Bowmo

Chalotte og Thomas 11 Oktober 2008!!!

707 indlæg i dette emne

Jeg er efterhånden kommet til den konklusion at jeg ikke kommer til at kunne være i nogle af mine kjoler... lidt surt faktisk, men med den fart maven har på skal der vist empiresnit til eller noget før kjolen kommer til at sidde pænt...

Men jeg glæder mig til at komme ned til Lilly's udsalg og håååååber virkelig at der er noget til mig dernede, ellers aner jeg snart ikke hvad jeg skal gøre... Men der er jo laaaang tid til endnu... og huuuuh hvad nu hvis de ikke har noget jeg kan lide.... så er jeg jo nødt til at smide flere penge efter en brudekjole.... det er da lidt øv synes jeg!

Øv da også. Men så håber jeg i hvert fald, at Lilly har noget, du kan bruge. Empiresnit ville være rigtig flot :cheerleader3::heart:

Ja det ville da fremhæve maven lidt mere :hug: og så er der ikke noget der strammer nogen steder :17: Og ja jeg krydser fingre for at de lige har det jeg søger (hvis jeg vidste hvad det var )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så er der 6 gaveæsker helt færdige... uhh det er en skøn fornemmelse at tingene skrider fremad, omend lidt langsommere end planlagt... æskerne til de voksne ved jeg ikke helt om jeg er færdig med at proppe indhold i :cheerleader3: Glæder mig til at blærerækken er linet op og klar til at blive foreviget :heart:

Hmm ellers sker her vist ikke lige det vilde, bryllupsrelaterede ihvertfald...

0

Del dette indlæg

Endelig blev æskerne færdige... Det har godt nok holdt hårdt synes jeg, men ja i aftes blev vi endelig færdige med dem. Thomas arbejdede ivrigt med at binde sløjfer lige og tilpasse sig min momentane autisme med rækkefølger osv :bearhug:

I æskerne er der hmmm lad mig se om jeg efterhånden kan huske det:

Børneæsker:

Balloner - rispose - haribo slikpose - karameller - werthers bolsche - tandstikker - lommelet - chiffonpose med 4 hjertevingummi - nogle andre bolscher - en lille mørk chokolade.

Herreæskerne:

rispose - haribo slikpose - halsbolsche - lommelet - tandstikker - werthers bolsche - en lille mørk chokolade - chiffonpose med 4 hjertevingummi.

dameæskerne:

Rispose - 2 små parfume/produktprøver - halsbolsche - lommelet - tandstikker - werthers bolsche - chiffonpose med 4 hjertevingummier - en lille mørk chokolade.

Det var vist det :7himmel: har prøvet at tilgodese alle grupper dog med nogle enkelte fællesnævnere :thumbsupsmileyanim:

Blærerække følger når jeg har fået dem foreviget :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Endelig blev æskerne færdige... Det har godt nok holdt hårdt synes jeg, men ja i aftes blev vi endelig færdige med dem. Thomas arbejdede ivrigt med at binde sløjfer lige og tilpasse sig min momentane autisme med rækkefølger osv :bearhug:

I æskerne er der hmmm lad mig se om jeg efterhånden kan huske det:

Børneæsker:

Balloner - rispose - haribo slikpose - karameller - werthers bolsche - tandstikker - lommelet - chiffonpose med 4 hjertevingummi - nogle andre bolscher - en lille mørk chokolade.

Herreæskerne:

rispose - haribo slikpose - halsbolsche - lommelet - tandstikker - werthers bolsche - en lille mørk chokolade - chiffonpose med 4 hjertevingummi.

dameæskerne:

Rispose - 2 små parfume/produktprøver - halsbolsche - lommelet - tandstikker - werthers bolsche - chiffonpose med 4 hjertevingummier - en lille mørk chokolade.

Det var vist det :7himmel: har prøvet at tilgodese alle grupper dog med nogle enkelte fællesnævnere :thumbsupsmileyanim:

Blærerække følger når jeg har fået dem foreviget :cheerleader3:

BILLEDER AF BLÆRERÆKKE.... JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Huuuuh ved i hvad der lige slår mig? DER ER KUN 30 DAGE TIL NU... en sølle lillebitte måned!!! Oki nu begynder der at melde sig lidt sommerfugle... nok mest fordi jeg ikke har en kjole og egentlig ikke ved om jeg finder en dernede i Vejle til udsalg....

Har egentlig ikke helt styr på hvad jeg mangler - det må være fordi jeg ikke rigtig mangler noget... ja det må være sådan :)

Måske jeg snart lige skulle få lavet en liste over hvad jeg mangler for ikke at glemme noget :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Mangler

boblevand til reception - Skal købes i Aldi

Øl og vand - skal have lavet aftale med vores købmand

kage til reception - jaeh den skal jeg jo selv lave

Slør hvis jeg skal have det - jaeh det vil tiden jo vise

Strømper

Morgengave - Ved hvad han skal have

OG ja kjole...

Mon ikke det er ved at være det jeg mangler

Redigeret af Bowmo
0

Del dette indlæg

Mangler

Strømper

OG ja kjole...

Du mangler jo mindre end mig :thumbsupsmileyanim: og jeg har kun 9 dage :)

Men jeg har i det mindste kjolen på plads, men mon ikke du finder en super flot kjole hos Lilly :)

0

Del dette indlæg

Mangler

Strømper

OG ja kjole...

Du mangler jo mindre end mig :thumbsupsmileyanim: og jeg har kun 9 dage :)

Men jeg har i det mindste kjolen på plads, men mon ikke du finder en super flot kjole hos Lilly :)

He he jo jeg regner bestemt med at de har noget til mig, det skulle da være underligt andet vil jeg sige :) Men med mit held skal der jo nok laves noget ved den. Men oki, min ex-svigermor er syerske og min nuværende svigermor er også ferm ved en symaskine så hmm jeg er egentlig rolig nok... Nu skal det sidste bare lige på plads :)

Huuuh og kun 9 dage... det er ikke længe!!! dejligt!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer