dittemusen

Bibi & Uffes vinterbryllup 6. december 2008

53 indlæg i dette emne

ihhh Bibi ser jo først nu du har skrevet i min planlægningstråd - pinligt men den har virkelig været død min opdatering på siden.. Må vist snart tage mig sammen.... Det er godt nok en smuk kjole du har valgt - som jeg også sagde på babyklar hihi.....

God vind med planlægningen - vil følge dig!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Bibi.

Hvor er det nogle fede ting du har lavet - super lækre invitationer, jeg kan godt li' sejlet på kuverterne - det er virkelig "gjort færdigt".

Jeg synes det er lidt sjovt, at jeg ikke anede, at du var herinde - glæder mig til at følge dig og Uffes bryllup! Håber det er ok, skal nok lade være med at sladre til nogen.... :loveflag:

Du bliver så smuk i kjolen, Uffe laver en total Frederik, når du og William kommer op ad det kæmpe kirkegulv. Og så i sognekirken, det bliver bare SÅ romantisk. :cheerleader3:

De kærligste hilsner, Marie

0

Del dette indlæg

Tak Marie :cheerleader3:

Og ja sjovt at man kan være samme sted uden at ane det.

Det er gik faktisk også rigtig lang tid før jeg genkendte dig - men pludselig blev Dan og Hjalte nævnt og så ringede en lille klokke .....

Håber i får den helt perfekte dag idag - det er jeg nu sikker på i gør, du har jo lavet et helt kanon forarbejde :sm: - glæder mig til du smider billeder herind fra den store dag.....

Endnu engang et kæmpe stort tillykke herfra - og gid det så snart må blive december :loveflag:

Stort knus Bibi

ps. vil du ikke sende mig navn og adresse på hende den fantastiske centimeter sluger i struer, kunne sgi godt lige trænge til en omgang *gg*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

havde slet ikke set din tråd før - endnu et vinterbryllup hvor hyggeligt - så kan vi følges lidt ad, skal selv giftes den 31. januar 2009. Så jeg må jo nok lige følge lidt med her i din tråd, du er allerede løbet fra mig med syvmileskridt i planlægningen på trods af at jeg kan se vi startede samme dag (her var det dog mig der måtte på knæ, vi kan jo ikke alle være lige heldige :cheerleader3: )

Super smuk kjole, du bliver en ren vinterprinsesse, og flotte invitationer, mine er stadig kun på ide fasen, men jeg når det vel på et eller andet tidspunkt.

Nå men jeg kommer vel efter det på et eller andet tidspunkt, om ikke andet kan jeg jo få et lille spark i :) ved at smutte forbi her en gang i mellem.

Og lad os så håbe på en lang og smuk hvid vinter til næste år. :thumbsupsmileyanim:

Lisbeth

0

Del dette indlæg

havde slet ikke set din tråd før - endnu et vinterbryllup hvor hyggeligt - så kan vi følges lidt ad, skal selv giftes den 31. januar 2009. Så jeg må jo nok lige følge lidt med her i din tråd, du er allerede løbet fra mig med syvmileskridt i planlægningen på trods af at jeg kan se vi startede samme dag (her var det dog mig der måtte på knæ, vi kan jo ikke alle være lige heldige :cheerleader3: )

Super smuk kjole, du bliver en ren vinterprinsesse, og flotte invitationer, mine er stadig kun på ide fasen, men jeg når det vel på et eller andet tidspunkt.

Nå men jeg kommer vel efter det på et eller andet tidspunkt, om ikke andet kan jeg jo få et lille spark i :respekt: ved at smutte forbi her en gang i mellem.

Og lad os så håbe på en lang og smuk hvid vinter til næste år. :thumbsupsmileyanim:

Lisbeth

Hvor hyggeligt med endnu et vinterbryllup, og skønt at vi kan følge hinandes planlægning :)

Hihi jeg nyder bare at planlægge og lave ting og sager - det er super skøn aften afslapning når bettemanden er lagt i seng og manden alligevel sidder 2-300 km. væk i løbet af ugen ......

Glæder mig rigtig meget til at følge dig....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Skønne indbydelser! Hvordan har du lavet "indholdet", altså hvad er det for noget papir indbydelsen er skrevet på, ser bare flot ud?

Knus Barbara

Papiret er sådan noget blank/chancerende perlemors agtigt i cremefarvet. Mener det hedder Magic paper (købt i PLUS OFFICE) er ret dyrt, mener jeg har givet omkring 2,5 kr. stykket og har nok brugt omkring 150 stykker ialt :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer