dittemusen

Bibi & Uffes vinterbryllup 6. december 2008

53 indlæg i dette emne

Hvem er vi så: skylder da nok lige en introduktion når jeg nu kommer ind, her et godt stykke inde i planlægningen.

Uffe er 31 år og tømrer, arbejder til dagligt på Sjælland og har næsten gjort det i alle de knap 9 år vi har været sammen, så jeg Bibi 30 år er en inkarneret græsenke :cheerleader3: . Jeg er kontorassistent i en specialbutik og sidder med alt daglig administration.

Vi har sammen William fra d. 17. december 2006, en skøn lille vildbasse.....

Vores fritid bruger vi med at istandsætte vores 70'er hus som vi nu har knoklet med de sidste 8 år, men er da heldigvis ved at være igennem det, så vi nu kan nye tiden med bassen, ja og vores 3 år gamle golden retriever.....

Frieriet: Uffe faldt på knæ d. 24/2-2008 poppede det gyldne spørgsmål, lige præcis på min 30 års fødselsdag :blink: og på den dag hvor det ellers var tilladt for mig at fri pga. skudår, ikke at jeg ville gøre det *gg*

Og selvfølgelig sagde jeg da JA, så nu skal jeg giftes med manden i mit liv igennem de seneste 9 år...........................

Jeg havde bestemt ikke set frem til min 30 års fødselsdag, men det er nok netop fordi at jeg ALDRIG troede det blev min tur til bryllup - men men here come the new brideZilla :cheerleader3:

Det sjoveste var nu da han fortalte det til sin mor senere på dagen da de kom til fødselsdag - han siger til hende (og jeg citere) "mor jeg faldt på knæ i morges - nej da nærmest udbryder hans mor - SLOG DU DIG " behøver jeg sige at jeg stod og skrald grinede ....... på afstand selvfølgelig!!! (troede sgu den kommentar var forbeholdt dumme blondiner, sorry..... )

Så ihhhh hvor det jo endte med at blive den perfekte dag

Planlægningsliste:(håber det er ok at jeg har "lånt" den af en anden herinde, synes bare den var såååå smart :huh:

Dato for bryllup: 6. december 2008 kl. 13.45 (min elskede afdøde fars fødselsdag og dagen for 2 års dagen for hans begravelse.)

Kirken: Holstebro sognekirke

Budget: ca. 75.000

Gæsteliste: er lavet 62 personer

Festlokale: Festhuset, Holstebro

Mad: Der er kok på stedet, menuen ikke fastlagt

Fotograf: En god bekendt/kollega/ven

Transport på dagen: Er ved at arrangere Rolls Royce, det er jo super svært at få nogen til at køre fine biler om vinteren og limousine har vi prøvet så tit så det er ik specielt!

Frisør: Boycut, Holstebro

Make-up: Boycut, Holstebro

Overnatning:

Musik: Heidi Willer trio under middagen og Heidi Willer band efterfølgene - HEIDI WILLER BAND.

Brudekjole: skal prøves 2. maj- er KØBT se #18

Brudesko: er KØBT

Undertøj:

Strømpebånd: Fået af en god veninde ()() (tak charlotte)

Tøj Uffe:

Tøj William (brudesvend til den tid knap 2 år og skal følge mor op)

Lige et billede af den kommende brudesvend :cheerleader3:

vdhikn.jpg

Vielsesringe: købt, glat, lidt bred guldring, hvor der så til december sættes brilliant i for at understrege vielsen (kan man sige det sådan)måske senere små bitte brillianter for de børn vi har/får

Ønskeliste: skal have lavet her i Juni måned så den kan sendes ud sammen med invitationen - i løbet af sommeren

Invitationer: Er lavet se i indlæg #5

Bordkort/menukort: er igang med dem - nu med det færdige resultat i #27

Send invitationer: først engang til sommer, men har sendt SAVE THE DATE kort til dem vi ikke snakker med så tit

Topfigur:

Forlover:

Toastmaster: ønsker vi ikke

Menu:

Bryllupskage: Behøver vi først at bestille i efteråret

Farvetema: creme, mocca, gyldne farver

Blomster til bord:

Brudebuket: fyrtøjet i Nr. Feling

Aflever kopi af vielsesatt.: August

Salmer i kirken:

Tale til U.:

Brudevals:

Bordpynt:

Bordplan:

Morgengave: har en idé - så ser vi om det bliver det ()()

Takkekort: Den tid, den glæde.....

Traditioner:

Barnepige til William efter kaffen: Naboerne har tilbudt sig, vi ville ellers selv have spurgt, så det er jo dejligt. Super søde mennesker som William er glad for

Diverse indkøb: engangs kameraer til bordene

Redigeret af dittemusen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så blev jeg færdig med mine invitationer, hvad synes i ???

Alle invitationerne og lige et par af kuverterne (invitationerne blev først bundet efter billedet blev taget)

28wl9tz.jpg

Kuverterne bagfra

25a0npv.jpg

Gæstebogen

2yyd181.jpg

Invitationerne tæt på

2s60os2.jpg

Invitationerne indeni

2lwm43t.jpg

Redigeret af dittemusen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for velkomsten tøser :rolleyes: , har holdt til på søstersiden babyklar de seneste år og glæder mig nu rigtig meget til også at være her, uha man bliver jo afhængig

Rigtig stort til i andre :respekt: tillykke til i andre, glæder mig rigtig meget til at følge jeres planlægning.

0

Del dette indlæg

Må man godt blande sig bare en lille bitte smule i brudebuketten?????

Nøjjjjj jeg har fundet mange flotte herinde samt andre steder - tak for det...............

ify91h.jpg

2a7hiyr.jpg

33m0iud.jpg

flaj9s.jpg

2mpncsk.jpg

Bliiiiii så december, der er jo alllllt for lang tid til :rolleyes:

Redigeret af dittemusen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Waaaaaaaaaaaaaaaaauw søde, hvor er du bare SMUUUUUUUUUUUUK :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::) (Mangler den der "loveshower" smiley fra søstersiden :cheerleader3:

Nu har jeg jo set billeder af dig i de andre kjoler du prøvede, og det er helt klart det rigtige valgt du har taget. Den sidder fantastisk FLOT på dig :) . Der bliver ikke et øje tørt når Uffe ser dig i kjolen.

Som jeg allerede har sagt, glæder jeg mig til at se dig i kjolen IRL den 6. december :) . Må simpelthen til glo-bryllup i Holstebro :cheerleader3:

:)

Redigeret af Emma-Olivia
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer