Bowmo

Chalotte og Thomas 11 Oktober 2008!!!

707 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har jeg lige fået lavet risposer og klippet tyl til bilerne :bearhug: hvad er det så jeg mangler nu... hmmm

IDEER til mit grimme garn!!! Det er nok et af de punkter på listen jeg gruer mest for for jeg havde jo regnet med at jeg havde tid til at få det langt nok så det kunne sættes bare en lille smule op. Pt har det en længde hvor det absolut INTET vil!!!

Kan prøve at smide et billed ind af garnet så må i meget gerne komme med forslag! Har købt sådan noget clip-on hår men det er da en bette pisling som ikke batter noget :kiss:

Kom endelig med gode ideer :bearhug:

0

Del dette indlæg

Så har jeg lige fået lavet risposer og klippet tyl til bilerne :bearhug: hvad er det så jeg mangler nu... hmmm

IDEER til mit grimme garn!!! Det er nok et af de punkter på listen jeg gruer mest for for jeg havde jo regnet med at jeg havde tid til at få det langt nok så det kunne sættes bare en lille smule op. Pt har det en længde hvor det absolut INTET vil!!!

Kan prøve at smide et billed ind af garnet så må i meget gerne komme med forslag! Har købt sådan noget clip-on hår men det er da en bette pisling som ikke batter noget :kiss:

Kom endelig med gode ideer :bearhug:

Weee hvor du bare rykker.

Kom endelig med billeder af garnet og så tror jeg ikke på, at det er grimt, som du bliver ved med at sige.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bordkort er kreeret færdig - risposer er lavet - tyl til bilerne er klippet - alle invitationer er ude og folk er begyndt er svare!!!

Svigermor så mig i kjolen i går og vi er blevet enige om at jeg ikke må vokse ret meget de næste 8 uger for så kan jeg ikke engang være i den med snøreryggen :thumbsupsmileyanim:

Har fået kameraet i fonen til at virke så der kommer garnbillede lige om lidt og så skal i være hjertelig velkomne til at spamme mig med frisure ideer til lige mit garn.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen det bryllup kan da bare komme an, du er jo godt forberedt :thumbsupsmileyanim:

Må vi se blærerække på bordkort? :ilovebryllupsklar:

He he ja det er da ved at være klaret det meste :cheerleader3: det er dejligt at tænke på at det kan lade sig gøre at forberede på så kort tid, når det nu endelig skulle være :denmarkflag:

Blærerække på bordkort følger snarest ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok søde, så er der altså zillatæsk!! Du har overhovedet ikke et grimt garn :7himmel::griner:-:griner:- Det er friskt og frisuren er vildt cool til dig. Dit hår ser oven i købet ud til at være dejlig tykt.

Jeg prøver lige at se, om jeg kan finde inspirationsbilleder til dig og dit flotte garn :thumbsupsmileyanim::ilovebryllupsklar:

Det må have ramt en nogenlunde heldig dag så, for normalt er det altså ik for kønt at se på :thanks: ikke nok med at det har nået den længde hvor det intet vil, desuden er det nemlig også tykt og æhhh selvsmåkrøllende i alle retninger, gerne retninger som jeg egentlig ik selv synes det skal krølle :balloons:

Jeg vil sætte stor pris på hjælp :thanks::heart::cheerleader3::thanks::denmarkflag::loveboard:

Redigeret af Bowmo
0

Del dette indlæg

Har haft ringet til det der Lilly lagersalg idag for at bestille en tid... Jeg tør altså næsten ikke satse på at jeg kan passe nogle af kjolerne med den fart jeg vokser... så bliver det jo spændende om jeg skal have kjole nummer 4 eller hvad der sker i Vejle.... Skal lige have allieret mig med en der vil køre for jeg er absolut ikke vild med at køre steder jeg ikke kender (og så skal det jo også være en jeg har lyst til at have med)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

sidste...

Jeg kan rigtig godt lide den første af dem her på hende skuespilleren... argh navnet er lige væk men hende der med håret ;) Gad vide om jeg kan få den frits :cheerleader3:

update : jeg kom i tanke om hvad hun hedder : Scarlett Johansson

Redigeret af Bowmo
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer