Janice

Janice og Rasmus d. 4 juli 2009

796 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vores Kage

Vi skal (eller jeg) selv lave vores kage!

og det skal være 2 firkanter der står direkte oven på hinanden...

skal være med noget chokolade/bailey creme, og Passionsfrugt creme, til det andet lag!

Det er min søster der skal hjælpe mig med at dekorere den, for jeg tør slet ikke stå med det der fondant selv :loveboard:

og så tror jeg den skal pyntes nogenlunde sådan her:

post-33542-1210091663.jpg

post-33542-1210091671.jpg

post-33542-1210091681.jpg

0

Del dette indlæg

Dejlige inspirationsbilleder - og super ide med "Vil du føre mig op" kort.

Jeg synes rebussen med hans navn er meget sød :loveboard:

Ihh hvor bliver man altså i bryllupshumør når vejret er godt - glæder mig til forår næste år.....

:bearhug: man skal i hvert fald, ikke sende den til en der er sart!

glæder mig også bare heeeeeeelt vildt... men har slet ikke tid til noget for tiden, fordi jeg læser til eksamen Ihhhhhhhh..

0

Del dette indlæg

Dejlige inspirationsbilleder - og super ide med "Vil du føre mig op" kort.

Jeg synes rebussen med hans navn er meget sød :bearhug:

Ihh hvor bliver man altså i bryllupshumør når vejret er godt - glæder mig til forår næste år.....

:hug: man skal i hvert fald, ikke sende den til en der er sart!

glæder mig også bare heeeeeeelt vildt... men har slet ikke tid til noget for tiden, fordi jeg læser til eksamen Ihhhhhhhh..

Nej jeg synes heller ikke der er tid til noget. Arbjeder meget for tiden (frister for regnskaber og selvangivelser nærmer sig) og så skal jeg forsvare speciale i slutningen af måneden. Så ikke så meget bryllupsplanlægning til mig - men i dag er der kun 8 uger til vi skal på ferie, så det kan man da også glæde sig over. :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig søde inspirationsbilleder til fotografen og et sjovt kort til din papfar. Det skal han da nok få det hyggeligt med at løse :loveboard:

åÅÅ det er sådan her man qouter flere på en gang weeeeeee

ja jeg tror også han synes det er sjovt!! han er sjovt nok den der spørger mest til vores bryllup!!

er overrasket over hvor ligeglade folk er, folk som har fået save the date kort, og som ikke vidste vi skulle giftes, og som jeg har mødt face to face, siger ingenting!!

INTET, havde forventet et tillykke eller aaaarj skal i giftes eller sådan noget, men nææ nej de snakker bare om at der er tilbud på jordbær i netto!!

Fantastisk kort til din far :hug:

Så kanman da ihvert fald ikke sige nej :bearhug:

jeg ved også bare hvor meget det betyder for ham!!, hans egen datter snakker ikke med ham og min søster har jo min far, så jeg er ligesom den eneste der er tilbage, men jeg ville heller ikke have nogen anden!!!

bortset fra at jeg tit tænker som monica, fra venner, der siger til ross at hvis hun kunne bytte forældre ville hun havde hans..

hvis jeg kunne få en anden far ville jeg helt klart vælge min søsters (selvom min søsters far ikke er lige så god som min stedfar)

PS. Jo min søster og jeg har den samme far (i hvert fald biologisk) hvis der var nogen der var i tvivl

0

Del dette indlæg

øøøøøøøøøøøh slap aaaaaaaaaaaaaaf den corsage er skæv :loveboard: kan godt forstå du har sendt den retur!! Jeg ville faktisk besøge butik Marian hvis jeg var dig - godt nok er de jo dyrere, men kvaliteten er der så også :bearhug: og der er mange at vælge imellem :hug:

krammer og tak for dine søde beskeder :(

0

Del dette indlæg

Hejsa.. og et forsinkede velkommen til.. Har først lige opdagede din tråd nu.. Men hold da op hvor har du bare styr på meget.. Og fede farve/Tema.. Du er godt nok krea og det er nogle vildt flotte kort du har lavede..

:loveboard:

Har du billeder af kjolen?? for så vil vi da meget gerne se :bearhug:

åÅÅ det er sådan her man qouter flere på en gang weeeeeee

ja jeg tror også han synes det er sjovt!! han er sjovt nok den der spørger mest til vores bryllup!!

er overrasket over hvor ligeglade folk er, folk som har fået save the date kort, og som ikke vidste vi skulle giftes, og som jeg har mødt face to face, siger ingenting!!

Sådan oplever jeg det også.. Første gang vi sagde til hele min fars familie (til en fødselsdag) udbrød min Mor.. "Sandie og Michael er forlovede" hun kunne ikke lade være.. De eneste svar der kom var.. "nårh det har vi da ikke mærket noget til".. "det gør vi nok til festen" ... WHAAAT.. INGEN der sagde tillykke.. ikke engang farmor.. Det har også resulteret INGEN af dem er blevet inviteret.. (jo min farbror og hans familie men dem arbejder vi med og vidste det inden og havde sagt tillykke..) Folk er underlige..

Jeg har den der brudecorsage liggende derhjemme.. Har kun prøvede den.. Vil du købe den? Kan ikke lige huske str. men kan kigge når jeg kommer hjem hvis det skulle have interesse..

Glæder mig til at følge dig fremover:)

Hov.. forresten.. FED RING

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

øøøøøøøøøøøh slap aaaaaaaaaaaaaaf den corsage er skæv :) kan godt forstå du har sendt den retur!! Jeg ville faktisk besøge butik Marian hvis jeg var dig - godt nok er de jo dyrere, men kvaliteten er der så også :bearhug: og der er mange at vælge imellem :shooter:

krammer og tak for dine søde beskeder :)

det var også sådan jeg så ud i hovedet, da jeg prøvede den! det så godt nok lidt sjovt ud!!! jeg har set dem dig og din veninde købte, og de var super flotte, og rigtig god kvalitet, men ligger butikken ikke i jylland????

Hejsa.. og et forsinkede velkommen til.. Har først lige opdagede din tråd nu.. Men hold da op hvor har du bare styr på meget.. Og fede farve/Tema.. Du er godt nok krea og det er nogle vildt flotte kort du har lavede..

:)

Har du billeder af kjolen?? for så vil vi da meget gerne se

Sådan oplever jeg det også.. Første gang vi sagde til hele min fars familie (til en fødselsdag) udbrød min Mor.. "Sandie og Michael er forlovede" hun kunne ikke lade være.. De eneste svar der kom var.. "nårh det har vi da ikke mærket noget til".. "det gør vi nok til festen" ... WHAAAT.. INGEN der sagde tillykke.. ikke engang farmor.. Det har også resulteret INGEN af dem er blevet inviteret.. (jo min farbror og hans familie men dem arbejder vi med og vidste det inden og havde sagt tillykke..) Folk er underlige..

Jeg har den der brudecorsage liggende derhjemme.. Har kun prøvede den.. Vil du købe den? Kan ikke lige huske str. men kan kigge når jeg kommer hjem hvis det skulle have interesse..

Glæder mig til at følge dig fremover:)

Hov.. forresten.. FED RING

tark, og velkommen til min tråd..

jo jeg har nogle dårlige billeder af mig i kjolen, men den sidder så stramt, at jeg ligner en der er højgravid! (så jeg tør ikke vise dem) og så er jeg blevet lidt i tvivl om jeg skal have min egen kjole :) min mor, synes et eller andet sted at det er syndt jeg ikke får min egen kjole, og når jeg prøver den nu, bliver jeg lidt i tvivl fordi jeg ikke kan passe den, jeg får ikke den der fornemmelse som da jeg prøvede den første gang og kunne passe den! (ved så ikke om det bare var fordi det var første gang jeg havde en brudekjolde på)

iih, det er svært... jeg drømmer heller ikke om en kjole, og det er ikke en fantasi hos mig, jeg synes invitationer og sæbebobler er meget sjovere, men jeg er så i tvivl om grunden til at jeg føler sådan, måske er fordi jeg har haft sagt til mig selv, at jeg har en kjole og ikke behøver kigge?

nå der er heldigvis, laaaaaaaaang tid til så jeg kan vel finde ud af det endnu!

mht. til corsagen, har jeg besluttet mig for at vente lidt, og prøve det før jeg køber. Jeg var ikke helt tilfreds med kvaliteten af den jeg købte!

Jaaa "vil du føre mig op kortet" er bare super! (Har jo selv brugt ideen) :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at høre hans reaktion. :cheerleader3:

Så er det nok hos dig jeg har set det!!! :) tak for inspiration... kunne bare huske noget om en rebus, og så måtte jeg jo søge!!!

Redigeret af Janice
0

Del dette indlæg

Kære Janice :)

Jeg opdagede til min store stræk, at jeg aldrig har været forbi din tråd :)

Hold da op, nogle flotte STD-kort og indbydelser!!! :):thumbsupsmileyanim::) Virkeligt lækre og eksklusive! :)

Jeg synes faktisk også, at det er meget sødt med den rebus og Erik :shooter: Jeg ville dog være alt for "genert" til at bruge det, så det er godt, at jeg ikke kender nogen Erik'er :cheerleader3:

Jeg glæder mig meget til at følge din planlægning... Tænk, når du skal giftes, har jeg næsten været gift i et år og er måske endda blevet mor :)

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den sælger du købte bobler af, hvad kalder hun sig????

Er seriøst ved at løbe tør for tålmodighed :thumbsupsmileyanim:

Kan jeg virkelig godt forstå!

MIn sælger hedder Rachelharrison21

der er jo ikke andet at gøre, end at trykke på den knap der hedder "item not received" (får man så sine penge igen???)

0

Del dette indlæg

Kære Janice :)

Jeg opdagede til min store stræk, at jeg aldrig har været forbi din tråd :loveflag:

Hold da op, nogle flotte STD-kort og indbydelser!!! :):thumbsupsmileyanim::) Virkeligt lækre og eksklusive! :)

Jeg synes faktisk også, at det er meget sødt med den rebus og Erik :) Jeg ville dog være alt for "genert" til at bruge det, så det er godt, at jeg ikke kender nogen Erik'er :cheerleader3:

Jeg glæder mig meget til at følge din planlægning... Tænk, når du skal giftes, har jeg næsten været gift i et år og er måske endda blevet mor :)

:bearhug:

Hej malene, jeg tænkte nok på hvornår du ville komme forbi :shooter:

Jeg ville heller ikke drømme, om at sende sådan en rebus, hvis det ikke lige var til ham... har du set hvilken tegning der er nederst, hvor der skal stå datter?

og tak for alle roserne!!!

0

Del dette indlæg

Kære Janice :heart:

Jeg opdagede til min store stræk, at jeg aldrig har været forbi din tråd :(

Jeg synes faktisk også, at det er meget sødt med den rebus og Erik :loveflag: Jeg ville dog være alt for "genert" til at bruge det, så det er godt, at jeg ikke kender nogen Erik'er :cheerleader3:

:shooter:

Hej malene, jeg tænkte nok på hvornår du ville komme forbi :)

Jeg ville heller ikke drømme, om at sende sådan en rebus, hvis det ikke lige var til ham... har du set hvilken tegning der er nederst, hvor der skal stå datter?

og tak for alle roserne!!!

He he... Nej, men uden at snydekigge, kan jeg jo gætte mig til at det er noget med :bearhug:

Søreme så!!! Bingo!!! :bearhug:

:)

0

Del dette indlæg

Den sælger du købte bobler af, hvad kalder hun sig????

Er seriøst ved at løbe tør for tålmodighed :)

Kan jeg virkelig godt forstå!

MIn sælger hedder Rachelharrison21

der er jo ikke andet at gøre, end at trykke på den knap der hedder "item not received" (får man så sine penge igen???)

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Kan du selv regne ud, hvad min sælger hedder????!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer