Catalina

Camilla & Roels beretning

29 indlæg i dette emne

Så blev vi endelig gift!! Og vi havde de mest vidunderlige dage vi kunne have ønsket os!

Vi skulle jo vies i fredags med efterfølgende reception, fest og reception i Holland om søndagen, så vi har haft et par travle dage. Derfor har i heller ikke hørt fra mig før nu!

Jeg sov jo hos mine forældre, og Roel hjemme hos os selv. Faktisk sov jeg utroligt godt, og var slet ikke nervøs om morgenen da jeg stod op ved 7 tiden.

Sammen med mine forældre fik jeg et solidt morgenmåltid og blev jeg sendt ud efter avisen, der var nemlig hængt en krans op af mine forældres naboer. Det syntes jeg var rigtigt sødt af dem!

Faktisk fik vi hele to kranse, vores receptionssted havde nemlig også hængt en krans op til os.

Lige et par billeder af kransene

post-28629-1210012157.jpg

post-28629-1210012164.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tog den med ro hele morgenen, klokken 9.30 var jeg hos frisøren, det tog ca. 2 timer at sætte mit hår og lægge lidt make up.

Først efter min mor og søster var taget op til kirken lidt over 13.00 begyndte jeg at gøre mig klar, havde ikke roen til det før de var væk :loveboard:

Ca. 5 minutter i 13.30 tog mig og min far op til kirken som kun ligger et par hundrede meter væk. Jeg havde fået besked af præsten om ikke at komme for sent.

Her venter Roel på at jeg kommer ind i kirken.

Redigeret af Catalina
0

Del dette indlæg

Ude i våbenhuset begyndte jeg at få en meget tør hals, det var nok alligevel nerverne :bearhug: Så snart dørene gik op var alle nerver dog væk og jeg havde masser af overskud til at smile til alle gæsterne, og min dejlige Roel selvfølgelig. Desværre er ingen af billederne af mig og min far blevet gode, de er alle bevægede... øv øv...

Vielsen tog ca. en halv time også var vi ude igen. Mine kollegaer fra køkkenet havde overrasket mig med alle at dukke op i uniformerne og selvfølgelig stod de udenfor med piskeris og grydeskeer da vi kom ud af kirken!! (Pyntet med bla. radiser og persille :loveboard: )

Redigeret af Catalina
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter vielsen fik vi hilst på vores fotograf. Hans billeder har vi ikke endnu, men jeg er sikker på at de er rigtig flotte! (Han viste os et par på skærmen).

Vi fik taget et par billeder inde i kirken hvorefter vi tog hen på Notmarkhus for at holde reception (et par hundrede meter fra kirken).

Her skulle vi selvfølgelig skære kage, næsten hele kagen blev spist, bortset fra toppen som vi har gemt i fryseren til vores 1 års dag!

(Til de opmærksomme af jer... jo, min kjole er ved at glide ned... jeg tabte mig grusomt her bare et par uger før brylluppet i forbindelse med en ordentligt omgang bronkitis, og det lykkedes ikke at få kiloene tilbage i tide :loveboard: Jeg måtte derfor gå rundt og hive op i kjolen, det fik jeg desværre ikke gjort til det her billede...)

Redigeret af Catalina
0

Del dette indlæg

Til receptionen var vi ca. 45 mennesker, og alle så ud til at have det rigtigt hyggeligt. Vi nåede at få åbnet alle gaver og snakket lidt med alle... Men der er nu ikke meget tid til at hyggesnakke med sådan et stramt program!

Klokken 16.00 forlod vi Notmarkhus for at få taget billeder på lokation. Igen fik vi ris, havregryn, fuglefrø og en masse andre spændende ting (det fik vi også oppe ved kirken).

Vi startede med at tage op forbi kirken igen for at få taget et par udendørs billeder. Jeg har ikke lige billeder fra kirken, dem får vi af fotografen om et par uger.

Eller har jeg holdt rigtigt godt øje med rapsmarkerne på det sidste fordi de gerne skulle nå at springe ud, og det gjorde de! Heldigvis lå der en raps mark lige ved siden at kirken, så der fik vi også lige taget et par billeder.

post-28629-1210014447.jpg

0

Del dette indlæg

På vej hen til næste fotolokation (Fladbæk strand ved Nørreskoven) hentede vi lige vores hund som var hos mine forældre, hun skulle jo også med på et par billeder. Som f.eks. dette der forestiller Roel som smutter sten mens mig og Lina kigger med i baggrunden. Roel skal altid smutte sten når vi er ved stranden med Lina, så jeg syntes det skulle med.

Glæder mig meget til at se hvordan fotografens billede bliver!

post-28629-1210014999.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter vi havde fået taget billeder tog vi hen på Hotel Baltic hvor vi skulle holde vores lille fest.

Alt gik bare super godt. Roels forældre havde lavet en Camilla&Roel ABC, min far holdt tale og vi fik rigtigt godt at spise! Baltic kan bestemt anbefales!

Vi fik taget dette billede på vores egen lille terasse udenfor vores lokale. Man kan lige se lystbådehavnen i baggrunden.

post-28629-1210015555.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Festen endte rimeligt tidligt, tror vi gik i seng lige inden midnat. Vi nåede dog lige at danse brudevals og Roel fik klippet sokkerne :loveboard:

Alle gæster havde fået et værelse på hotellet, så næste morgen kl. 8.00 mødtes vi igen til morgenmad.

Kl. 9.00 tog næsten hele selskabet afsted til Holland, puha, det var nu lidt hårdt, men da vi ikke drikker alkohol havde mig og Roel heldigvis ikke de store problemer!

I Holland tjekkede vi ind på vores hotel om aftenen og gik tidligt i seng.

Søndag formiddag havde Roel og jeg, mine forældre og mine søskende lidt tid inden vi skulle være på receptionsstedet. Så vi tog ind til et reptil hus tæt på. Her fik vi muligheden for at have en slange om halsen og en fugleedderkop i hænderne, jeg takkede dog pænt nej :bearhug:

Klokken 13.30 ankom vi til receptionsstedet. En gammel mølle som er bygget om et en luksus restaurant. Da vi ankom lå jeg med det samme mærke til at møllen drejede, de havde sat den i gang til ære for os!!!

Vejret var rigtigt godt, omkring 23 grader og solskin. Så der var dækket op udenfor. Klokken 14.00 ankom de første gæster.

Her er vi med møllen i baggrunden.

post-28629-1210016175.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I eftermiddags var vi tilbage i Danmark igen. Selvfølgelig er vi godt trætte, men også meget glade! Vi har nu haft lidt tid til at kigge på nogle af alle vores flotte gaver og nyde hinanden lidt.

Nogle af de gaver vi fik var;

Penge

Grand cru glas, kagefad, skåle og krydderisæt

Blomster

Eva Solo køkkensæt

Raadvad gryde

Weber grillsæt og pizzasten

Navneskilt

Digital fotoramme

De gaver vi blev mest glade for er selvfølgelig den rejse til Amerika som vi har fået af mine forældre, samt en flot billedbog med personlige oplever og erindringer fra mine forældre og tvillingesøster.

Af min svigerfar fik vi en skulptur som han selv har hugget i sten. Den forestiller selvfølgelig mig og Roel.

Vi står med skulpturen her

Redigeret af Catalina
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet Camilla - og da også til din mand :loveboard:

Sikke nogle flotte billeder som I har fået taget. Det bliver spændende at se dem som fotografen har taget... :bearhug::hug:

Vi går også og venter på billederne fra vores fotografer...

Sikke en fantastisk god måde I har valgt at holde jeres bryllup på, så det har foregået i begge lande!!

Knus

:(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer