Anjapigen80

Anja og Thomas' vinterbryllup 10. januar 09

1,868 indlæg i dette emne

:cheerleader3::unsure::denmarkflag::balloons::balloons:

Kære Anja og Thomas,

Endelig er jeres store dag kommet, om få timer står I i kirken og knytter kærlighedens bånd.

Ønsker jer hjerteligt tillykke med dagen, håber I får lykke og held på jeres fælles vej i livet.

Det har været en sand fornøjelse at følge forberedelserne, og blive imponeret over det alt sammen!

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Kærlig hilsen

Rikke Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære søde Anja & (Thomas)

Det føles som igår du startede din planlægningstråd, men alligevel er den vokset på rekordfart og nu er dagen her allerede!!!

Jeg ønsker jer en fantastisk dag, som jeg ved bliver fantastisk med alt den kærlighed du har lagt i dagen. Det viser en stor respekt for jeres forhold!

Men mest af alt ønsker jeg jer et fantastisk ægteskab!!

Knus Janice

:cheerleader3::unsure::denmarkflag::balloons::balloons::bunny_4:

Redigeret af Janice
0

Del dette indlæg

Tak for alle jeres hilsner - det er så sødt! Jeg får nok ikke tid til at svare jer alle i dag.

Vi er lige stået op.

Nu venter jeg på, at Thomas ordner morgenmaden, og så er vi ved at være klar til at tage hul på dagen.

Til Anita: det er såååå fint, at du overhovedet har lavet et ekstra slør!

Til Heidi: Vi er såååå spændt på at se kagerne :cheerleader3: Det er så sødt at dig, at du har villet bruge tid på det. Jeg synes også, det var en helt speciel oplevelse at høre din stemme :denmarkflag: Vi ses desværre ikke i dag - jeg er til frisør på det tidspunkt. Men vi finder da lige en anden dag. :unsure:

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Så kom dagen endelig. Håber I får en fantastisk uforglemmelig dag.

Stort tillykke.

Rigtig fine detaljer du har fået ordnet her til sidst :cheerleader3:

Ideen med rammen bliver skrevet bag øret.

Glæder mig til at se Anitas billeder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Anja (og Thomas!)

Så kom dagen hvor jeres fantastiske vinterbryllup skal stå!!

Det har været rigtig spændende at følge din planlægning søde og jeg håber I får en helt fantastisk dag!!!

Jeg glæder mig meget til at høre om dagen og se billeder af jer - Det smukke brudepar!!

post-30921-1231577511.gif

0

Del dette indlæg

Kære Anja (og ikke mindst Thomas)

Et kæmpe stort tillykke med brylluppet i dag. Hvor er det vildt at det allerede er nu. Jeg kan stadig huske den dag, da du begyndte på din planlægning, og jeg syntes der var vildt længe til. Og tænk... så er det allerede nu :cheerleader3:

Jeg håber I får den skønneste og mest fantastiske dag overhovedet og at det bliver lige som I har drømt om :denmarkflag:

Og så glæder jeg mig helt vildt til at se de fantastiske billeder senere :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Anja og Thomas

Kæpe stort TILLYKKE med jeres store dag idag. Jeg håber I får en rigtig skøn dag og jeg er sikker på Thomas bliver super glad for din tale, den er bare så fin og personlig og godt fundet på.

Sikke en travl tid I har når nu I også skal flytte snart. Venter i spænding på at høre om dagen og se billeder. Rigtig synd med fotografen, men ja, alle kan blive syge og det gode er, at du kommer i brudekjolen en ekstra gang, det er jo en dejlig tanke :cheerleader3:

Hav en fantastisk dag!

Kram fra Malene

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: jubiiiii så er det nu det hele sker :unsure:

Endelig er dagen kommet som I har ventet på og arbejdet for at skulle blive en smuk dag. Hjertelig tillykke med dagen, jeg håber den bliver lige som du og Thomas har håbet på.

Knus

Anette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhhh endelig idag.. NU bliver det en dejlig tid for dig/jer.. Super mange gange tillykke med dagen og må i nyde den, så den aldrig glemmes.. Jeg vil ønske jer held og lykke med det hele! Weee.. Bliver helt rørt.. :cheerleader3:

NU vil vi bare vente på fantastiske billeder og beretning :unsure:

Endnu en gang TILLYKKE!

Kram og varme tanker fra Angel

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Kære Anja og Thomas

Rigtig hjertelig tillykke emd jeres brullupsdag.

Krydser finger for lidt sne og ikke alt for dårligt vejr.

Husk at nyd dagen , den flyder nemlig afsted - men så har i resten af livet til at huske den i.

God vind i fremiden

Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke til Jer begge på Jeres store dag. Håber dagen bliver helt fantastisk - en dag fyldt med minder I vil huske resten af jeres liv! Ønsker Jer alt mulig lykke og velsignelse i årerne fremover. :balloons::bunny_4::griner:-:griner:-:unsure: :fløjt:

Anja du bliver den smukkeste brud i den flotte flotte kjole. Glæder mig til at læse om det hele! :unsure::denmarkflag::balloons:

Kærlig hilsen

Trine, Mols :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer