Guest Mette s

brudebuket

19 posts in this topic

:rolleyes: Hej til alle jer derude

sidder efterhånden og kigger på buketter, men kan ikke finde en sidde som kan give mig en ordentlig ide om priser eller blomster til årstiderne.

Nogle der ved hvilke blomster der passer til august måned?

Og hvad giver i for den? :7himmel:

Kan godt være det bare er mig :thumbsupsmileyanim:

Knus til alle jer derude og på forhånd tak

Mette :cheerleader3:

0

Annonce ♥

:rolleyes: Hej til alle jer derude

sidder efterhånden og kigger på buketter, men kan ikke finde en sidde som kan give mig en ordentlig ide om priser eller blomster til årstiderne.

Nogle der ved hvilke blomster der passer til august måned?

Og hvad giver i for den? :7himmel:

Kan godt være det bare er mig :thumbsupsmileyanim:

Knus til alle jer derude og på forhånd tak

Mette :cheerleader3:

Hej Mette

Jeg har ikke så meget forstand på blomster. Derfor har jeg givet blomsterdamen frie hænder mht. hvilke blomster, der kommer i buketten. Jeg har kun bestemt farven og så pynt og facon på buketten. Vi skal give kr. 1000,- for min brudebuket samt 5 brystbuketter. Jeg synes, det er billigt i forhold til, hvad man hører andre steder.

Bettina

0

Hejsa

Da vi blev gift sidste år d. 01.09 gav vi 1.500 kr for brudebuket, 3 brystbuketter samt en lang pyntet "ranke" til at ligge hen over bilen.

Min brudebuket så sådan ud - se billedet - der var i hvert fald roser og brombær som ikke var modne - super flot - ved ikke hvad de andre blomster hedder....

Bryllupsklar___Joan_t_t_p_.jpg

post-25542-1208766928.jpg

0

Jeg er for nærrig til at give de 1000-1500 det koster at få lavet en brudebuket og knaphulsbuketter. Desuden er jeg ret ferm til det med at sætte blomster sammen, så jeg laver selv min buket - hvis jeg kan få overtalt kæresten til at jeg selv må gøre det. Han synes lidt at den skal ligge i kirken nåe jeg kommer derop, og så er han også bange for at jeg får for meget at se til hvis jeg også skal lave en brudebuket. Men vi forhandler ;) stadigt om hvad vi gør.

Får jeg lov til selv at lave den regner jeg med at den kommer til at stå mig i omkring 2-300 kr. og så er der også blomster nok...

0

Annonce ♥

Vores dejlige lokale blomsterhandler (interflora) tager kun 500 for en brudebuket og jeg mener det var 125 for brudepigebuket og 75 for knaphulsblomster. Jeg synes det er billigt og jeg ved han er dygtig så det er jo fedt

0

:cheerleader3:

hej mette

vi har sat bugdetet til brudebuket + 3 stk knaphuls blomst til max 1300 kr

jeg skal have off white cala´er i min buket og hvad min tilkommende

vælger udover af blomster art ved jeg ikke

glade hilsner herfra

0

vi skal give 750 for brudebukketten. 40 kr for brystbuket og 75 for brudepigebuket. synes det er rimeligt og billigere end hos andre forhandlere i byen.

0

Vi skal give ca. 600,- kr. for min brudebuket (som kommer til at bestå af 10 calla'er), 2 brudepige-buketter (den ene med 6 calla'er og den anden med 2 calla'er) samt Johnnys knaphuls-buket.

Først fik Johnny at vide, at det ville koste ca. 2.500,- kr., så det valgte han at fortælle mig - han syntes jo at det lød afsindigt dyrt. Så tog jeg ned i forretningen og talte med dem. Hun bekræftede prisen og så sagde jeg, at bestillingen skulle annulleres, for så kunne jeg selv købe 20 calla'er og så fandt vi nok ud af selv at binde dem sammen. Næste dag ringede chefen og undskyldte mange gange - det var eleven vi havde talt med, og hun havde ikke lige tænkt på, at sådan nogen buketter som vi skulle have jo ikke tog mange minutter at binde sammen.

Buketten bliver noget i denne stil

Brudebuket.jpg

Brudebuket_2.jpg

post-25401-1208803667.jpg

post-25401-1208803674.jpg

0

Annonce ♥

Fik netop igår et tilbud på 800-1000,- for nedenstående buket og 4 brystbuketter - det synes jeg er en ret fair pris i Storkøbenhavn...

007464.jpg

...men som med Ceciliesmors's calla-buket, skal roserne i min buket jo også "bare" bindes sammen - tror det ville være en del dyrere, hvis alle blomsterne skulle trådes osv.

post-25448-1208851446.jpg

0

Hvad buketten kommer til at koste, det ved jeg ikke og jeg får det garanteret aldrig afvide.. :cheerleader3:

Men det er Sanne fra Anemonen i Esbjerg der skal binde den. Hun er afsindig dygtig og har bl.a. været en uge eller var det 14 dage ovre hos Bering. Så kan man snakke om at lære fra den bedste :cheerleader3:

Jeg er sikker på at jeg får den smukkeste buket nogen sinde.. :cheerleader3:

Knus Maria

0

Jeg skal give 700 kroner.

Og det er for brudebuket, brudepigebuket, 4 knaphulsblomster, stolepynt til kirken( sidde een blomst, skiftevis med lys), blomster til kagen, blomsterhoveder til bordpynten. (skal have bloklys og blomsterhoveder) tror det var det

Og mine blomester bliver. Sabrina rose, gerbara, og en jeg ikke ved hvad hedder. ha ha. og efeu.

Og i ornage nuancer

0

Fik netop igår et tilbud på 800-1000,- for nedenstående buket og 4 brystbuketter - det synes jeg er en ret fair pris i Storkøbenhavn...

...men som med Ceciliesmors's calla-buket, skal roserne i min buket jo også "bare" bindes sammen - tror det ville være en del dyrere, hvis alle blomsterne skulle trådes osv.

Og hvor fik du lige det tilbud fra?

0

Annonce ♥

Min dejlige kommende mand har været " i byen" og bestille: brudebuket - 6 brystbyketter - 5 brudepige ( store unge damer) brudebuketter. Han kommer af med 1200, - kr. Det syntes eg er billigt.

Håber I kan bruge det.

Nouamani :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Det synes jeg er rigtig billigt. Vil selv gerne have en buket noget lignende. Måske med lidt mørkere farver. Må man spørge hvor du har fået tilbuddet???

Det kunne også være rart hvis andre skrev hvor de køber deres. Jeg vil ikke ofre en bondegård på min buket, så suger til mig. :cheerleader3:

0

mit største ønske er, at min kæreste selv binder min, så det har jeg lige overtalt ham til... ville synes det var så romantik :cheerleader3:

0

Det synes jeg er rigtig billigt. Vil selv gerne have en buket noget lignende. Måske med lidt mørkere farver. Må man spørge hvor du har fået tilbuddet???

Det kunne også være rart hvis andre skrev hvor de køber deres. Jeg vil ikke ofre en bondegård på min buket, så suger til mig. :cheerleader3:

I blomsterbiksen på Søborg Hovedgade - lige overfor posthuset :cheerleader3:

0

Annonce ♥

:rolleyes:

Det kunne også være rart hvis andre skrev hvor de køber deres. Jeg vil ikke ofre en bondegård på min buket, så suger til mig. :respekt:

I blomsterbiksen på Søborg Hovedgade - lige overfor posthuset :respekt:

Tusind tak. :-)

0

Tja det er jo mandens job, men jeg har en kollega som er blomsterbinder og hun vil lave min brudebuket samt brystbuketter, vi skal give 250 kr og så det blomsterne koster så det er rigtig billigt. Vi skal heller ikke ha det vilde bordpynt, jeg har sagt at jeg vil ha rosenblade og grønne blade som ligger ned i midten hele vejen rundt, og så bare min brudebuket oppe ved os...

0