Frk-Munk

Dagen før brylluppet

20 indlæg i dette emne

Hejsa

Hvad lavede i aftenen før den store dag?

Jeg har inviteret 3 veninder og min datter er her også men er lidt i tvivl for det er jo ikke sådan at man knapper 3 flasker vin op og "hygger" - specielt ikke når man før har haft migræne i forbindelse med bryllupper - altså ikke mit eget.

Nogen gode ideer ?

Kh Frk Munk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Michael tager ned til sin bror og sover.... og Mine forældre kommer her. Så jeg skal bare hygge med min mor og far, lidt god mad, og de sidste forberedelser... og AFSLAPNING!

I løbet af dagen skal de sidste detaljer lige ordnes...jeg skal have lavet negle osv... Ned i kirken og aflevere kirkeprogrammer og risposer osv så det er klart på dagen...

Redigeret af ninaschmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var hos min mor..

- sammen med min lillesøster.

Blev rigtig forkælet med frugt, vin og alt muligt andet lækkert.

Mens jeg nød en times tid i spa'en blev der sat æresport op ude foran (SÅ hyggeligt at høre naboerne gå og småsludre) :rolleyes:

Vi holdt vores bryllup i Billund (Boede på det tidspunkt i Århus), så derfor blev der sat æresport op hos min mor - mit "barndomshjem" :respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah - jeg skal hente min kjole ved middagstid... :respekt:

Så henter jeg min søster ved toget, og vi tager direkte ud på en kro, hvor både min kæreste, min søster og jeg skal overnatte. Kjolen kan så hænge i hendes værelse. Hun skal hjælpe mig i den dagen efter.

Vi har valgt at sove på kroen 2 km fra vores feststed, fordi vi håber, at vi så får en afslappende aften - sammen - i et spabad... :rolleyes:

Dog skal vi dække borde fra kl 17, men vi tror nok, vi får hjælp af 5-6 personer, så det kan vi da nok klare på et par timer eller tre.

Jeg satser på at få ordnet negle om formiddagen.

Dorte.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste sover herhjemme sammen med sin bror, tror nok at deres plan involverer noget god mad og rødvin sammen med min kærestes bedste ven.

Jeg indlogerer mig på et hotel sammen med en god veninde. Jeg skal hente hende om morgenen i lufthavnen, så planen er at vi skal hygge os sammen den dag, jeg har booket tid til massage og tøsehygge om eftermiddagen. Om aftenen mødes vi med mine 3-4 tætteste veninder og spiser sammen. Det er en tradition vi har i blandt os, når en af os bliver gift. Regner med vi får et par glas vin eller et par drinks, så man forhåbentlig falder dejligt i søvn ;)

Jeg skulle egentlig have sovet sammen med min søster, men hun er gravid og er sat til at føde halvanden uge inden brylluppet, så hun skal nok sove sammen med baby. Hun kommer så om morgenen, så vi kan gøre os klar sammen og hun kan dulme mine nerver :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved endnu ikke om jeg sover hjemme, og smider kæresten hjem til sin forlover, eller om jeg lader dem få

lejligheden og tager hjem til mine forældre...

Vi bor lige ved siden af kirken, så det ville være ret nemt for gom og forlover lige at gå der over, mens bruden får sin obligatoriske køretur til kirken ;)

Uanset hvilken løsning vi vælger regner jeg med at min tætteste veninde vil være der med mig aftenen før og om morgenen på den store dag.

Til hendes bryllup sov jeg hos hende natten før - selve dagen før, fik vi lige ordnet de sidste praktiske detaljer, tog ud at spise og gik en laaang tur på stranden og fik os en rigtig god veninde snak...det var bare HELT perfekt, og håber at min sidste aften som ugift kan blive lige så hyggelig og afslappet :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal være ved mine forældre, sammen med min ene søster. Dan skal være her hjemme sammen med vores søn, som han skal aflevere ved barnepigen om på dagen. Dans lillebror (forlover) er her nok det meste af aftenen, og så kommer lillebror og kæreste for at hjælpe Dan i tøjet på dagen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal dække bord og gøre klar dagen før, så skal jeg måske ordne det sidste bryllupskagepyntning og så lave dekorationer senere på dagen. Kæresten bliver sendt på hotel med en ven bagefter, og min bedste veninde og søster skal overnatte. Håber virkelig vi kan sidde og hygge, men det er vel svært at vide hvor travlt man får det...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sover hjemme med min bedste veninde og vi skal bare hygge for vildt for ses så sjældent da hun bor lidt langt væk og manden sover hos sin mor og stedfar et par hundrede meter længere henne af vejen... :rolleyes: Vi er bare så vant til altid at sove sammen så bliver helt vildt sært...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dagen inden brylluppet skal vi gøre klar til festen :rolleyes: Vi holder festen i mine forældres have, så vi skal selv dække bord, pynte op osv. Desuden skal vi have gjort den del af maden, som vi selv skal stå for klar (dvs. kartofler og salat-buffét). Jeg regner med at det bliver os selv, vores forældre, en af mine forældres venner og så måske min bedstemor og oldemor.

Om aftenen skal jeg hygge mig hjemme hos mine forældre sammen med vores piger. Johnny skal sove hos sine forældre, fordi vi kommer hjem til os selv om formiddagen på bryllupsdagen. Jeg tror da næsten at min mor laver noget lækkert mad til os og at jeg skal hygge mig i deres spa-bad sammen med pigerne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har fri hele ugen op til bryllupet - så det har vi også om fredagen :respekt: Vi får lokalerne fredag forrmiddag, så jeg er ret sikker på at jeg skal dække bord og ellers gøre klar mens kæresten skal lave mad :rolleyes:

Aftnen før havde jeg håbet at jeg kunne sove hjemme sammen med min søster og veninde (og ungerne) men Mikkel insistere på at han skal sove derhjemme da han regner med at skulle lave mad det meste af aftnen og vi bor lige ved siden af lokalerne.... :cheerleader3:

Så jeg skal måske sove hos min veninde sammen med min søster og ungerne. Vi skal hygge os med en flaske god vin, frugt og lækker mad.

Ihhh jeg glæder mig :respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tar hjem til min mor i løbet af dagen, jeg regner med at jeg skal ha lavet negle inden jeg tar afsted. Jeg tar min veninde med derned som så skal sætte hår på brudepigerne. Vi skal sikkert hygge med noget lækker mad, vi blir 4 tøser så det skal nok blive sjovt. Rasmus skal nok bare være hjemme i lejligheden og hygge lidt med et par af gutterne og så kommer hans bror og min bror og hjælper ham også.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal ud til feststedet med bordkort ol. Og så skal jeg have lavet brudebuket (som skal stå i køleskabet natten over). Min kæreste smider jeg us på et eller andet tidspunkt.

Mine forældre kommer hjem til os, jeg ved ikke hvor mange andre der kan finde på at komme fredag, men vi har omkring 12 der kommer langvejsfra, som skal overnatte hos os lørdag til søndag, og hvis de har lyst til at komme allerede fredag så er huset åbent for dem.

Jeg tror bare den kommer til at stå på afslapning og hygge fredag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Peter og jeg tager i biografen og ser den nye Indiana Jones som har premiere om fredagen inden brylluppet. Derefter mødes vi med al vores familie til noget rødvinshygge. Bagefter kysser vi hinanden godnat og tager hver til sit og sover - næste gang vi ses bliver vi til mand og kone :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at min mor, søster, og hendes børn kommer herned dagen før... Så skal vi nemlig rigtig hygge os og tøsefnise inden. Jeg har sagt til Thomas at han kan sove hos hans forældre... det synes han ikke umiddelbart er fedt, men vi får se hvad han finder på..:rolleyes:

/Chalotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sover hjemme sammen med en god veninde der kommer fra Holland, Bjarene køre i løbet aftenen ned til sine forældre - de bor 5 min. fra os. Jeg regner med a vi skal have lidt sjove drinks, noget godt mad og så skal vi se alle de bryllups-tøse-tude-film vi kan nå¨. Er begge vilde med sådan nogel film. Tja og så skal vi vel sove på et tidspunkt... :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I løbet af dagen skal vi nok gøre nogle forskellige ting klar til dagen efter - lave lounge i haven, hænge lygter op og sådan. Borddækning får vi folk til lørdag formiddag :rolleyes:

Om aftenen holder Rasmus bonus-forældre, der er amerikanere, en traditionel amerikansk rehearsal dinner for os. Super pænt af dem.. Så vi skal spise rigtig lækker mad og drikke lidt vin.. Det er forældre, søskende, forlover og brudepiger med dates - altså bare de nærmste. Efter middagen kysser vi farvel, jeg tager med mine søstre og min veninde (brudepigerne) hjem til mine forældre og sover. Rasmus tager på hotel sammen med forloveren :respekt:

Forhåbentlig bliver det hyggeligt og afslappet, har ferie i ugen op til brylluppet, så der burde ikke være stress den sidste dag ;)

Redigeret af pipboll
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:cheerleader3:

Jeg skal være sammen med nogle veninder og mine to søstre hjemme hos os, til en rigtig tøsehyggeaften, med lidt god mad og vin. Ikke at vi skal have hovedpine dagen efter, men simpelthen for at jeg skal geare ned... jeg kan sagtens forestille mig at jeer helt oppe og ringe lige i de dage, og jeg har brug for at tænke på noget andet. TØSEFNIDDER... det kan da ikke være bedre :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Pernille Wedel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer