Bowmo

Chalotte og Thomas 11 Oktober 2008!!!

707 indlæg i dette emne

Synes det er en rigtig god tale :lol:

Meget frisk og humoristisk!

Og den lyder til at være meget dig :bestwishes:

Jeg tror måske jeg ville putte lidt mere ind, hvor du snakker direkte til ham. Ligesom du gør til forældrene og jeres børn.

Men det gør du selvfølgelig også til ham i den sidste linie...

Så måske det bare er fordi jeg er lidt af et sludrechatol, som godt kan risikere at blive lidt for pladderromantisk/sludrevorn i min tale når vi når så langt :cheerleader3:

Uanset om du gør det eller ej, så er det en rigtig god og personlig tale du har skrevet :cheerleader3:

Redigeret af Jeppesen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres feedback på min tale til Thomas! Dejligt at det ikke kun er i mit hoved den er oki :cheerleader3:

Kunne godt være jeg skulle sige lidt mere til ham direkte, men så er jeg alvorligt bange for at det vil drukne i syndfloder fra mine øjne :cheerleader3: Den første tale jeg havde skrevet til ham kunne jeg mærke gik i tårekanalerne med det samme og ja... hvis jeg måske venter til sidst er det kun når jeg skal udbringe en skål at ingen kan høre hvad jeg siger fordi jeg er en tudesidse... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er ringene bestilt... det fik vi lige gjort i aftes. De er med alm. gul og hvidguld og i min ring er der nogle diamanter - rigtig fine ringe og jeg er glad for at det blev dem... Kan prøve at se om jeg kan smide et billede ind af dem...

Jaaaaaaa :cheerleader3: billede :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Ja hvis jeg så bare kunne få det til at virke... grrrrrrrrrrr.... som du kan høre virker det ikke liiiiiige helt endnu... den vil ikke lade mig kopiere billedet :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er ringene bestilt... det fik vi lige gjort i aftes. De er med alm. gul og hvidguld og i min ring er der nogle diamanter - rigtig fine ringe og jeg er glad for at det blev dem... Kan prøve at se om jeg kan smide et billede ind af dem...

Jaaaaaaa :cheerleader3: billede :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Ja hvis jeg så bare kunne få det til at virke... grrrrrrrrrrr.... som du kan høre virker det ikke liiiiiige helt endnu... den vil ikke lade mig kopiere billedet :rolleyes:

Tryk print screen i stedet for og beskær det i paint :loveboard:

0

Del dette indlæg

For dævsen da! KaNON tale! Den fedeste indledning, jeg længe har set! Du KAN bare dét med ord! Er vild med det med "arkitekterne og de to minutter"!!!

Og ringene er da bare HELT perfekte!!! WEEEEE, hvor det kører for dig - og med en mindre en i maven? Det er jo et stk tid siden jeg har været inde og kigge her, så det var først da jeg så, at du ville sælge den ene kjole, at det gik op for mig, at der var gang i noget ;)

Håber, det hele snart kommer til at køre bedre igen, og at lægen begynder at tage dig alvorligt :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først :cheerleader3: og :loveboard::bearhug: til mig, da jeg på det groveste har fået forsømt din tråd !!!!

Jeg må indrømme at jeg var SÅ langt bagud, at jeg har maaaaaaaange ting at kommentere..... - here it goes:

Først om fremmest - STOR tillykke med den voksende havenisse.

Jeg kan sagtens sætte mig ind i din situation. Jeg er selv 34 og har 2 børn på 8 og snart 5 - og ser også det med spædbørn som et overstået kapitel.

Men, skulle "uheldet" gå hen og ske, er jeg også sikker på, at jeg ville vælge at få barnet.

Fuldstændig som dig/jer !!!! - så derfor, tillykke med det.

Nu kan jeg jo så også læse, at du (og Thomas ???) har vænnet dig/jer lidt til tanken, og glæden begynder at vokse... :cheerleader3: - sammen med maven :cheerleader3:

Superdejligt, at i - selvom i pludselig har besluttet jer for at rykke brylluppet en del fremad - har fået det hele til at hænge sammen. Nyt feststed, musik, fotograf og præst...

Kunne nu heller ikke lade være med at grine, da du skrev om jeres bordplan, og om ham som i gerne helst ville placere uden for døren :rolleyes:

Sådanne 2 har jeg også haft - i Michaels side af familien - men de er af forskellige grunde (heldigvis) ikke en del af vores familie mere... - så det problem har vi heldigvis ikke mere

Dine invitationer er vildt flotte. :cheerleader3:

Jeg må så også sige, at selvom du nu skal giftes kun 3 uger efter mig - og at du næsten kun lige har planlagt dette - så er jeg allerede håbløst bagud i forhold til dig....

Jeg er godt i gang - men alligevel... - du har da bare totalt styr på det hele !!!!!

Men det er måske også fordi, at jeg har haft så lang tid til det, at man (jeg) hele tiden siger - der er lang tid til - og det er der lige pludselig ikke alligevel !!!!

Men du har jo pludselig rykket det hele - og så er det altså NU, at tingene skal laves !!!

Jeres ringe er afsindigt flotte.... - har i fundet ud af hvad der skal stå i dem (står måske i din tråd, men så har jeg ikke fået fat i det)...????

Nu lover jeg, at kigge forbi lidt oftere - for man må da sige, at der sker lidt i denne tråd !!!!

0

Del dette indlæg

For dævsen da! KaNON tale! Den fedeste indledning, jeg længe har set! Du KAN bare dét med ord! Er vild med det med "arkitekterne og de to minutter"!!!

Og ringene er da bare HELT perfekte!!! WEEEEE, hvor det kører for dig - og med en mindre en i maven? Det er jo et stk tid siden jeg har været inde og kigge her, så det var først da jeg så, at du ville sælge den ene kjole, at det gik op for mig, at der var gang i noget ;)

Håber, det hele snart kommer til at køre bedre igen, og at lægen begynder at tage dig alvorligt :cheerleader3::cheerleader3:

Tak skal du have - jeg hyggede mig også med at skrive den :cheerleader3: Ringene var nogle jeg fik min vilje med så er jeg jo til at have med at gøre ;) Og ja der sker pludselig noget må man sige - for havenissens tilblivelse var bestemt ikke efter mine planer, men sådan kan det jo gå... Det har så desvæære også lige kostet mig et fedt job som der ellers blev tilbudt mig i en døgninstitution med omsorgssvigtede børn - et job jeg ville have elsket! men ja - så får jeg jo min egen lille havenisse i stedet...!

Lægen... hmprf!!! jeg synes han skulle gå på pension:( men ja nu hvor jeg er gravid er der jo ikke nogen der vil ansætte mig alligevel så mon ikke jeg får tiden til at komme ordentligt ovenpå alligevel!

0

Del dette indlæg

Først :rolleyes: og :bearhug::balloon: til mig, da jeg på det groveste har fået forsømt din tråd !!!!

Jeg må indrømme at jeg var SÅ langt bagud, at jeg har maaaaaaaange ting at kommentere..... - here it goes:

Først om fremmest - STOR tillykke med den voksende havenisse.

Jeg kan sagtens sætte mig ind i din situation. Jeg er selv 34 og har 2 børn på 8 og snart 5 - og ser også det med spædbørn som et overstået kapitel.

Men, skulle "uheldet" gå hen og ske, er jeg også sikker på, at jeg ville vælge at få barnet.

Fuldstændig som dig/jer !!!! - så derfor, tillykke med det.

Nu kan jeg jo så også læse, at du (og Thomas ???) har vænnet dig/jer lidt til tanken, og glæden begynder at vokse... :cheerleader3: - sammen med maven :cheerleader3:

Superdejligt, at i - selvom i pludselig har besluttet jer for at rykke brylluppet en del fremad - har fået det hele til at hænge sammen. Nyt feststed, musik, fotograf og præst...

Kunne nu heller ikke lade være med at grine, da du skrev om jeres bordplan, og om ham som i gerne helst ville placere uden for døren :blink:

Sådanne 2 har jeg også haft - i Michaels side af familien - men de er af forskellige grunde (heldigvis) ikke en del af vores familie mere... - så det problem har vi heldigvis ikke mere

Dine invitationer er vildt flotte. :loveboard:

Jeg må så også sige, at selvom du nu skal giftes kun 3 uger efter mig - og at du næsten kun lige har planlagt dette - så er jeg allerede håbløst bagud i forhold til dig....

Jeg er godt i gang - men alligevel... - du har da bare totalt styr på det hele !!!!!

Men det er måske også fordi, at jeg har haft så lang tid til det, at man (jeg) hele tiden siger - der er lang tid til - og det er der lige pludselig ikke alligevel !!!!

Men du har jo pludselig rykket det hele - og så er det altså NU, at tingene skal laves !!!

Jeres ringe er afsindigt flotte.... - har i fundet ud af hvad der skal stå i dem (står måske i din tråd, men så har jeg ikke fået fat i det)...????

Nu lover jeg, at kigge forbi lidt oftere - for man må da sige, at der sker lidt i denne tråd !!!!

Du er tilgivet Maya :cheerleader3:

Tak skal du have - børn er jo altid skønne selvom deres ankomst måske ikke lige er planlagt :cheerleader3:

Ja vi har været nødt til at fremrykke brylluppet for at gøre mig glad for jeg ville under ingen omstændigheder sidde og amme i en brudekjole - der satta jeg alligevel grænsen.. hehe

Mon du nu er så langt bagud???som jeg kan følge med i din tråd er du da rimelig med - men ja - tiden render og ja for dit vedkommende er der jo kun 25 dage til nu... Det går pludselig stærkt!

Ang. ringene - jeg er vildt glad for dem!!! Graveringen har vi også bestemt os for og den er bestilt. Den bliver som følgende:

In omnem aeternitatem Thomas og så vores vielsesdato (i min ring)

In omnem aeternitatem Chalotte og så vores vielsesdato (i Thomas ring)

In omnem aeternitatem betyder på latinsk = "til evig tid" og ja det synes jeg var så smukt at det måtte der da bare stå :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For søren, Chalotte, det er en rigtig god tale! :rolleyes: Skægt, jeg mødte også min Thomas på Dating.dk :bearhug:

...og ringene - rigtig smukke! Rigtig bling-bling og det hele :cheerleader3:

Ja det er jo det jeg siger... man finder da også så mange sjove ting på nettet :) Men dejligt at nogle kan finde kærligheden på sådan et sted :bearhug: jeg er da ihvertfald tilfreds med mit dejlige fund :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig god tale, den er sjov og bringer smilet frem :cheerleader3:

Jeg er vilde med jeres ringe - den stil bliver man ikke træt.

Har du fundet en ny kjole eller kan den anden bruges?

Jeg skal til Lilly udsalg den 2 oktober... såååh jeg må have is i maven og håbe på at jeg finder en kjole der!! det satser jeg på... ellers må jeg jo spænde snørekjolen helt ud :) den er jo bare ikke rigtig lavet til en gravid mave ... desværre!

0

Del dette indlæg

Juhuuu min læge tog mig alvorligt idag... :) og undersøgte mig endda!!!! :cheerleader3: Han mener at den hævelse jeg har under mit kraveben at det måske er det der hæmmer min arms bevægelighed, og nu vil han sende mig til ortopædkirurg igen for at få det undersøgt... Håber at DET så er noget der kan gøres noget ved... det vil jeg sætte stor pris på nemlig...

Ang. lussingesygen havde jeg gudskelov haft det og havde dannet antistoffer mod det, så nu kan jeg selv hente mine børn i SFO'en igen... det tror jeg de er glade for... :rolleyes:

Såååh lidt godt er det hele jo alligevel :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer