Kicha

Reception

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa

Vi havde et dejligt havebryllup sidste år, så vi havde ikke ekstra udgifter i forbindelse med leje af lokale til receptionen.

Vi brugte ekstra penge på

Frugt, slik, kaffe, the, sodavand, asti m.m 1200 kr.

Bryllupskage som jeg lavede selv (små 2000 kr. i alt)

Duge, service og caféborde 500 kr.

Servering 1300 kr.

Små vaser med blomster + lysestager til bordene 500 kr.

Det var ikke super lavbudget. Vi havde indgået kompromiset med et lækkert havebryllup fordi Søren ikke ville på herregård eller lign. Det var perfekt :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim: Anne

0

Del dette indlæg

Hvor vi skal holde vores reception skal vi give 800 for pyntning, oprydning, servering osv. Derudover 90 kr per kuvert som indeholder velkomstdrink, kaffe med bryllupskage og frisk frugt. Det synes jeg ikke er dyrt. Derudover kommer selvfølgelig hvad folk drikker til kaffen, f.eks. cognac, bailey eller måske en sodavand eller øl.

Vi regner dog med at holde os under 7000 kr for en 2 timers reception med 45-50 gæster.

0

Del dette indlæg

Hej!

Vi skal betale i alt 12.000 til stedet og så sørger de for mad og vin /oppyntning/ tjenere mm. Det afholdes på en café i nærheden af kirken.

Vi bliver ca. 85 mennesker i tre-fire timer.

Og så betaler vi jo selv for kagen (kagerne) som vi skal give ca. 2500 kr. for

:thumbsupsmileyanim:

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi holder reception for alle, der dukker op i kirken (vel ca. 110 personer). Receptionen holdes hjemme hos min far fra kl. 14.30 - 17.00 ca. Vi skal have bryllupskage (overvejer at lave den selv, men lidt vildt, synes jeg), sandwiches, snacks, øl/vin/sodavand/kaffe/te.

Pris: ?????????

0

Del dette indlæg

Vi skal holde receptionen på feststedet med bryllupskage og kaffe nogle timer før festmiddagen. Vi er så heldige, at stedet har indvilliget i at lukke hele restuaranten for os :thumbsupsmileyanim: Det er med i vores kuvertpris som ligger på ca. 1000 kr pr snude :cheerleader3: Vi holder desværre ikke reception for andre end bryllupsgæsterne og 12 fra mit arbejde, finanserne og pladsen er ikke til det....

Redigeret af miemaja
0

Del dette indlæg

Hej :thumbsupsmileyanim:

Vi holder reception ( inviteret) efter vielsen fra ca 15.00-17-30

Pris for leje af lokale: 1300 kr, men så har vi også det hele weekenden med køkken, service osv.

Hjemmelavet bryllupskage

Slik, drikkelse fra Tyskland

Frugt fra Bazar Vest:-)

Lille gave til serveringspiger ( 2 stk)

Oppyntning med blomster, servietter...

Aner ikke hvad prisen bliver udover lejen, men regner ikke med det bliver end et par tusinde for det der kommer ud over lejen. Vi bliver ca 100-110 personer

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi holder reception hos min mor efter vielsen fra kl 14-16. Vi serverer bryllupskage, frugt, lidt snacks, asti, øl og vand. Vi har fået et super tilbud på bryllupskage og kan låne nogle telte gratis (hvis nu det skulle regne eller så man kan komme lidt i læ for den strålende sol :thumbsupsmileyanim: ). Min søster har arrangeret at to af hendes veninder kommer og hjælper. Vi regner med at skulle af med ca. 5000 kr ialt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi holder også reception for alle der møder op i kirken. Vi holder det i svigerforældrenes have og har bestilt bryllupskage og champagne. Canapér regner jeg med vi selv laver. Champagnen betaler mine svigerforældre. Vi serverer også kaffe/te og sodavand. Det beløber sig vel i ca. 4000 for kagen + ca. 2000 for resten incl. en oprydning-dame

0

Del dette indlæg

Vi holder også reception for alle der dukker op i kirken. Der i blandt bliver der 1) den gruppe der er inviteret til det hele, kirke, reception og fest. 2) den gruppe der "kun" er inviteret til kirke og reception, og 3) den gruppe der dukker op til "globryllup". Når de sidste kommer - måske langvejs fra - for at fejre vores bryllup så vil vi også gerne give lidt igen, derfor bliver receptionen for alle.

Vi kan låne missionshuset hvor vi kommer ugentligt og som ligger lige ved siden af kirken næsten - gratis.

som bryllupskage bager min mor nogen lækre lagkager med hjemmelavede bunde, og så køber vi hos www.customcake.dk marcipan til at trække over. Det er sådan noget marcipan hvor hun printer ens eget billede på. Man mailer bare et billede til hende, og så printer hun det på marcipanen. Det ser super flot ud og er rigtig lækkert! Vi har prøvet det ved flere lejligheder før. Bryllupskage til lidt over 100 mennesker som vi gætter på det ca bliver, kommer derfor ikke til at koste over 1000 kr og nok heller ikke så meget. :rolleyes:

Drikkevarer og lidt småkager derudover ved vi endnu ikke hvad kommer til at koste, men det bliver de eneste udgifter vi får, og så nok en lille gave eller noget til dem som skal stå i køkkenet og vaske op ( i hånd! ) efter os selvfølgelig :respekt:

alt i alt en billig reception, som jeg glæder mig rigtig meget til! sammen med alt det andet selvføgelig :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej allesammen

Hvor er det hyggeligt at høre om, hvad I gør/gjorde :thumbsupsmileyanim:

Så glæder man sig også endnu mere til det er min tur :D

Vi bliver gift i min svigermors flotte have. Herefter er der bryllupskage (som min dejlige svigermor har tilbudt at bage <3) med champagne (asti) til gæsterne og til de andre venner og bekendte, som kommer for at se vielsen. Samt lidt slik og børnechampagne til børnene.

Vi har cirka i alt givet 1000 kr for dette, hvilket indeholder asti, slik, børnechamoagne og plastikglas (sådan nogle i festlige farver, det er lige i min ånd ;)).

Krydser bare fingre for at vejret er godt! :back2topic:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer