Janice

Janice og Rasmus d. 4 juli 2009

796 indlæg i dette emne

Fotograf

Jeg har forleden skrevet til den fotograf, som var øverst på listen, og hun har svaret at hun er fri den dag, og meget gerne vil tage vores billeder wuhuu :) den første store ting planlagt siden kirken! skal bare lige skrive tilbage og bekræfte at vi meget gerne vil booke hende!

hun skal have 4000 kr for at fotografere i kirken, og derefter på location, det er en merpris på 500 kr i forhold til prisen på hendes hjemmeside, men jeg skrev at jeg meget gerne vil have nogle "kraftigt" redigerede billeder så de bliver mere grafiske billeder, som fremhæver os, omgivelserne, detaljerne og i skæve vinkler. hvor der skal laves ekstra ud af farver osv.

det syntes jeg er helt fair når man tænker på hvor lang tid det tager at redigere.

hendes hjemmeside er www.photobypia.dk og har bla. taget dette billed

post-33542-1210876274.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fotograf

Jeg har forleden skrevet til den fotograf, som var øverst på listen, og hun har svaret at hun er fri den dag, og meget gerne vil tage vores billeder wuhuu :) den første store ting planlagt siden kirken! skal bare lige skrive tilbage og bekræfte at vi meget gerne vil booke hende!

hun skal have 4000 kr for at fotografere i kirken, og derefter på location, det er en merpris på 500 kr i forhold til prisen på hendes hjemmeside, men jeg skrev at jeg meget gerne vil have nogle "kraftigt" redigerede billeder så de bliver mere grafiske billeder, som fremhæver os, omgivelserne, detaljerne og i skæve vinkler. hvor der skal laves ekstra ud af farver osv.

det syntes jeg er helt fair når man tænker på hvor lang tid det tager at redigere.

Det syntes jeg også er en fair pris :)

- Og nøj et smukt billede :balloons:

0

Del dette indlæg

Fotograf

Det syntes jeg også er en fair pris :)

- Og nøj et smukt billede :balloons:

Ja ikke!! de er sindsygt smukke, også derfor jeg gerne vil betale mere for redigering for hun er sindsygt god til at lege med billederne!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

weeee kan rigtig godt lide postdanmark idag!!!

Jeg har fået:

Æsker og celloposer

25 meter brun bånd med navnetryk

og 100 kirsebærblomster i papir

:) 3 Pakker :)

tager lige billeder når batteriet er ladet op, shit må også hellere læse, skal læse en panteretsbog inden eksamen mandag! :super::balloons:

0

Del dette indlæg

Jeg har fået:

Æsker og celloposer

tager lige billeder når batteriet er ladet op, shit må også hellere læse, skal læse en panteretsbog inden eksamen mandag! :blink::balloons:

Og det kom frem i hel tilstand?! :super:

Jeg fik også en pakke i dag... Med et kæmpe sort hul i, så 2 af de 10 pakker tudeservietter, jeg havde bestilt, var røget ud :biggrin:

Ha' nu en dejlig weekend :cheerleader3:

Redigeret af FynboBredahl
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fået:

Æsker og celloposer

tager lige billeder når batteriet er ladet op, shit må også hellere læse, skal læse en panteretsbog inden eksamen mandag! :super::balloons:

Super fine køb, glæder mig til billeder.

Læs du hellere på panteretten søde. Der kan være en del tricky spørgsmål i den skriftlige eksamen, hvis det er almen jura, du læser.

0

Del dette indlæg

Jeg har fået:

Æsker og celloposer

tager lige billeder når batteriet er ladet op, shit må også hellere læse, skal læse en panteretsbog inden eksamen mandag! :blink::balloons:

Og det kom frem i hel tilstand?! :super:

Jeg fik også en pakke i dag... Med et kæmpe sort hul i, så 2 af de 10 pakker tudeservietter, jeg havde bestilt, var røget ud :biggrin:

Ha' nu en dejlig weekend :cheerleader3:

ja det er helt!

og ej hvor surt! men du kan vel få 2 nye pakker ikke??

0

Del dette indlæg

Jeg har fået:

Æsker og celloposer

Super fine køb, glæder mig til billeder.

Læs du hellere på panteretten søde. Der kan være en del tricky spørgsmål i den skriftlige eksamen, hvis det er almen jura, du læser.

Jeg kæmper også! jo jeg læser bare jura, men de har proppet obligationsret og ejendomsret sammen til et fag, så det er lige 1500 sider pensum, + 150 domme der skal kendes til mandag!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

men det kan de!!

de er også helt vildt små, er lige så store som min hånd!

men det syntes jeg kun er et plus, så er de ikke så voldsomme og nu har jeg fundet ud af hvad jeg vil bruge dem til, det anede jeg ikke da jeg købte dem :denmarkflag:

post-33542-1211048420.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer