lii

Snøft!

16 indlæg i dette emne

Jeg kommer bare sådan til at savne dette dejlige forum, når jeg engang er blevet gift!

Nu er der jo absolut ikke længe til for mit vedkommende, og jeg begynder virkelig at synes, at det bliver trist, at jeg derefter ikke kan bruge forummet her på samme måde :cheerleader3:

For det vil jo nok slet ikke være det samme bagefter :cheerleader3:

Er der nogen, der kender et andet forum, man efterfølgende kan bruge? Altså udover babyklar.dk, for der regner jeg godt nok ikke lige med at kigge forbi.

For jeg har sådan nydt at dele tanker herinde, at se forslag og få gode råd og stort og småt og ting, der slet ikke har med bryllup at gøre. Og jeg ville da elske at have et forum bagefter, hvor jeg stadig kunne gøre det....

Det bliver selvfølgelig ikke i samme grad - det kan det jo ikke - for så er der jo ikke noget, der "binder" os sammen - men bare et lille bitte forum? ;)

Og så lige et på forhånd tak for dette forum!! :loveboard:

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå dine følelser. Har det lidt på samme måde. Nu er vi alle snart ved at være gifte kvinder og hvor har jeg bare nydt at være herinde, så ja det er lidt trist at det snart er "slut".

Jeg har dog store planer om at blive herinde. Der er stadig en masse piger at følge og selvfølgelig bliver det ikke helt det samme, når man selv er blevet gift, og aktivitetsniveauet vil nok også falde, men jeg tror nu ikke jeg bare smutter herfra og håber da at mange af de andre 2008-brude heller ikke gør :loveboard:

0

Del dette indlæg

Jeg kan godt forstå dine følelser. Har det lidt på samme måde. Nu er vi alle snart ved at være gifte kvinder og hvor har jeg bare nydt at være herinde, så ja det er lidt trist at det snart er "slut".

Jeg har dog store planer om at blive herinde. Der er stadig en masse piger at følge og selvfølgelig bliver det ikke helt det samme, når man selv er blevet gift, og aktivitetsniveauet vil nok også falde, men jeg tror nu ikke jeg bare smutter herfra og håber da at mange af de andre 2008-brude heller ikke gør :loveboard:

Sådan har jeg det også - kan ikke slippe BK, selvom jeg er en gift kone om 5 dage... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså jeg er her da også endnu :loveboard: - men nej det er ikke HELT det samme.

Men det er da snart 20 måneder siden vi blev gift (den første gang) og jeg synes stadig at det er hyggeligt at komme her.

Jeg bruger selvfølgelig ikke helt de samme ting som jer, der ikke er blevet gift og er nok heller ikke HELT så aktiv mere.

Men man støder nu på eks BK'ere MANGE forskellige steder på nettet skulle jeg hilse og sige - og det er SÅ hyggeligt :cheerleader3:

:cheerleader3:

Anna

0

Del dette indlæg

Ja, jeg "sitter" også fast selvom jeg er blevet gift i mellemtiden.....

Det er rigtigt at man ikke bruger forumet på samme måde bagefter, men der kommer jo til stadighed nye vordende brude til som gerne vil inspireres og have et par gode råd.

Jeg er selv uendeligt taknemmelig for al' den hjælp jeg har fået herinde op til brylluppet og her bagefter øser jeg gerne løs af mine egne erfaringer til dem der måtte have brug for det.

Sååååå, do' bli'r bare lige her, Søde.... du render sgu'tte nogen steder om 30 dage+.... det får du simpelthen ikke lov til!!!!!!! :cheerleader3:

Stort :loveboard: fra Marianne

Redigeret af Mus01
0

Del dette indlæg

Jeg må altså også indrømme, at der godt nok er et vanedannende sted. Da min storesøster giftede sig for c 2 år siden grinede jeg SÅ meget af al den tid hun brugte herinde... Det pinlige er, at jeg nu, selvom hun var herinde i et år, har flere besvarelser end hende og bruger mere tid på forummet (og har været aktiv siden ca slut januar). Jeg tror det bliver underligt ikke at være herinde som kommende brud om 100 dage...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, ok, jeg kan godt se, at man sagtens kan blive herinde efter sit eget bryllup, for der kommer jo hele tiden nye folk til, der har brug for råd - ligesom mig selv, da jeg var ny. Der var det da helt fantastisk, at der var nogen, der bare lige kunne lave monogrammer, lege med fotos og fandt en HEL masse inspiration til mig. Øh, det er det stadig ;)

Sådan én kunne jeg jo selv blive :cheerleader3:

Tak for alle jeres svar! Og hvor var mange af dem da søde :cheerleader3: IIIIHHHHH! :cheerleader3: Nej, jeg kan vist ikke undvære det herinde :cheerleader3:

Og ellers må jeg jo bare få oprettet et lignende forum - det kan da vel ikke være så svært *griner* - måske det skulle hedde "Efterbrylluppet.dk" *griner*

Så kan vi komme med alle vores frustrationer, og en af underafdelingerne kunne være "Skilsmisse - sådan er de andre kommet flot ud af det" :loveboard::blush::denmarkflag:

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg

Tja... Nu er det snart 4 år siden at vi blev gift (8.5.2004), og jeg sniger stadigvæk rundt herinde... :thumbsupsmileyanim::)

Havde det på samme måde som dig, da vi blev gift. For hvad skulle jeg NU lave...??? Men jeg blev hængende, og er her stadigvæk. Ikke på samme intense måde som i starten, da vi selv planlagde bryllup, men jeg smutter lige forbi et par gange om ugen, for lige at kigge lidt.

Mit "interesse område" er nu mest SMALLTALK, men af og til kommenterer jeg også andre tråde, kommer med gode råd og idéer, eller sender PB til de enkelte folk der er tilbage herinde fra "min tid" som bridezilla.

Det ER et hyggeligt forum, og her er en totalt unik stemning som jeg ikke har fundet andre steder endnu. Tror nu nok at jeg bliver hængende herinde i noget tid endnu, før jeg har "fået nok". Men jeg er ikke direkte afhængig af BK længere. Det tog godt nok laaaaaaaang tid før jeg kom dertil, at jeg ikke BEHØVEDE at være herinde hver dag, men det har virkelig været givende at være herinde i alle de år jeg har været det.

Sååå... Vent og se hvad der sker. Enten får du nok lige efter I er blevet gift, eller også hænger du ud herinde i et par måneder efter - eller også bliver du her lige som jeg gør. Du er i hvert fald velkommen blandt "Oldzilla'erne" :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tja... Nu er det snart 4 år siden at vi blev gift (8.5.2004), og jeg sniger stadigvæk rundt herinde... :cheerleader3::)

Havde det på samme måde som dig, da vi blev gift. For hvad skulle jeg NU lave...??? Men jeg blev hængende, og er her stadigvæk. Ikke på samme intense måde som i starten, da vi selv planlagde bryllup, men jeg smutter lige forbi et par gange om ugen, for lige at kigge lidt.

Mit "interesse område" er nu mest SMALLTALK, men af og til kommenterer jeg også andre tråde, kommer med gode råd og idéer, eller sender PB til de enkelte folk der er tilbage herinde fra "min tid" som bridezilla.

Det ER et hyggeligt forum, og her er en totalt unik stemning som jeg ikke har fundet andre steder endnu. Tror nu nok at jeg bliver hængende herinde i noget tid endnu, før jeg har "fået nok". Men jeg er ikke direkte afhængig af BK længere. Det tog godt nok laaaaaaaang tid før jeg kom dertil, at jeg ikke BEHØVEDE at være herinde hver dag, men det har virkelig været givende at være herinde i alle de år jeg har været det.

Sååå... Vent og se hvad der sker. Enten får du nok lige efter I er blevet gift, eller også hænger du ud herinde i et par måneder efter - eller også bliver du her lige som jeg gør. Du er i hvert fald velkommen blandt "Oldzilla'erne" :)

:):):cheerleader3:

Oldzilla´erne!!! Arno, den var god! Jeg melder mig på banen!! -Hvor lang tid skal man være forbi bryllupsdatoen, før man kan være med? -Har jo ikke engang haft 1 års bryllupsdag endnu :cheerleader3: Åhh, den var god! :thumbsupsmileyanim:

Skal vi starte en tråd??? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:):):)

Oldzilla´erne!!! Arno, den var god! Jeg melder mig på banen!! -Hvor lang tid skal man være forbi bryllupsdatoen, før man kan være med? -Har jo ikke engang haft 1 års bryllupsdag endnu :cheerleader3: Åhh, den var god! :cheerleader3:

Skal vi starte en tråd??? :cheerleader3:

He, he... Det HAR jeg forsøgt at gøre tidligere, men eftersom det ikke ligefrem har ret meget med bryllup at gøre, så er det ikke lige så smart. Men derfor kan man jo godt føle sig som en OLDZILLA. Det har jeg i hvert fald gjort i en del år efterhånden :thumbsupsmileyanim:

Ved ikke helt hvornår man er "berettiget" til at smykke sig med titlen som OLDZILLA. Det er jo kun mig selv der har tumlet rundt med den titel. Men du skal i hvert fald nok på den anden side af din 1 års bryllupsdag, før du kan regne dig som en Oldzilla :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer