Janice

Janice og Rasmus d. 4 juli 2009

796 indlæg i dette emne

TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN :heart::cheerleader3::shopping::balloons::balloon:
Tillykke med fødselsdagen!!!! :bearhug: Håber du får en rigtig god dag!!! :cheerleader3:

Lige et lille spørgsmål, de der små glas til små bloklys, hvad hedder de og hvad koster de, og hvilken Ikea har du købt dem i? Ja ok det var lidt mere end et spørgsmål... hi hi...

ih tusind tak...

de koster 8 kr. for 4 og hedder galej, jeg har købt dem i gentofte men de har dem i alle sammen...

Super!!! Tak for hjælpen!!! De er lige dem jeg mangler!!!! Ha en fortsat god fødselsdag!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vistaprint

F**k det er farligt at få alle de der gratis mails, HVER dag fra Vistaprint...

Når man nu har jeg bestilt en masse bryllupsrelateret!!

post-33542-1213901269.jpg

Dette er en bilmagnet!! Har kun bestilt en men den er da sjov - gratis

post-33542-1213901319.jpg

Der røg også lige 50 magneter i kurven, som jeg tror ryger i gaveæskerne - 30 kr.

post-33542-1213901376.jpg

Et klistermærke til bilruden 20 kr.

post-33542-1213901457.jpg

post-33542-1213901484.jpg

2 kuglepenne, til gæstebogen - 56 kr.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa med dig..

Ej er hel flov over at jeg slet ikke har været inde forbi din side før nu da...

en meget forsinket velkomst her til BK.. dejligt med endnu en 2009 brud.. :cheerleader3::cheerleader3:

er selv 2009 brud, 9. maj. weee :cheerleader3:

glæder mig sindsygt meget manner. kan slet ikke vente..

sikke en masse flotte ting du har fået lavet man. hold da op. manner.. :)

du må endelig kigge forbi min side.. og tg en kigger i min planlægningstråd. heeh..

knus Tina. :loveflag:

0

Del dette indlæg

Hejsa med dig..

Ej er hel flov over at jeg slet ikke har været inde forbi din side før nu da...

en meget forsinket velkomst her til BK.. dejligt med endnu en 2009 brud.. :cheerleader3::respekt:

er selv 2009 brud, 9. maj. weee :thumbsupsmileyanim:

glæder mig sindsygt meget manner. kan slet ikke vente..

sikke en masse flotte ting du har fået lavet man. hold da op. manner.. :thumbsupsmileyanim:

du må endelig kigge forbi min side.. og tg en kigger i min planlægningstråd. heeh..

knus Tina. :)

he he, jamen tak for din velkomst og i lige måde!!! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Janice

FIIIIIn tråd du har dig her.

Hvor er det gennemført med det brune - tænk vidste ikke

man kunne få brune balloner :cheerleader3:

Hvordan har du lavet dine invitationer - det ser så

professionelt ud! :thumbsupsmileyanim:

- Jeg er også 4.juli brud JUUUUUUHUUUUUUU!!!!

Først og fremmest: TILLYKKE med at du også skal giftes d. 4 Juli.. det er en dejlig dato ik?

dernæst, tusind tak for rosen, ja jeg vidste heller ikke der fandtes brune balloner, men man kan finde en masse mærkelige ting på Ebay, derfor blev jeg også nød til at købe dem, selvom jeg på tidspunktet ikke vidste hvad de skulle bruges til.

mine invitioner er skam bare lavet af pap og papir, og så er der blevet klippet klistret. men tusind tak for din kommentar om at de ser proffesionelle ud, det var også det jeg stilede efter..

Knus

0

Del dette indlæg

Prøvekage

Jeg holdte en dejlig fødselsdag igår, og så skal man jo have en kage. Derfor lavede jeg en prøvekage, wuhu.

så nu kommer der en masse billeder betty's bryllupskage

post-33542-1214223680.jpg

Jeg lavede en form af pap, med sølvpapir i.

post-33542-1214223746.jpg

så blev hindbærmoussen rørt. Jeg syntes ikke den smagte nok af hindbær, så jeg hældte noget mere saft i. Dette gjorde så at hindbærcremen, smagte rigtig godt alene, men den blev alt for dominerende.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kagen er nu lagt sammen, chokobundene var lidt større så det var lidt svært at få den øverste ned uden den blev lidt smadret i kanten, så formen skal nok ikke være så høj

post-33542-1214226864.jpg

post-33542-1214226877.jpg

Og så blev det pyntet, jeg lavede MMF, men jeg synes det var svært at få rullet ud, og ret skrøbeligt, har nok lavet det forkert, men næste gang prøver jeg sugarpaste

efter opskriften fik jeg en HEL skål smørcreme, det var bare spild af penge for jeg brugte kun en lille smule

Redigeret af Janice
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

den blev pyntet med glasur, og det er meningen at det skal ligne et kirsebærtræ, den blev ret flot, men jeg havde uheldigvis taget den for tidligt ud af køleskabet, så den var alt for blød da vi spiste den... jeg synes ikke at man kunne smage det var toblerone, den var lavet af så det vil nok være billigere med alm chokolade.. men den smagte godt :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

post-33542-1214227210.jpg

post-33542-1214227235.jpg

0

Del dette indlæg

Mangler seriøst en smiley der savler..... har så meget lyst til kaaaaaggggeee!!!
Ih, hvor lækkert :respekt: Kan du ikke PM mig et stykke :thumbsupsmileyanim:
NAM NAM!!!!! mig lækkersulten!!!!!

Ej pjat.... Super flot kage!!!! Ser så lækker ud!!! :):cheerleader3::)

He he, jeg sidder også og bliver helt lækkersulten men der er desværre ikke mere!

og tak for roserne, det var overraskende nemt!

0

Del dette indlæg

den blev pyntet med glasur, og det er meningen at det skal ligne et kirsebærtræ, den blev ret flot, men jeg havde uheldigvis taget den for tidligt ud af køleskabet, så den var alt for blød da vi spiste den... jeg synes ikke at man kunne smage det var toblerone, den var lavet af så det vil nok være billigere med alm chokolade.. men den smagte godt :cheerleader3::respekt:

Flot kage, Janice! :)

Godt at den smagte godt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

den blev pyntet med glasur, og det er meningen at det skal ligne et kirsebærtræ, den blev ret flot, men jeg havde uheldigvis taget den for tidligt ud af køleskabet, så den var alt for blød da vi spiste den... jeg synes ikke at man kunne smage det var toblerone, den var lavet af så det vil nok være billigere med alm chokolade.. men den smagte godt :cheerleader3::respekt:

Flot kage, Janice! :)

Ja, det var super...

men jeg lærte en masse, så den bliver endnu bedre næste gang jeg skal lave en! :)

0

Del dette indlæg

Flot kage, Janice! :thumbsupsmileyanim:

Ja, det var super...

men jeg lærte en masse, så den bliver endnu bedre næste gang jeg skal lave en! :)

Den så lækker ud vil du dele opskriften ud :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer