Anjapigen80

Anja og Thomas' vinterbryllup 10. januar 09

1,868 indlæg i dette emne

Lige lidt opdate fra i dag.

Alt bordpynt er blevet afleveret til hotellet, hvor en rigtig sød og venlig mand tog imod vores ting og kuffert. Vi skal overnatte der.

Han sagde, at det skulle de nok finde ud af, så vi skulle bare tage det helt roligt :cheerleader3:

Vi var også lige et smut forbi blomsterhandleren, som skal lave brudebuketten (eller det er to, han skal lave). Jeg var begyndt at tro, at det var gået tabt i posten, men nej, i går fik vi en seddel om, at der lå noget til mig på posthuset. :unsure:

Så her er de - jeg er fuldt ud tilfreds med dem!

post-31283-1231523548.jpg

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Alle kirkehæfterne er også blevet færdigtrykte :unsure: Det holdt lige hårdt, da jeg havde kopieret alle hæfterne, fandt jeg ud af, at salmerne kom i den forkerte rækkefølge, så om igen!

De 4 af dem er på tysk, da der er fire tyske gæster. Jeg fandt alle fire salmer på nettet oversat - endda så de kan synges på melodien :cheerleader3:

Kurven med kirkehæfter og risposer:

post-31283-1231524482.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort Stort tillykke med i morgen!!

Håber det bliver den dag i har drømt om..

Knuss og Kram Sandie

Taaaark, Sandie, du gifte kvinde! :unsure:

Villa da også lige være med til at ønske dig og din kommende, en helt fantastisk dag imorgen!

Glæder mig som alle de andre, til at se billeder og beretning. Er ikke i tvivl om at du bliver helt fantastisk smuk! :cheerleader3:

:denmarkflag: Mie

Tak, Mie :balloons:

0

Del dette indlæg

Til sidst lige et af mine hængepartier.

I et tysk bryllupsmagasin havde jeg set, at et par havde pyntet en ramme, som alle gæsterne blev fotograferet i. Det måtte jeg også bare ha' :cheerleader3:

Nu har jeg lige pyntet den - hurra for en clipsemaskine!

Det er en sølvramme fra et spejl købt i Biva til 99 kroner:

post-31283-1231526726.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anita, min søster, har i dag været i gang med at lave et reserveslør, fordi hun synes, at gæsterne skal have lidt at klippe i efter brudevalsen, så jeg er spændt på, hvordan det ser ud!

Måske lægger hun et billede ind af aften.

Derudover har jeg fået en MMS fra Heidi0601, der er godt i gang med bryllupskagen :unsure:

Det er så skønt med alle dem, der hjælper til - uden dem ville det bare ikke kunne lade sig gøre! :cheerleader3:

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Hvor ser det hele bare rigtig godt ud Anja og det lyder bare til at der er styr på det :cheerleader3:

Så kan du jo bare tage det ganske roligt og slappe lidt af inden den store dag og lade alle folk passe godt på dig og give dig den mest vidunderlige dag af dem alle...

Jeg ønsker jer en fantastisk dag i morgen og må solen skinne på jer hele dagen...

Knus og Kram

0

Del dette indlæg

Ejj hvor er det blevet fint og super smart med den ramme - det fif vil jeg lige huske :cheerleader3:

Stort tillykke med brylluppet imorgen - hvor må du bare være SÅ spændt :D

Glæder mgi til at læse alt om dagen og selvfølgelig se billeder....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fine sager her til sidst, må være dejligt at runde planlægningen af med de sidste små ekstra detaljer....

Ønsker jer en helt igennem fantastisk dag i morgen, og glæder mig allerede til beretning med MASSER af billeder og til at høre hvad jeres gæster sagde til alt dit (jeres) arbejde.

Kæmpe knus og masser af baskende sommerfugle fra Barbara :unsure::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ja, reservesløret er færdigt. Det er ikke jordens flotteste, men det er mere funktionen, der er vigtig. Jeg har heller ikke haft tiden til at gøre det helt store ud af det, men her er det:

Reserveslr.jpg

Det er lavet for langt, men så kan vi altid klippe det i den ønskede længde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare gennemført Søde! :cheerleader3: Jeg ville da næsten ønske, at jeg skulle med som gæst! :unsure: Det var VILDT undeligt at snakke med dig her i aften :balloons: - når vi nu aldrig har mødtes ansigt til ansigt, men dejligt at få en stemme på mennesket bag alle de søde ord du skriver!

Jeg er færdig med kagerne - eller så færdig som de nu bliver. I skal jo selv lige sørge for top figuren på den ene og snefnug på blomstertråd i de to andre. Jeg HÅBER i bliver tilfredse med resultatet - der er i hvert fald lagt masser af tanker og kærlighed i projektet! :denmarkflag:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Kaere Anja

Det har vaeret hyggeligt og spaendende at foelge med i din planlaegning herinde paa BK.

Utroligt er tiden er gaaet saa hurtigt og at I allerede skal giftes i morgen.

Jeg sender dig en masse lykoenskninger fra Schweiz og haaber I maa faa en vidunderlig dag i morgen :cheerleader3:

:unsure::denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer