Bowmo

Chalotte og Thomas 11 Oktober 2008!!!

707 indlæg i dette emne

Vi var nede for at snakke med fotografen idag. Det var dejligt at få hende mødt inden brylluppet og vi kunne virkelig mærke på hende at hun brænder for at fotografere... såh det er bare så fedt... Vi har samme krøllede tankegang hvad lokationer osv angår så det er virkelig noget jeg glæder mig enormt til!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Juhuuu min læge tog mig alvorligt idag... :bearhug: og undersøgte mig endda!!!! :cheerleader3: Han mener at den hævelse jeg har under mit kraveben at det måske er det der hæmmer min arms bevægelighed, og nu vil han sende mig til ortopædkirurg igen for at få det undersøgt... Håber at DET så er noget der kan gøres noget ved... det vil jeg sætte stor pris på nemlig...

Ang. lussingesygen havde jeg gudskelov haft det og havde dannet antistoffer mod det, så nu kan jeg selv hente mine børn i SFO'en igen... det tror jeg de er glade for... :bearhug:

Såååh lidt godt er det hele jo alligevel :)

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Hvor er det bare super fedt at høre. Det er jeg rigtig glad for. Godt du holder fast på dit og at han undersøgte dig. Det var på tide.

Og skønt med lussingesygen. Sikke det kører :):rolleyes::bearhug:

Dejligt med fotografen også. Kemi er super vigtigt.

0

Del dette indlæg

Juhuuu min læge tog mig alvorligt idag... :bearhug: og undersøgte mig endda!!!! :bearhug: Han mener at den hævelse jeg har under mit kraveben at det måske er det der hæmmer min arms bevægelighed, og nu vil han sende mig til ortopædkirurg igen for at få det undersøgt... Håber at DET så er noget der kan gøres noget ved... det vil jeg sætte stor pris på nemlig...

Ang. lussingesygen havde jeg gudskelov haft det og havde dannet antistoffer mod det, så nu kan jeg selv hente mine børn i SFO'en igen... det tror jeg de er glade for... :bearhug:

Såååh lidt godt er det hele jo alligevel :bearhug:

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Hvor er det bare super fedt at høre. Det er jeg rigtig glad for. Godt du holder fast på dit og at han undersøgte dig. Det var på tide.

Og skønt med lussingesygen. Sikke det kører :bearhug::bearhug::bearhug:

Dejligt med fotografen også. Kemi er super vigtigt.

Ja det var da nemlig også på tide :bearhug: og ja kemien med fotografen var helt fin... det er jo så fedt når folk brænder for noget :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hold da op en omgang. Stort tillykke med maven og det forestående bryllup.

Ikke for at skulle presse på, men hvis det går helt galt hos lily så har jeg en helt ny og ubrygt graviditets bryllupskjole til salg. Har ikke en profil, men kigger tit på jeres beretninger, så hvis det kunne have interesse så bare skriv det herinde.

Den er syet i thailand i råhvid tyk silke, det er en str 42/44.

Den går til lige under knæet og har en bolero.

Var selv (høj)gravid ved vores eget bryllup, og når hormonerne raser skal det hele bare helst være perfekt ellers så kan det også bare rende og hoppe. Jeg var tæt på at aflyse 10-15 gange. Man blir sku lidt skør når man er gravid.

Held og lykke med maven og brylluppet. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Juhuuu min læge tog mig alvorligt idag... :bearhug: og undersøgte mig endda!!!! :bearhug: Han mener at den hævelse jeg har under mit kraveben at det måske er det der hæmmer min arms bevægelighed, og nu vil han sende mig til ortopædkirurg igen for at få det undersøgt... Håber at DET så er noget der kan gøres noget ved... det vil jeg sætte stor pris på nemlig...

Rart at du blev taget seriøst... Aldrig sjovt at gå til lægen med en skavank og så blive slået hen med at det er ingenting. Håber at ortopæden kan finde ud af hvad der er galt med dig, så du kan få din bevægelighed tilbage.

Det er vel ellers meget rart at have manden til at hente børn, hvis det er dig hver dag? Men godt du kan hente igen.... :bearhug:

Skønt med fotografen, herligt med nogen der virkelig brænder for faget...

0

Del dette indlæg

Rart at du blev taget seriøst... Aldrig sjovt at gå til lægen med en skavank og så blive slået hen med at det er ingenting. Håber at ortopæden kan finde ud af hvad der er galt med dig, så du kan få din bevægelighed tilbage.

Det er vel ellers meget rart at have manden til at hente børn, hvis det er dig hver dag? Men godt du kan hente igen.... :bearhug:

Skønt med fotografen, herligt med nogen der virkelig brænder for faget...

Hmm det der med at det er dejligt at han henter - det ved jeg nu ikke... jeg bryder mig ikke om at ungerne er for længe i SFO og vil gerne hente dem forholdsvis tidligt, men når nu manden først ofte kan køre fra sit job ved 16 tiden og har ca 45 min. transporttid så kniber det jo... og så sidder jeg lidt på nåle forde skal ihvertfald ikke hentes for sent.... såååh jeg er mere end glad for selv at kunne gøre det... Og desuden er han så distræt at tiden har det med at rende fra ham oveni købet... sååååh sidder jeg på endnu flere nåle :bearhug:

0

Del dette indlæg

Huuuh nu er der kun 40 dage til - tiden render stærkt synes jeg!!! Jeg har fået købt alt indholdet til æskerne nu og jeg tror de bliver rigtig fine :shooter: Tror jeg vil gå igang med dem idag så de kan blive færdige. Ellers sker der ikke det vilde her - selvom jeg ikke har tid, står alt stille lige nu.

Der kommer nok noget mere energi snart - eller det håber jeg der gør.

Begynder at blive lidt nervøs for om jeg finder en kjole jeg kan være i, eller om jeg bliver nødt til at gå på kompromis med drømmen (hvilket jeg allerede synes jeg gør for jeg havde bestemt ikke planlagt at skulle være flodhestebrud) men BARE jeg kan finde en kjole jeg kan være i og være tilfreds med så er jeg glad!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Og ja så lige 3 brudepigebuketter og 4 reversblomster.... jeg havde kalkuleret med at det nok ville blive halvdyrt men jeg elsker min blomsterhandler :shooter: for alle delene kommer jeg af med under 2000 kroner :)

Og jaeh jeg ved godt at det egentlig burde være Thomas der stod for den, men vi har altså ikke altid samme blomstersmag... da jeg viste ham en anden buket som jeg synes godt om sagde han at det lignede at blomsterne havde fået kvalme - bare fordi de var sarte i farverne.... æææhhhhhhh mænd!! men den buket jeg bestilte havde fået grønt lys fra ham også...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op en flot brudebuket og hvor vildt, at du nu pludselig er der i planlægningen. Ihhhhhhh der er kriller i min mave på dine vegne :shooter::):)

huuh ja pludselig går det stærkt... :)

Idag skal jeg ned og snakke med frisøren og vise billedet af det hår jeg gerne vil have.... er hamrende nervøs for at hun siger at det ikke kan lade sig gøre....

Og så vil jeg lige ned og snakke med negleteknikeren for at høre med negle osv...

Jow jow Pernille... pludselig render tiden skisme!!

0

Del dette indlæg

Hold da op en flot brudebuket og hvor vildt, at du nu pludselig er der i planlægningen. Ihhhhhhh der er kriller i min mave på dine vegne :shooter::):)

Idag skal jeg ned og snakke med frisøren og vise billedet af det hår jeg gerne vil have.... er hamrende nervøs for at hun siger at det ikke kan lade sig gøre....

Og så vil jeg lige ned og snakke med negleteknikeren for at høre med negle osv...

Uuh det bliver spændende hos frisøren. Jeg glæder mig til at høre, hvad hun siger, da jeg umiddelbart ikke kan se nogle problemer med dine ønsker til hår.

0

Del dette indlæg

Og ja så lige 3 brudepigebuketter og 4 reversblomster.... jeg havde kalkuleret med at det nok ville blive halvdyrt men jeg elsker min blomsterhandler :shooter: for alle delene kommer jeg af med under 2000 kroner :bearhug:

Og jaeh jeg ved godt at det egentlig burde være Thomas der stod for den, men vi har altså ikke altid samme blomstersmag... da jeg viste ham en anden buket som jeg synes godt om sagde han at det lignede at blomsterne havde fået kvalme - bare fordi de var sarte i farverne.... æææhhhhhhh mænd!! men den buket jeg bestilte havde fået grønt lys fra ham også...

Superflot buket, har lige hugget biledet til min mappe :)

...sagde han at det lignede at blomsterne havde fået kvalme - bare fordi de var sarte i farverne.... :):) Hvor er det typisk mænd. Altid noget han så godkendte den du nu har valgt. Tror jeg allierer min kommende med en god veninde som kan hjælpe ham,når vi engang når dertil.

0

Del dette indlæg

Uuh det bliver spændende hos frisøren. Jeg glæder mig til at høre, hvad hun siger, da jeg umiddelbart ikke kan se nogle problemer med dine ønsker til hår.

Hmm frisøren var meget i tvivl om at mit hår var langt nok til det jeg vil have men hun ville gerne gøre et forsøg... dog synes hun at vi skulle lave en prøveopsætning så vi ihvertfald kunne skitsere mine ønsker - også med hvad jeg vælger af slør eller diadem eller måske begge dele...

Men alt i alt med opsætning/prøveopsætning og make-up skal jeg af med under 1000 kr. det synes jeg er oki :bearhug:

Så er det neglehelvedet... 700 kroner ville negleteknikeren have for at lave gelétipper.... det synes jeg altså er voldsomt... det må kunne findes billigere!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og ja så lige 3 brudepigebuketter og 4 reversblomster.... jeg havde kalkuleret med at det nok ville blive halvdyrt men jeg elsker min blomsterhandler :shooter: for alle delene kommer jeg af med under 2000 kroner :bearhug:

Superflot buket, har lige hugget biledet til min mappe :)

...sagde han at det lignede at blomsterne havde fået kvalme - bare fordi de var sarte i farverne.... :):) Hvor er det typisk mænd. Altid noget han så godkendte den du nu har valgt. Tror jeg allierer min kommende med en god veninde som kan hjælpe ham,når vi engang når dertil.

Jamen stjæl du løs... har selv tyvstjålet den herinde fra :bearhug:

Og ja den der med kvalmeblomster er nok en typisk mandebemærkning... men jeg kunne da ik lade være med grine ad ham når han fyrer sådan nogle af :bearhug: Men en god idé at alliere ham med en god veninde så du får den buket du gerne vil have :bearhug:

0

Del dette indlæg

Det lyder fair nok med frisøren og god idé, at I lige prøver lidt forskelligt af.

Negle er dyre og ligger i Københavnsområdet på mellem 600-700 kr. oftest. Jeg har fundet et sted, hvor det koster 500 kr., men det er ikke så nemt at finde.

hmm jamen det er jo sjælland... derovre er alt jo generelt dyrere... det her er NORDJYLLAND!!! og pengene sidder jo en del fastere på os heroppe tror jeg... tror nu nok at det kan findes billigere... det satser jeg på... Jeg så da de havde det på tilbud i Hobro til 375 kr... så må jeg bare køre efter det :shooter:

0

Del dette indlæg

Det lyder fair nok med frisøren og god idé, at I lige prøver lidt forskelligt af.

Negle er dyre og ligger i Københavnsområdet på mellem 600-700 kr. oftest. Jeg har fundet et sted, hvor det koster 500 kr., men det er ikke så nemt at finde.

hmm jamen det er jo sjælland... derovre er alt jo generelt dyrere... det her er NORDJYLLAND!!! og pengene sidder jo en del fastere på os heroppe tror jeg... tror nu nok at det kan findes billigere... det satser jeg på... Jeg så da de havde det på tilbud i Hobro til 375 kr... så må jeg bare køre efter det :shooter:

ja ok, så må du bare kigge dig lidt omkring i det nordjyske hihi. Bare det var lige så billigt her i Kbh.

0

Del dette indlæg

ja ok, så må du bare kigge dig lidt omkring i det nordjyske hihi. Bare det var lige så billigt her i Kbh.

Ja der er nogle fordele ved at bo nordpå :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer