Bowmo

Chalotte og Thomas 11 Oktober 2008!!!

707 indlæg i dette emne

Juhuuu min læge tog mig alvorligt idag... :) og undersøgte mig endda!!!! :shooter: Han mener at den hævelse jeg har under mit kraveben at det måske er det der hæmmer min arms bevægelighed, og nu vil han sende mig til ortopædkirurg igen for at få det undersøgt... Håber at DET så er noget der kan gøres noget ved... det vil jeg sætte stor pris på nemlig...

Ang. lussingesygen havde jeg gudskelov haft det og havde dannet antistoffer mod det, så nu kan jeg selv hente mine børn i SFO'en igen... det tror jeg de er glade for... :bearhug:

Såååh lidt godt er det hele jo alligevel :)

Rart at du blev taget seriøst... Aldrig sjovt at gå til lægen med en skavank og så blive slået hen med at det er ingenting. Håber at ortopæden kan finde ud af hvad der er galt med dig, så du kan få din bevægelighed tilbage.

Det er vel ellers meget rart at have manden til at hente børn, hvis det er dig hver dag? Men godt du kan hente igen.... :bearhug:

Skønt med fotografen, herligt med nogen der virkelig brænder for faget...

Hmm det der med at det er dejligt at han henter - det ved jeg nu ikke... jeg bryder mig ikke om at ungerne er for længe i SFO og vil gerne hente dem forholdsvis tidligt, men når nu manden først ofte kan køre fra sit job ved 16 tiden og har ca 45 min. transporttid så kniber det jo... og så sidder jeg lidt på nåle forde skal ihvertfald ikke hentes for sent.... såååh jeg er mere end glad for selv at kunne gøre det... Og desuden er han så distræt at tiden har det med at rende fra ham oveni købet... sååååh sidder jeg på endnu flere nåle :)

Kan jeg godt se problemet med...

Rigtig flot buket du har bestilt... :bearhug:

Lyder til at frisøren er med på dine ønsker og gør hvad hun kan for at opfylde dem...

Synes godt nok det lyder dyrt for negle...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og kommer til at tænke på at jeg faktisk overhovedet ikke har en plan B med håret... hvis jeg ikke kan få den frisure jeg vil have aner jeg virkelig ikke hvad jeg skal stille op.... så skal jeg jo nok klippes i en eller anden korthåret frisure og det har jeg bare et eller andet sted ikke rigtig lyst til.... SUK

Og maven vokser helt vildt... folk er begyndt at spørge til hvornår det skal være.... og jeg er faktisk kun 12 uger henne...De ser så vildt skeptiske ud når jeg fortæller dem at jeg kun er 12 uger henne som om de tænker.... eeeiii det kan da ikke passe... der er sgu da ik noget at sige til at jeg synes jeg er en flodhest :cheerleader3:

Kan prøve at smide et billede af bulen på mavsen... så kan i selv se!!!

0

Del dette indlæg

Sidder og kommer til at tænke på at jeg faktisk overhovedet ikke har en plan B med håret... hvis jeg ikke kan få den frisure jeg vil have aner jeg virkelig ikke hvad jeg skal stille op.... så skal jeg jo nok klippes i en eller anden korthåret frisure og det har jeg bare et eller andet sted ikke rigtig lyst til.... SUK

Og maven vokser helt vildt... folk er begyndt at spørge til hvornår det skal være.... og jeg er faktisk kun 12 uger henne...De ser så vildt skeptiske ud når jeg fortæller dem at jeg kun er 12 uger henne som om de tænker.... eeeiii det kan da ikke passe... der er sgu da ik noget at sige til at jeg synes jeg er en flodhest :heart:

Kan prøve at smide et billede af bulen på mavsen... så kan i selv se!!!

Har du prøvet selv at sætte lidt forskellige frisurer for at se, hvad der skal sig gøre?

Vil rigtig gerne se billeder af mavsen! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skal til scanning igen i morgen... Det glæder jeg mig til :heart: det bliver spændende at se hvor stor havenissen er blevet :cheerleader3:

Og endelig fik vi begyndt på æskerne... indtil videre er der kommet lidt chokolade, hjertevingummi, halspastil, haribo slikpose til børn og herrer og parfumeprøver til damerne... Tror at der yderligere skal en rispose og en kleenex i og så er det vist ved at være...

Æskerne er i mat guld og 10 x 10 cm :17: såååh der er plads til lidt af hvert i :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fin mave - havenissen har da fart på :hug:

Ja det tør siges... hmmm det må være en havenisse med klaustrofobi siden den vil have så meget plads :cheerleader3:

:):):) Super humor.

Det kan godt være, at din mave er lidt større end andre, der er 12 uger henne, men den er tilgengæld meget flottere og det betyder vel bare, at havenissen hygger sig.

Glæder mig til at høre, hvor stor de tror, den er efter scanningen i dag :heart: :17:

0

Del dette indlæg

Fin mave - havenissen har da fart på :hug:

Ja det tør siges... hmmm det må være en havenisse med klaustrofobi siden den vil have så meget plads :cheerleader3:

:):):) Super humor.

Det kan godt være, at din mave er lidt større end andre, der er 12 uger henne, men den er tilgengæld meget flottere og det betyder vel bare, at havenissen hygger sig.

Glæder mig til at høre, hvor stor de tror, den er efter scanningen i dag :heart: :17:

Scanningen idag sagde at havenissen er 7,06 cm lang (eller kort) fra hoved til rumpe og vi kunne se at den trivedes for den tog sig nogle ordentlige svømmeture og spjættede med arme og ben...

Vi fik 3 billeder med hjem så der bliver noget for ungerne at se på... vi betalte nu kun for et billede, men hun kunne slet ikke lade være med lige at tage et billede af de små fusser da hun fandt en vinkel hvor man kunne se at de cyklede rundt og så fandt hun liiiige en ekstra vinkel hvor man også kunne se den... Såååh jow jow... nååh ja jeg bad hende lige tjekke en ekstra gang at der ikke var to (eller ti) men der er gudskelov kun den ene...

Redigeret af Bowmo
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til

KatrineK Besvaret I dag, 4 Sep 2008, 10:43 AM

Sikke en flot mave du har!

bb1980 Besvaret I dag, 4 Sep 2008, 10:35 AM

Din Mave er Bare SÅ flot

kejzer Besvaret I dag, 4 Sep 2008, 07:22 AM

DideP Besvaret I dag, 4 Sep 2008, 10:25 AM

Supersmuk buket, den er virkelig flot! Og sikke en flot mave

Glæder mig til at se dine æsker når du bliver færdige med dem!

Tak skal i have :cheerleader3:

Og til Didde... jeg glæder mig også til at vise blærerækken når den er helt færdig

(nogle der kender en nem måde at quote på?)

Redigeret af Bowmo
0

Del dette indlæg

Hvor er det skønt og de bliver da vilde derhjemme, når de ser fusserne og den lille.

Havenissen lyder til at rå-hygge og hvis jeg havde egen opvarmet pool, ville jeg da også svømme rundt, hihi.

Når jeg quoter, trykker jeg bare +quote på alle de besvarelser, hvor jeg gerne vil citere det, der er sagt.

0

Del dette indlæg

Hvor er det skønt og de bliver da vilde derhjemme, når de ser fusserne og den lille.

Havenissen lyder til at rå-hygge og hvis jeg havde egen opvarmet pool, ville jeg da også svømme rundt, hihi.

Når jeg quoter, trykker jeg bare +quote på alle de besvarelser, hvor jeg gerne vil citere det, der er sagt.

Oki det må jeg prøve næste gang :cheerleader3: og ja jeg er sikker på at de synes det er lidt spændende :heart:

0

Del dette indlæg

Jeg er efterhånden kommet til den konklusion at jeg ikke kommer til at kunne være i nogle af mine kjoler... lidt surt faktisk, men med den fart maven har på skal der vist empiresnit til eller noget før kjolen kommer til at sidde pænt...

Men jeg glæder mig til at komme ned til Lilly's udsalg og håååååber virkelig at der er noget til mig dernede, ellers aner jeg snart ikke hvad jeg skal gøre... Men der er jo laaaang tid til endnu... og huuuuh hvad nu hvis de ikke har noget jeg kan lide.... så er jeg jo nødt til at smide flere penge efter en brudekjole.... det er da lidt øv synes jeg!

0

Del dette indlæg

Jeg er efterhånden kommet til den konklusion at jeg ikke kommer til at kunne være i nogle af mine kjoler... lidt surt faktisk, men med den fart maven har på skal der vist empiresnit til eller noget før kjolen kommer til at sidde pænt...

Men jeg glæder mig til at komme ned til Lilly's udsalg og håååååber virkelig at der er noget til mig dernede, ellers aner jeg snart ikke hvad jeg skal gøre... Men der er jo laaaang tid til endnu... og huuuuh hvad nu hvis de ikke har noget jeg kan lide.... så er jeg jo nødt til at smide flere penge efter en brudekjole.... det er da lidt øv synes jeg!

Øv da også. Men så håber jeg i hvert fald, at Lilly har noget, du kan bruge. Empiresnit ville være rigtig flot :cheerleader3::heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer