Janice

Janice og Rasmus d. 4 juli 2009

796 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej og velkommen til

Super flotte invitationer og scrapbog - hvor er du krea. :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim:

Det gør ikke noget at være i god tid - så kan man rigtig gå og hygge sig med det.

Får vi et billede af kjolen?????

tusind tak :)

ja de er i hvert fald blevet sådan som jeg havde forestillet mig dem...

uuhhh kjolen... lige nu kan jeg ikke lukke den og så sidder den jo forfærdeligt... kan nok godt finde en billed af min mor i den, men vores kropsform er simpelthen så forskellig...

Pyt med det - vi andre lægger jo også billeder ind af modeller i de kjoler vi kigger på - og der er vist ikke så mange af os der har model-mål - ikke mig i hvert fald :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til

Super flotte invitationer og scrapbog - hvor er du krea. :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim:

Det gør ikke noget at være i god tid - så kan man rigtig gå og hygge sig med det.

Får vi et billede af kjolen?????

tusind tak :)

ja de er i hvert fald blevet sådan som jeg havde forestillet mig dem...

uuhhh kjolen... lige nu kan jeg ikke lukke den og så sidder den jo forfærdeligt... kan nok godt finde en billed af min mor i den, men vores kropsform er simpelthen så forskellig...

Pyt med det - vi andre lægger jo også billeder ind af modeller i de kjoler vi kigger på - og der er vist ikke så mange af os der har model-mål - ikke mig i hvert fald :cheerleader3:

hmm, ingen digitale billeder af kjolen da den blev båret før..

kan godt være jeg kan få taget et billed med mig i den uden den er lynet og super stramt om hofterne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Janice :toot:

Jeg vil da også lige sige velkommen til! Hyggeligt med en 2009'er mere herinde :thumbsupsmileyanim:

Det er nogle superflotte invitationer/std-kort du har lavet :):cheerleader3:

Og gæstebogen er da bare helt perfekt :cheerleader3:

Håber det er i orden at dine billeder ryger lige i min inspirationsmappe, for det er lige den stil jeg har tænkt mig at lave den i også

(bare i vores farver selvfølgelig :) )

Redigeret af Jeppesen
0

Del dette indlæg

Hej Janice :)

Jeg vil da også lige sige velkommen til! Hyggeligt med en 2009'er mere herinde :thumbsupsmileyanim:

Det er nogle superflotte invitationer/std-kort du har lavet :cheerleader3::toot:

Og gæstebogen er da bare helt perfekt :cheerleader3:

Håber det er i orden at dine billeder ryger lige i min inspirationsmappe, for det er lige den stil jeg har tænkt mig at lave den i også

(bare i vores farver selvfølgelig :rolleyes: )

det er da bare helt fint :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Save the date-Kort

Hov jeg var blevet helt væk... :cheerleader3:

nå men nu har vi lavet alle vores save the date kort! :bearhug::hug:

nogle er afleveret personligt, hvor det var muligt, af rasmus og de sidste er sendt ud i dag..

Nu er jeg bare lidt spændt på, om hans forældre reagerer og evt. hvordan, på at de IKKE er inviteret...

Rasmus har afleveret kortet til hans hjemmeboende søstre, og sagt at det kun var til dem!!

vi er også lidt spændt på om de andre familiemedlemmer på hans side, vil afvise, brylluppet idet hans forældre og storesøster ikke er inviteret, men det må de jo selv om. Vi vil bare ikke sende et signal om, at vi ikke vil have noget med hans familie at gøre fordi hans forældre skulle :cheerleader3:

Det er lidt stort, at man faktisk allerede nu har forpligtet sig til en gæsteliste...

Krydser bare fingre for at vores gæster vil opføre sig pænt, for med det man hører er der altid nogen imellem, der fortjener den her :bearhug:

Blærerække

post-33542-1208735625.jpg

post-33542-1208735635.jpg

Redigeret af Janice
0

Del dette indlæg

Hov jeg var blevet helt væk... :bearhug:

nogle er afleveret personligt, hvor det var muligt, af rasmus og de sidste er sendt ud i dag..

Nu er jeg bare lidt spændt på, om hans forældre reagerer og evt. hvordan, på at de IKKE er inviteret...

Rasmus har afleveret kortet til hans hjemmeboende søstre, og sagt at det kun var til dem!!

vi er også lidt spændt på om de andre familiemedlemmer på hans side, vil afvise, brylluppet idet hans forældre og storesøster ikke er inviteret, men det må de jo selv om. Vi vil bare ikke sende et signal om, at vi ikke vil have noget med hans familie at gøre fordi hans forældre skulle :cheerleader3:

Det er lidt stort, at man faktisk allerede nu har forpligtet sig til en gæsteliste...

Krydser bare fingre for at vores gæster vil opføre sig pænt, for med det man hører er der altid nogen imellem, der fortjener den her :blink:

Hov... Er det mig der har misset noget? Eller er der en forklaring på det familie noget med Rasmus´ familie?? Jeres STD kort er ellers fiiiiiine!!!! :cheerleader3:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Hov jeg var blevet helt væk... :bearhug:

Krydser bare fingre for at vores gæster vil opføre sig pænt, for med det man hører er der altid nogen imellem, der fortjener den her :blink:

Hov... Er det mig der har misset noget? Eller er der en forklaring på det familie noget med Rasmus´ familie?? Jeres STD kort er ellers fiiiiiine!!!! :cheerleader3:

Kram Heidi

Nej du har ikke misset noget, jeg har ikke skrevet noget om det endnu....

Historien er, at de ikke rigtig har kunnet give slip på deres søn, og resultatet af det, er at jeg blev den stygge heks fra....

Rasmus besluttede sig så for at lægge dem lidt på is, hvilket kulminerede da vi blev forlovet i januar, hvor de blev rigtig modbydelige... (Rigtig sviner fik jeg, hvor jeg er en klam kælling, og jeg burde træde ud foran toget, og rasmus blev gjort "arveløs" fordi han var sammen med mig osv osv)

de er så af den mening nu, at de ikke bæger nag over det vi har gjort imod dem, og de er der altid, hvis vi har lyst til at undeskylde..?????.. :blink:

Jeg har ikke lyst til at blive involveret i noget af det mere, og hvis de vil bruge mig som syndebuk for verdens katastrofer, skal de i hvert fald ikke have lov til at tvære det i ansigtet på mig hvis vi så hinanden...

Rasmus har valgt slet ikke at have noget med dem at gøre, for i deres iver for at svine mig til, sviner de ham 3 gange mere til...

0

Del dette indlæg

UUHHH Ebay

Har jeg sørme fundet ud af eksisterer!!! og nu tør jeg godt bruge det!!!

Jeg har være utrolig frustreret over de timer, jeg har brugt på amerikanske sider, hvorefter jeg finder ud af de ikke sender til DK. :cheerleader3:

Så nu er jeg blevet shop amok crazy... jeg vælger dog ikke at købe noget uden tilladelse fra min kære...

men vi har dog købt sæbebobler 48 stk. plus 25 brune balloner for 22 pund ink. forsendelse :bearhug::hug:

post-33542-1208444112.jpg

post-33542-1208444122.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min taske

Ja jeg har faktisk allerede en taske..

Da vi blev forlovet, var mine forældre i usa, så de fandt først ud af det da vi hentede dem i lufthavnen.

de vidste dog godt at vi gik i de tanker, og jeg gerne ville bruge min mors kjole..

da vi så kom hjem og de åbnede kufferten, havde min mor købt min brude taske til mig! det var bare så sødt, og viste mig at de var glade for det, og faktisk tog os seriøst.. det var så også ganske pudsigt at det lige var, den dag vi blev forlovet at de havde købt den

fundet et billed på ebay, og den er magen til dog er min lukning sådan en med 2 kugler man "smutter" fra hinanden, og min er lidt mere rund...

post-33542-1208448687.jpg

0

Del dette indlæg

Hov jeg var blevet helt væk... :boohoo:

nå men nu har vi lavet alle vores save the date kort! :rolleyes::)

Krydser bare fingre for at vores gæster vil opføre sig pænt, for med det man hører er der altid nogen imellem, der fortjener den her :pokey:

Hov... Er det mig der har misset noget? Eller er der en forklaring på det familie noget med Rasmus´ familie?? Jeres STD kort er ellers fiiiiiine!!!! :)

Kram Heidi

Historien er, at de ikke rigtig har kunnet give slip på deres søn, og resultatet af det, er at jeg blev den stygge heks fra....

Rasmus besluttede sig så for at lægge dem lidt på is, hvilket kulminerede da vi blev forlovet i januar, hvor de blev rigtig modbydelige... (Rigtig sviner fik jeg, hvor jeg er en klam kælling, og jeg burde træde ud foran toget, og rasmus blev gjort "arveløs" fordi han var sammen med mig osv osv)

de er så af den mening nu, at de ikke bæger nag over det vi har gjort imod dem, og de er der altid, hvis vi har lyst til at undeskylde..?????.. (y)

Jeg har ikke lyst til at blive involveret i noget af det mere, og hvis de vil bruge mig som syndebuk for verdens katastrofer, skal de i hvert fald ikke have lov til at tvære det i ansigtet på mig hvis vi så hinanden...

Rasmus har valgt slet ikke at have noget med dem at gøre, for i deres iver for at svine mig til, sviner de ham 3 gange mere til...

Uha, sådan nogle svigerforældre. (y) Jeg er heldigvis MEGET privilligeret hvad det angår, men kan godt sætte mig ind i, at det ikke er let. Flot at Rasmus bare cutter kontakten - men ok, hvad skal i næsten ellers gøre..?? :td: Øv altså med sådan nogle. Hvad f..... bilder de sig ind?? :loveboard:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov jeg var blevet helt væk... :boohoo:

nå men nu har vi lavet alle vores save the date kort! :rolleyes::)

Krydser bare fingre for at vores gæster vil opføre sig pænt, for med det man hører er der altid nogen imellem, der fortjener den her :pokey:

Hov... Er det mig der har misset noget? Eller er der en forklaring på det familie noget med Rasmus´ familie?? Jeres STD kort er ellers fiiiiiine!!!! :)

Kram Heidi

de er så af den mening nu, at de ikke bæger nag over det vi har gjort imod dem, og de er der altid, hvis vi har lyst til at undeskylde..?????.. (y)

Uha, sådan nogle svigerforældre. (y) Jeg er heldigvis MEGET privilligeret hvad det angår, men kan godt sætte mig ind i, at det ikke er let. Flot at Rasmus bare cutter kontakten - men ok, hvad skal i næsten ellers gøre..?? :td: Øv altså med sådan nogle. Hvad f..... bilder de sig ind?? :loveboard:

Kram Heidi

de er i hvert fald nogle tosser, og fortjener ham slet ikke!!

syns det er utroligt så smålig man kan være som forældre til 4 børn, at jo gladere barnet er, jo mere prøver de at sabotere det???

0

Del dette indlæg

øv for noget med svigermonster og svigermonstermand.

Rigtig flot taske og en meget meget sød tanke af dine forældre.

Tark... :) jeg ved ikke helt, om det er en jeg selv ville have valgt, men den får jo en speciel betydning, og derfor er jeg rigtig glad for den :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Janice

Først til jeg lige sige velkommen til dette vanedannende forum. Det lyder godt nok som om, at du allerede har styr på meget.

:griner:-

weee jeg ved godt der er lang tid til, men jeg har jo planlagt det meste i hovedet så kan lige så godt få lidt struktur over det hele..

Farve: Chokolade/ecspresso + Hvid (sølv)

Vi har fået reserveret plads i kirken. :biggrin:

så det er helt fastlagt at vi skal giftes d. 4 juli kl. 14.30 i Stenløse Kirke..

næste skridt er så at få sendt nogle save the date kort ud.

Har fået købt karton, og lavet de første ting.. flasher længere nede!

Jeg har desuden også en kjole, da jeg skal vies i min mors brudekjole... den er sååååå smuk, og kun 6 år gammel.. skal bare lige tabe 13 kilo først!

Vægt: Start 83 kg. mål: 70 kg

så jeg laver lige en tjekliste

• Kirke
  • Kjole
  • save the date kort

Må vel egentlig hellere også fortælle lidt om os. Vi mødte hinanden, for snart 2 et halvt år siden, til en julefrokost på vores deltidsjob (Statoil) og har været uadskillelige lige siden..

Rasmus friede til mig 2 januar 08, ganske dejligt et sted på strandvejen, og jeg sagde selvfølgelig JA!!!

Derudover studerer vi begge, Rasmus bliver færdig som mekaniker snart, og jeg læser Jura..

Jeg glæder mig til at se billeder af kjolen - om det er dig ell. din mor betyder intet :7himmel:

Flotte STD-kort.... :thumbsupsmileyanim:

Har også lavet gæstebog

bogen er sort, og har sorte tykke sider!

WOW - det er du jo god til !!

Og invitationen skal se sådan her ud... har også købt brune kuverter..

Igen - WOW... - Rigtig flot... :cheerleader3:

Min smukke ring

Jeg synes lige at jeg vil vise min smuke smukke forlovelsesring.

Det er en hvidguldsring, med 4 prinsesseslebne diamanter på 0,5? karat!!

SUK...., hvem der bare havde fået en forlovelsesring ???? :biggrin:

Nå, men bare man får vielsesringen - den er vel den vigtigste.... :rolleyes:

Åh altså !!! Jeg syntes godt nok, at der er mange der har problemer med familien.

Hos os, er det Michaels søster der ikke bliver inviteret med. Men vi har så heller ikke snakket med hende, i næsten 3 år på det tidspunkt !!

Jeg syntes dog umiddelbart ikke i har noget at undkylde for. Jo, i kan jo sige undskyld for, at i har sådan nogle idiotiske forældre/svigerforældre !!! (altså hans !!) Men det viser jo bare igen, at det næsten er ærgeligt, at man ikke selv kan vælge sin familie - kun fravælge !!!

UUHHH Ebay

Har jeg sørme fundet ud af eksisterer!!! og nu tør jeg godt bruge det!!!

Jeg har være utrolig frustreret over de timer, jeg har brugt på amerikanske sider, hvorefter jeg finder ud af de ikke sender til DK. :biggrin:

Så nu er jeg blevet shop amok crazy... jeg vælger dog ikke at købe noget uden tilladelse fra min kære...

men vi har dog købt sæbebobler 48 stk. plus 25 brune balloner for 22 pund ink. forsendelse :bunny_4::bunny_4:

Måske fornuftigt nok ikke at shoppe for meget endnu... - meeen, på den anden side.... - hvis nu man falder over et godt tilbud !!!!

Min taske

Ja jeg har faktisk allerede en taske..

Da vi blev forlovet, var mine forældre i usa, så de fandt først ud af det da vi hentede dem i lufthavnen.

de vidste dog godt at vi gik i de tanker, og jeg gerne ville bruge min mors kjole..

da vi så kom hjem og de åbnede kufferten, havde min mor købt min brude taske til mig! det var bare så sødt, og viste mig at de var glade for det, og faktisk tog os seriøst.. det var så også ganske pudsigt at det lige var, den dag vi blev forlovet at de havde købt den

fundet et billed på ebay, og den er magen til dog er min lukning sådan en med 2 kugler man "smutter" fra hinanden, og min er lidt mere rund...

Nu er de her brudetasker ikke lige mig (altså JEG vil ikke have en) - men denne er da ganske fin.

0

Del dette indlæg

Puha, så er jeg kommet hjem fra en tur til oslo, med min dejlige kæreste og hans firma (500 mennesker)

Og har ligget i sprut hele turen... tror der går en uge inden tømmermændende går væk....

Plus billed af min dejlige skat!!

save_the_date_009.jpg

post-33542-1208736171.jpg

Redigeret af Janice
0

Del dette indlæg

Kamera

Jeg har købt engangskamera på Eby!!!

min oprindelige ide, var bare at det skulle være helt hvide kamera'er, men under min søgning fandt jeg så disse!!

10 stk. brune kamera, med kirsebær blomster i en lyserød/orange nuance, præcist som vores invitationer og menukort! hvor perfekt er det.. de skal så stå på bordene

40b2_10.jpg

og 2 stk. kamera med sort/hvid billeder, som jeg har forestillet mig skulle bruges sent, når vi danser brudevals og skærer kage... Hvor godt kommer det ikke til at se ud?? på terrassen/ i teltet, når det er mørkt, med en milliard sterarinlys??

8037_10.jpg

de alm. kamera kostede 30 dollars og de sort hvide 15, så ink. forsendelse blev det 60 dollars, (300 kr) hvilket jeg synes er superbilligt, når de nu passer så perfekt til vores bryllup... så må vi se om der kommer moms på.. *håbe, håbe* :thumbsupsmileyanim:

post-33542-1208734116.jpg

post-33542-1208734419.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer