Janice

Janice og Rasmus d. 4 juli 2009

796 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hmmm jeg venter spændt på mine ting fra ebay...

har købt sæbebobler, balloner, slør, og kamera, men hvornår kommer de???

hvor lang tids forsendelse er der typisk fra engelsk ebay?? og sender de først når man har modtaget en mail om at de sender for har ingen modtaget?? :rolleyes:

øv øv, er så utålmodig.!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmmm jeg venter spændt på mine ting fra ebay...

har købt sæbebobler, balloner, slør, og kamera, men hvornår kommer de???

hvor lang tids forsendelse er der typisk fra engelsk ebay?? og sender de først når man har modtaget en mail om at de sender for har ingen modtaget?? :rolleyes:

øv øv, er så utålmodig.!!!

De sender som regel, når pengene er trukket fra din konto.. :respekt:

0

Del dette indlæg

Der er trukket penge til ebay, så det bliver forhåbentlig sendt snart!!!

Vi har fundet foto location!!!

Det skal ske på klinten i Jyllinge...

Bakke med bænk og store træer, og så er det lige ned til vandet ved roskilde fjord!

Skal nok blive smukt, hvis jeg ikke triller ned af bakken!!

post-33542-1209152728.jpg

0

Del dette indlæg

Bakke med bænk og store træer, og så er det lige ned til vandet ved roskilde fjord!

:thumbsupsmileyanim::back2topic::loveflag: Mon ikke Rasmus har et godt hold i dig - lige netop den dag?? :cheerleader3::denmarkflag::cheerleader3: Men ok, så kunne i jo trille sammen!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim::back2topic::loveflag: Mon ikke Rasmus har et godt hold i dig - lige netop den dag?? :cheerleader3::denmarkflag::cheerleader3: Men ok, så kunne i jo trille sammen!

Kram Heidi

Det kan jeg da håbe!!!! tror jeg skal have nogle andre sko med i hvert fald!!

der ligger en statoil tæt ved, og jeg tror det kunne være genialt at få taget et par sjove billeder på forpladsen, når vi nu mødtes på statoil!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kram Heidi

Det kan jeg da håbe!!!! tror jeg skal have nogle andre sko med i hvert fald!!

der ligger en statoil tæt ved, og jeg tror det kunne være genialt at få taget et par sjove billeder på forpladsen, når vi nu mødtes på statoil!

Ja det er da næsten for oplagt. Dem glæder vi os til at se.:loveboard: :loveboard:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

1000 tak for din besked i vores gæstebog på hjemmesiden. :cheerleader3: Det var sødt af dig. :back2topic:

Nej, jeg har faktisk fået en til at lave vores bryllupskage - jeg tror ikke jeg har overskudet til det dagen før, da det tager en KRIG at lave. Ikke så meget at klappe dem sammen, men dekorationen af kagerne. Så jeg har fået en bekendt fra NCD til at lave vores - i mit design. (Til 25 kr. pr. kuvert! = knap 2000 kr.!!!) Me liiiike! :thumbsupsmileyanim:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Lilo

Ja, jeg bliver lige nød til at flashe vores baby, for det er helt mærkeligt at skrive så meget om en selv uden hun er en del af det!

Lilo er 3,5 år og er en sammenbragt vovse, som bliver elsket over alt på jorden!!!

Lilo som hvalppost-33542-1209154985.jpg

Lilo på strandenpost-33542-1209154997.jpg

Lilo, for en uge siden!!

Pjusket og langhåret, liggende på sofa'en og sover, med tøjdyret, efter en hård kamp med bad, og udredning

post-33542-1209155121.jpg

0

Del dette indlæg

Toastmaster And

Dette er så min version af en toastmaster klokke!!

Det er min stedfar der skal være toastmaster (og føre mig op), og jeg ville gerne gøre dette element, lidt mere personligt!

Til stor irretation for min mor, har min stedfar en samling badeænder, der sidder på kanten af deres spa, på badeværelset og derfor skal han da også have en badeand i anledning af vores bryllup..

Det er en rejseand, med pas stempler som symboliserer ham, da han har rejst meget og boet i udlandet store dele af sit liv, bla. da min mor mødte ham. På denne her måde, er det en ting der symboliserer vores bryllup og ham selv, og som jeg ved kommer til at stå fremme og blive brugt bagefter

De 3 små ænder, er glow in the dark, som jeg egentlig købte fordi de var super søde med hjerter, men jeg har nu tænkt mig at sætte en ved min mor, min søster og mig selv, så de kan symbolisere vores familie, hans 3 ællinger, og vi lyser så han altid kan finde os på hans "rejse" (totalt pladder, sukkersødt I know! LOL)

Det er utrolig vigtigt for mig, at vise ham at vi er en familie, og han er MIN far og har en vigtig rolle denne dag, selvom vi ikke er kød og blod og dette gør det meget godt.

DEN KAN SELVFØLGELIG PIVE; SÅ HAN KAN TILTRÆKKE OPMÆRKSOMHEDEN VED TALER OSV...

post-33542-1209156615.jpg

Redigeret af Janice
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidste!! :thumbsupsmileyanim:

billedet er faktisk mere orange en mørke brun, så der er lidt mere spil i farverne end billederne viser...

Her har jeg da ikke været forbi før confused0006.gif

Utrolige flotte invitationer ... har du selv lavet dem fra "bunden" ???? sign0188.gif

Redigeret af jeannette
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidste!! :thumbsupsmileyanim: billedet er faktisk mere orange en mørke brun, så der er lidt mere spil i farverne end billederne viser...
Her har jeg da ikke været forbi før confused0006.gifUtrolige flotte invitationer ... har du selv lavet dem fra "bunden"  ???? sign0188.gif
Ja det tror jeg da  :cheerleader3:  (hva mener du med fra bunden?)billedet er et jeg har nappet fra google, men alt er skåret, designet og klippe klistret helt selv!
0

Del dette indlæg

Sidste!! :thumbsupsmileyanim: billedet er faktisk mere orange en mørke brun, så der er lidt mere spil i farverne end billederne viser...
Her har jeg da ikke været forbi før confused0006.gifUtrolige flotte invitationer ... har du selv lavet dem fra "bunden"  ???? sign0188.gif
Ja det tror jeg da  :cheerleader3:  (hva mener du med fra bunden?)billedet er et jeg har nappet fra google, men alt er skåret, designet og klippe klistret helt selv!

den 3-fløjet holder til invitation og SU-kort er smart - I LIKE.

Hvordan har du gjort ?? confused0007.gif

0

Del dette indlæg

Det er et stykke A4 der har beholdt længden men kun 15 i bredden.

så er den foldet med xx cm ( 8 tror jeg, kan ikke huske lige nu) 2 gange så du har den første flap, og midtersiden.

den sidste er også foldet de xx cm og så er der en rest på 2 cm, som jeg har klippet et hak i og limet fast til siden, og lavet lommen!

0

Del dette indlæg

så er den foldet med xx cm ( 8 tror jeg, kan ikke huske lige nu) 2 gange så du har den første flap, og midtersiden.

den sidste er også foldet de xx cm og så er der en rest på 2 cm, som jeg har klippet et hak i og limet fast til siden, og lavet lommen!

så det er egentlig kun et spørgsmål om at få siderne til at passe sammen cm mæssigt!

jeg prøvede mig frem med alm. papir og foldede det til det passede...

Redigeret af Janice
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidste!! :cheerleader3: billedet er faktisk mere orange en mørke brun, så der er lidt mere spil i farverne end billederne viser...
Ja det tror jeg da  :back2topic:  (hva mener du med fra bunden?)billedet er et jeg har nappet fra google, men alt er skåret, designet og klippe klistret helt selv!

så det er egentlig kun et spørgsmål om at få siderne til at passe sammen cm mæssigt!

jeg prøvede mig frem med alm. papir og foldede det til det passede...

Lyder jo dejligt simpelt .... men jeg er stadigvæk imponeret :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Toastmaster And

Dette er så min version af en toastmaster klokke!!

Det er min stedfar der skal være toastmaster (og føre mig op), og jeg ville gerne gøre dette element, lidt mere personligt!

Til stor irretation for min mor, har min stedfar en samling badeænder, der sidder på kanten af deres spa, på badeværelset og derfor skal han da også have en badeand i anledning af vores bryllup..

Det er en rejseand, med pas stempler som symboliserer ham, da han har rejst meget og boet i udlandet store dele af sit liv, bla. da min mor mødte ham. På denne her måde, er det en ting der symboliserer vores bryllup og ham selv, og som jeg ved kommer til at stå fremme og blive brugt bagefter

De 3 små ænder, er glow in the dark, som jeg egentlig købte fordi de var super søde med hjerter, men jeg har nu tænkt mig at sætte en ved min mor, min søster og mig selv, så de kan symbolisere vores familie, hans 3 ællinger, og vi lyser så han altid kan finde os på hans "rejse" (totalt pladder, sukkersødt I know! LOL)

Det er utrolig vigtigt for mig, at vise ham at vi er en familie, og han er MIN far og har en vigtig rolle denne dag, selvom vi ikke er kød og blod og dette gør det meget godt.

DEN KAN SELVFØLGELIG PIVE; SÅ HAN KAN TILTRÆKKE OPMÆRKSOMHEDEN VED TALER OSV...

post-33542-1209156615.jpg

:cheerleader3: Supergod idé.

Sjov og meget personlig på en gang, så kan det slet ikke gå galt. Glæder mig til at se hvordan han og resten af gæsterne reagerer på indslaget.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer