØV

Scanning - suk - det er bare så fantastisk! Du burde overveje en 3D scannig - det er så fantastisk! Var med en veninde for et par måneder siden og VILDT!!!! siger jeg bare!!

Jeg har overvejet det med 3D scanning... det kunne da være ret fedt, men jeg har så også fået at vide at det er en smule uhyggeligt at kunne se barnet så godt på en scanning... men ja det er klart i mine overvejelser... har været inde at tjekke... det er jo ikke engang fordi det er specielt dyrt at få lavet :cheerleader3:

Redigeret af Bowmo
0

Del dette indlæg

Chalotte, hold da op, du forstår at handle! :lol:

I går har du skrevet, at du er gravid, og i dag har du mere eller mindre klaret at få alt rykket!!!!

Tillykke med det hele - det bliver garanteret en sød lille størrelse :lol:

Ja jeg var jo nødt til at få ro på :cheerleader3: jeg arbejder rimeligt godt under pres så det er jo meget heldigt... min kæreste var gået fuldstændig i sort og kunne ikke hverken overskue eller handle så det var da godt jeg ikke havde det lige sådan, så havde panikken jo været vild :super: Jeg er temmelig glad for at det faktisk kun er med feststedet vi har måtte ændre noget i forhold til de oprindelige planer... til gengæld har vi nu fået gratis brudesuite på feststedet... hehe så er der en ting mindre endnu at tænke på :bearhug:

0

Del dette indlæg

Chalotte, hold da op, du forstår at handle! :super:

Ja jeg var jo nødt til at få ro på :cheerleader3: jeg arbejder rimeligt godt under pres så det er jo meget heldigt... min kæreste var gået fuldstændig i sort og kunne ikke hverken overskue eller handle så det var da godt jeg ikke havde det lige sådan, så havde panikken jo været vild :bearhug: Jeg er temmelig glad for at det faktisk kun er med feststedet vi har måtte ændre noget i forhold til de oprindelige planer... til gengæld har vi nu fået gratis brudesuite på feststedet... hehe så er der en ting mindre endnu at tænke på :bearhug:

SEJT!!!

Han må være glad for at gifte sig med en handlingens kvinde! :lol:

0

Del dette indlæg

Chalotte, hold da op, du forstår at handle! :bearhug:

Ja jeg var jo nødt til at få ro på :cheerleader3: jeg arbejder rimeligt godt under pres så det er jo meget heldigt... min kæreste var gået fuldstændig i sort og kunne ikke hverken overskue eller handle så det var da godt jeg ikke havde det lige sådan, så havde panikken jo været vild :bearhug: Jeg er temmelig glad for at det faktisk kun er med feststedet vi har måtte ændre noget i forhold til de oprindelige planer... til gengæld har vi nu fået gratis brudesuite på feststedet... hehe så er der en ting mindre endnu at tænke på :bearhug:

SEJT!!!

Han må være glad for at gifte sig med en handlingens kvinde! :super:

hehe ja det håber jeg da... tror nu godt nogle gange jeg kan være lidt belastende fordi jeg tit handler uden først at sikre mig at baglandet er med i tankerne omkring... men jooo han må da være glad for mig siden han både vil giftes og have barn med mig :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer