Janice

Janice og Rasmus d. 4 juli 2009

796 indlæg i dette emne

Det er også et sødt strømpebånd :loveboard: - eller det er vel nærmere to, du modtager - ikke dårligt :loveboard:

Ja! må finde på noget at bruge det andet til

Det er også bare så fint :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

det synes jeg også. nu glæder jeg mig bare til det kommer :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Klokken er nu over 24 og det er ikke din milepæl mere :loveboard: til mig.

MEN MEN, det betyder bare at der nu kun er 399 dage :loveboard::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

NEEEEEJJJJJJJJJJJ; jeg nåede det heller ikke... Nå,men du får lige et forsinket tillykke med milepælen fra mig alligevel! :loveboard:

Kram Heidi

Tihi tusind tak, men nu er der jo også endnu kortere tid til JUHUUUUUUU

0

Del dette indlæg

Kan du så lige komme frem af gemmerne... Hulu bulu, Janice - hvor er du henne??? :)

Kram Heidi

haaaaarj jamen jeg har jo lige haft en mundtlig eksamen i strafferet jeg skulle have overstået, og så kunne jeg ikke finde min tråd :td:

men jeg har dog købt lidt mere og ændret lidt planer mht til gaveæskerne

0

Del dette indlæg

jeg har da købt lidt mere på ebay...

inspireret at bla. sandie, anja og et par stykker mere har jeg nju også købt charms!!

de skulle på poserne med fortune cookies, men de skal slet ikke i gaveæskerne mere for jeg har fået lov til at få Franske mandler/sukker mandler, så de skal sidde på de fine organza poser jeg har købt til dem...

det er kæresten der har valgt dem, og bag på dem står der made with love

vi har droppet de der bordkort holder vi skulle have for nu har vi æskerne og der kan ikke være plads til det hele (læs: penge) så bordkortene sættes på gaveæskerne som nu skal indeholde:

Kysseklokke

5 sukkermandler i fin pose

kakaoblandning med mini marshmallows

evt. monogram choko (hvis der er plads)

post-33542-1212950714.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så er strømpebåndet kommet hjem!!!

og de er virkelig fine, er dog ret stive i det...

det store har en blå sløjfe syet i indersiden, ret fin detalje syns jeg... :)

:(:cheerleader3: Kommer der billeder? :cheerleader3::cheerleader3:

...og rigtig søde charms!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

og hvis jeg kunne finde ud af hvor min eneste ene har lagt opladeren, kunne det blive lige om lidt!

hmm kunne være man skulle rydde op så det var til at finde noget...

jeg roder, fordi jeg er ved at lave 2 sange til min fætters konfirmation på lørdag, så jeg skal lige have skåret 60 paphjerter, sat bånd i og rullet sange og sløjfer på osv..

når vi snakker om lørdag, så må det snart godt blive godt vejr, det tyder ikke så godt og der er jo så mange der skal giftes..

har ikke nerver til det :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Strømpebånd ankommet

så er strømpebåndene ankommet, så må vi se om jeg skal bruge det, da jeg fik hug af min moster, fordi der åbenbart er et i familien som der er tradition for at bruge (i hvert fald mellem min moster og min mor, de har haft det på 4 gange tilsammen, og min mor købte det første gang min moster skulle giftes)

post-33542-1213172220.jpg

post-33542-1213172228.jpg

Redigeret af Janice
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot farve på strømpebåndene. Kan godt se, at det nok bliver familiens, du kommer til at have på. Det er i hvert fald en sød tradition :thumbsupsmileyanim:

ja det bliver det nok, men det er også helt fint med mig. Troede bare det var en ting mellem de 2. men så har jeg i hvert fald de brune til scrapbogen, og et til at kaste med hvis jeg bliver modig nok

0

Del dette indlæg

De strømpebånd er ret søde :cheerleader3:

...ellers må du jo have to på, hvis du ikke kan vælge :ilovebryllupsklar: Et til hvert ben :cheerleader3:

i øvrigt sødt avatarbillede, du har fået :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

De strømpebånd er ret søde :cheerleader3:

...ellers må du jo have to på, hvis du ikke kan vælge :cheerleader3: Et til hvert ben :cheerleader3:

i øvrigt sødt avatarbillede, du har fået :thumbsupsmileyanim:

ha ha, ja det kan være! :ilovebryllupsklar:

tark rosen, ja jeg syntes det gamle var lidt blegt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!

Mine forældre har tilbudt at betale for vores drikkevarer!!!

det er bare så sødt af dem især når festen skal holdes hos dem, og det er dem der skal står med alt det der festgejl selvfølgelig med alt den hjælp vi kan give dem!!!

vi var til konfirmation i går, og så var der en meget avanceret playliste, som faktisk var en jukebox uden at være i indpakningen! det viste sig så at være min søde moster og onkels, og den må vi meget gerne låne!! weeeeee så behøver vi ikke at leje en jukebox.

de har faktisk også tilbudt os telt, de har et rigtig godt kvalitetstelt, men fruen her vil jo gerne have en multipavillion, men det er rigtig sødt af dem!!

nåå ja og så tilbød min x-onkel (konfirmandens far) at lave vores bryllupskage, han er bager... det er bare så sødt af ham!! har ikke set ham i flere år, meeeeeeen han synes jo at jeg er sød, så det ville han rigtig gerne!

det var bare sådan en god aften, og min lille fætter havde sådan en god dag, og hold da op han blev belæsset med gaver *ss*

eneste negative, var at min fulde moster kom hen, og råbte nåååå jeg hører i skal giftes, hvor er vores invitation - AV, det var godt nok ikke en god situation at stå i, og min kære mand han gik bare!!!!

0

Del dette indlæg

Det er slet ikke skidt med sådan en konfirmation, så finder man lige ud af hvem der har og kan hvad i familien...

Men ikke heldigt med din moster. :cheerleader3:

Og dejligt at dine forældre vil betale drikkevarer og ex-onkel fikser kagen... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ej, hvor dejligt med sådan en familie :biggrin:

:cheerleader3::cheerleader3::)

Vi blev også bare så overraskede, mine forældre er rigtig søde og vil gøre alt for at hjælpe, men det er også sådan at man afdrager hvis man låner penge af dem... så vi havde slet ikke regnet med det, vi havde måske renget med at vi ville ønske noget af dem i gave men iiiiiiiih det er bare så dejligt!!!

nu holder budgettet også selvom at jeg også skal købe kjole, og vi skal ikke låne nogle penge...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer