Janice

Janice og Rasmus d. 4 juli 2009

796 indlæg i dette emne

iiiiiih er tosset på ebay lige nu!!!

nu har jeg lige sendt min 3 mail til sælgeren af mine kræmmerhuse!

hun har ikke svaret mig og jeg købte dem d. 1.. til sammenligning købte jeg også mandlerne den samme dag og de kom 3 dage efter!!

altså hun kan da i det mindste svare mig!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ups har helt glemt at skrive at jeg nu også har booket hår og make-up!!

Har booket carina ernst som kommer hjem på dagen så det er super dejligt!! :bearhug:

Tror faktisk kun at vi mangler at få styr på tøj, ringe, og så booke telt! Altså af de store ting, der er stadig en masse shopping endnu :bearhug:

Lige nu er jeg ved at undersøge muligheden for at hyre en karikatur tegner, til at tegne gæsterne mens vi får taget billeder, dog ligger de priser jeg har set på 6000 for en times arbejde og det er helt og holdent et NO GO!!! (Sindsyg timeløn)

0

Del dette indlæg

hun har ikke svaret mig og jeg købte dem d. 1.. til sammenligning købte jeg også mandlerne den samme dag og de kom 3 dage efter!!

Du kan sende en klage til hende gennem ebay... Dog ved jeg ikke helt hvordan det fungerer...

Har booket carina ernst som kommer hjem på dagen så det er super dejligt!! :bearhug:

Tror faktisk kun at vi mangler at få styr på tøj, ringe, og så booke telt! Altså af de store ting, der er stadig en masse shopping endnu :bearhug:

Lige nu er jeg ved at undersøge muligheden for at hyre en karikatur tegner, til at tegne gæsterne mens vi får taget billeder, dog ligger de priser jeg har set på 6000 for en times arbejde og det er helt og holdent et NO GO!!! (Sindsyg timeløn)

dejligt med hår og make up...

Det var godt nok noget af en timeløn... :bearhug: Synes ellers det var en god ide...

0

Del dette indlæg

Du kan sende en klage til hende gennem ebay... Dog ved jeg ikke helt hvordan det fungerer...

dejligt med hår og make up...

Det var godt nok noget af en timeløn... :bearhug: Synes ellers det var en god ide...

Jeg har også startet en dispute, og hun har nu svaret at hun vil sende mig nye, men ikke det antal jeg har bestilt, så det skal jeg lige have ordnet ellers så fjerner jeg ikke min "Klage" har også gang i en anden, hos en sælger der siger hun har refunderet penge til mig, men i hvert fald ikke til min konto så ved ikke hvor de er blevet af..

Ja det kunne være rigtig sjovt med karikaturer, må se om jeg ikke kan finde en fritid/strøg tegner der ikke koster så meget..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha, jeg var bagud herinde!! :cheerleader3:

Fine ting fra vistaprint!! Kom til at se at jeres adresse er skovlyporten 10! :bearhug:

Der har min kæreste og jeg boet!! Bare i st 5. (helt nede for enden, ud mod vejen og busstoppestedet)

Lille verden. Det er 3 år siden vi flyttede, men det var nu et godt sted at bo!

Flot prøvekage!!! og den er virkelig flot pyntet!! :bearhug:

Rigtig søde og flotte bordskåner/ølbrikker!! Kan du huske hvem du købte ved eller hvad du søgte på??

Disse:

post-30921-1222882746.jpg

Dejligt i har fundet en fotograf!! har hørt meget godt om fotohajerne... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhhh hvor spændende. :bearhug: Glæder mig til at høre om din kjoleprøvning. Det er fantastisk at stå i KJOLEN!!!!

Jeg håber også jeg finder KJOLEN, med 40 % rabat selvfølgelig :bearhug:

Ærlig talt håber jeg ikke at jeg skal andre steder, for jeg synes ikke rigtig tanken om at stå halvnøgen i et prøverum med en fremmed der står og giver dig tøj på lyder særlig dejligt...

0

Del dette indlæg

Fine ting fra vistaprint!! Kom til at se at jeres adresse er skovlyporten 10! :bearhug:

Der har min kæreste og jeg boet!! Bare i st 5. (helt nede for enden, ud mod vejen og busstoppestedet)

Flot prøvekage!!! og den er virkelig flot pyntet!! :cheerleader3:

Rigtig søde og flotte bordskåner/ølbrikker!! Kan du huske hvem du købte ved eller hvad du søgte på??

Disse:

Dejligt i har fundet en fotograf!! har hørt meget godt om fotohajerne... :bearhug:

Ja de laver nogle seje ting hos vistaprint!

AAARj Så har i haft den store have!!! Ej min kæreste er faktisk blevet rigtig gode venner med den mand der bor der nu.. Lille verden :bearhug:

brikkerne er købt hos moonlight weddings, men har måtte åbne en dispute, fordi hun sagde hun havde returneret nogle penge, uden at det var sket og man kan ikke betale med paypal...

Vi glæder os så meget til at de tager vores billeder...

0

Del dette indlæg

Fine ting fra vistaprint!! Kom til at se at jeres adresse er skovlyporten 10! :cheerleader3:

Flot prøvekage!!! og den er virkelig flot pyntet!! :cheerleader3:

Disse:

Ja de laver nogle seje ting hos vistaprint!

AAARj Så har i haft den store have!!! Ej min kæreste er faktisk blevet rigtig gode venner med den mand der bor der nu.. Lille verden :cheerleader3:

brikkerne er købt hos moonlight weddings, men har måtte åbne en dispute, fordi hun sagde hun havde returneret nogle penge, uden at det var sket og man kan ikke betale med paypal...

Vi glæder os så meget til at de tager vores billeder...

Hehe, var den større en de andre haver?? Det var jeg ikke klar over :cheerleader3: Mangler den have for vildt!! Nu bor vi på 1.sal :) Mangler virkelig en have!! Hvor sjovt at din kæreste er venner med ham der bor der nu :bearhug:

mht. brikkerne; så er det nok ikk så smart at købe dem hos hende... Men så sparer jeg de penge :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor skønt med kjoleprøvning i morgen, det er jo.... ja i morgen :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::) Glæder mig til masser af billeder og håber, at du finder KJOLEN :bearhug::bearhug::bearhug:
Janice, hvor er det spændende med kjoleprøvning i morgen :(

Glæder mig til at se, om du finder KJOLEN! :cheerleader3:

ÅÅÅHHHH Jeg har det ligesom jeg skal til eksamen!!!

har den der følelse af at jeg har lyst til bare at løbe væk :)

Der er bare så mange følelser der løber gennem mit hoved! Hvad hvis de ikke har noget jeg kan passe, hva hvis jeg finder den jeg gerne vil have men ikke i den rigtge str. jeg vil gerne tabe mig så skal jeg købe en jeg vil kunne komme til at passe...

uuuh Det hjælper nok heler ikke at jeg lige har set den store dag på zulu, føler mig lidt hormonel :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

1. kjole

Den første kjole jeg prøvede synes jeg var rigtig pæn, dog kradsede det der tyl noget så slemt ved armene. Nu da jeg ser billeder synes jeg dog den sidder noget så forfærdeligt på mig :loveboard:

Har ikke lært at skærme mod dobbelthager og fjogede blikke når man nu prøver kjole, så dem får i med

post-33542-1223058911.jpg

post-33542-1223058939.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer